POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomínky !

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re:

Příspěvekod Jacek » pát 19 říj, 2012 3:29 pm

Tak nevím, ale jaký význam má dělat zrovna ty samé verze co konkurence?
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 888
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re:

Příspěvekod Adam96 » ned 21 říj, 2012 4:56 pm

Jacek píše:Tak nevím, ale jaký význam má dělat zrovna ty samé verze co konkurence?


Pokud vím, tak konkurence tu samou verzi slíbila, ale doposud neudělala :wink:
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 491
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: Re:

Příspěvekod JBr » ned 21 říj, 2012 7:56 pm

Adam Buchal píše:
Jacek píše:Tak nevím, ale jaký význam má dělat zrovna ty samé verze co konkurence?


Pokud vím, tak konkurence tu samou verzi slíbila, ale doposud neudělala :wink:


Vzhledem k tomu, ze lidi, kteri tohle provedeni chteli, maji ve vetsine pripade predobjednano Kuehna uz skoro dva roky, tak mi to taky prijde jako nejisty krok. Ale pokud si to zaplatil nejaky prodejce, tak proc ne. Ty bleskovky ale krok spatnym smerem urcite nebudou.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1265
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Re:

Příspěvekod Tomáš » pon 22 říj, 2012 4:03 pm

S tím souhlasím,bleskovky jsou určitě správný krok k obohacení.Bohužel nějak nechápu proc se určitá verze dělá jen v ČD provedení?? ..červená klasika,se žlutým pruhem,kterou mají všichni výrobci je pouze v provedení ČD..proč??..očekával bych tedy,že červená bleskovka bude ČSD..snad se dočkám a nezůstane jen u slibů.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » čtv 01 lis, 2012 1:46 pm

Má někdo informace , jestli by mohly vzniknout řady T478.3003 až T478.3099 ?
Tedy "dvouoké" typy karoserii?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod vvitty » čtv 01 lis, 2012 2:12 pm

Dvouoké verze byly už v prodeji. Na některých limitkách, např. Cargo a ŽSR.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2627
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » čtv 01 lis, 2012 4:29 pm

No a budou se v budoucnu tyto dvouoké verze ještě dělat i v provedení ČSD (původní vzhled).?? Nebo budou alespoň k dispozici v provedení "albín" ??
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod vvitty » čtv 01 lis, 2012 5:02 pm

Optam se...
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2627
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Ossi » ned 04 lis, 2012 10:13 pm

Ad Tomáš: ověřovací série brejlovců měla čelníky rámu stejné jako měly bardotky; t.j. tažný hák nebyl na vyjímatelné desce (vyjma 3009, ta měla jedno čelo po havárii nahrazeno čtyřokým sériovým čelem včetně poziček). Dalším rozdílem byly menší žaluzie chlazení, prolisy na boku strojovny pro původně montovaný kompresor s hydrostatickým pohonem, hladká boční víka na strojovně a větší okna ve dveřích na stanoviště. Mám proto dojem, že jejich případná výroba nebude otázkou drobných úprav na formě, ale bylo by nutno vyrobit celou formu na kastli novou. Sám bych byl také rád, pokud by se tyto mašiny (včetně hladkých prototypových) vyráběly, už jen proto, že jsem stroje 3003, 3005, 3006, 3009 i prototyp 3001 měl čest řídit. Na 3003 jsem dva roky jezdil v turnusu. Vše záleží na p. Báňovi, zda v budoucnosti zařadí modely prvních brejlovců do výroby. Ossi
Ossi
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned 26 čer, 2011 1:16 pm
Bydliště: Kochánky, Mladoboleslavsko

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod V_Báňa » pon 05 lis, 2012 6:34 pm

Ossi píše: Sám bych byl také rád, pokud by se tyto mašiny (včetně hladkých prototypových) vyráběly, už jen proto, že jsem stroje 3003, 3005, 3006, 3009 i prototyp 3001 měl čest řídit. Na 3003 jsem dva roky jezdil v turnusu. Vše záleží na p. Báňovi, zda v budoucnosti zařadí modely prvních brejlovců do výroby. Ossi


Bohužel to není v záměru, přiznejme si že TT trh je "ubrejlovcován" a specialitu v podobě ověřovacích brejlí 01-09 by moc kupců nenašlo, takže investice do upravy formy je passe. Výroba v TT je obecně komplikovanější a zmetkovitější než HO, kvuli minaturizaci a citlivosti na jednotlivé odchylky (estetické i mechanické) a ma to vliv i na rozhodování co dál.
Aktuálně přijdou na trh 3x bleskové varianty 750, které jsou/byly provozně "výraznější" nez ověřovací serie (750-308, 314, 371).
V_Báňa
 
Příspěvky: 103
Registrován: stř 07 kvě, 2008 2:43 pm
Bydliště: Praha

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod _lt_ » stř 07 lis, 2012 11:13 am

přiznejme si že TT trh je "ubrejlovcován"

Přiznejme si, že to není zas tak docela pravda. Roco, Kuehn, Báňa vyrábějí jeden kus červeného, jeden kus zeleného a kus se žlutým pruhem. To jsou tři brejlovci, nikoliv 9 jak se to tváří, navíc rozděleny do různých krajních epoch. Ale už o tom bylo napsáno dost. Přitom ani jeden kus nepokreje patnáctileté období 80-95. Určitě je dobře udělat další barevné mutace viz příspěvek výše (i když fakticky jdou využít pouze pro období +-95-00, až na tu 308 ta jezdí do dnes), ale rád bych si ujasnil ty dvouoké verze. Chápu-li dobře to, že byli vytvořeny pro mě zcela nezajímavé verze (a spoustu dalších modelářů) carga a slováků pro epochu v novém tisíciletí a pro zbylých 30-40 let provozu dvouokých brejlovců už nebude ani jeden kus? To by byla opravdu škoda, pak tedy ale rozhodně není na místě tvrzení, že je přebrejlovcováno... to sice je, ale od každého výrobce po stejně barevném kusu.
_lt_
 
Příspěvky: 162
Registrován: úte 19 čer, 2012 11:46 am

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » stř 07 lis, 2012 11:52 am

no možná ,že by se dalo ,ale to pochybuju dělat brejle s tím ,že by to bylo jak s kuřecím masem dodavatelé rozporcují a prodávají vzlášť stehno atd .blbé porovnání tak proč nedělat kastle a pojezdy zvlášť a modeláři si to upraví podle sebe ,jo jasný asi dražší řešení a nebo albín a bylo by po stresu modelář si to nastříká jak je libo a zběratelé ty by dali třeba vidělat modeláři :wink:
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » stř 07 lis, 2012 12:28 pm

_lt_ píše:přiznejme si že TT trh je "ubrejlovcován"

Přiznejme si, že to není zas tak docela pravda. Roco, Kuehn, Báňa vyrábějí jeden kus červeného, jeden kus zeleného a kus se žlutým pruhem. To jsou tři brejlovci, nikoliv 9 jak se to tváří, navíc rozděleny do různých krajních epoch. Ale už o tom bylo napsáno dost. Přitom ani jeden kus nepokreje patnáctileté období 80-95. Určitě je dobře udělat další barevné mutace viz příspěvek výše (i když fakticky jdou využít pouze pro období +-95-00, až na tu 308 ta jezdí do dnes), ale rád bych si ujasnil ty dvouoké verze. Chápu-li dobře to, že byli vytvořeny pro mě zcela nezajímavé verze (a spoustu dalších modelářů) carga a slováků pro epochu v novém tisíciletí a pro zbylých 30-40 let provozu dvouokých brejlovců už nebude ani jeden kus? To by byla opravdu škoda, pak tedy ale rozhodně není na místě tvrzení, že je přebrejlovcováno... to sice je, ale od každého výrobce po stejně barevném kusu.


Mám k tomuto 100% souhlas.
Pravděpodobně si, ale výrobci museli ..snad.. dělat průzkum trhu.
Nemusím mít na trhu všechny barevné mutace, co kdy spatřily světlo světa. Ale ty opravdu významné bych uvítal.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod radekkrupka » stř 07 lis, 2012 1:16 pm

Mě osobně přijde, že trh v TT ubrejlovcován je. To, že se ze 150 variant dělá jenom pár, podle mě moc nemění. Z dalších variant se dle mého prodá pár kusů, čili pokud já bych byl výrobce, asi bych se do dalších úprav moc nehrnul. Je třeba na to nahlížet pohledem běžného kupce, ne někoho, kdo nutně potřebuje konkrétní stroj z konkrétního roku?
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » stř 07 lis, 2012 1:18 pm

Tkadlec Jaroslav píše:no možná ,že by se dalo ,ale to pochybuju dělat brejle s tím ,že by to bylo jak s kuřecím masem dodavatelé rozporcují a prodávají vzlášť stehno atd .blbé porovnání tak proč nedělat kastle a pojezdy zvlášť a modeláři si to upraví podle sebe ,jo jasný asi dražší řešení a nebo albín a bylo by po stresu modelář si to nastříká jak je libo a zběratelé ty by dali třeba vidělat modeláři :wink:



Tohle řešení v rámci " služby" zákazníkovi by byla super ovšem obávám se, že nebude vyslyšena.

1.) Spousta lidí si doma stále bastlí brejlovce, nebo Bardotku na pojezdu V100. Dnes už za startku dá i přes 2tis Kč. Nikdy to není úplně ono. (odchylky na rozvoru, kardany atd..).Myslím, že pokud by někdo těmto "kutilům" nabídl kvalitní pojezd plně odpovídající T478.X se vší parádou za cenu 2000kč..rozhodně nebudu kupovat nějakou V100, a už vůbec ne mosazné pojezdy. Pojezd tu je, tak proč ho nenabídnout.
2.) Výrobci nám nabídli karosérie určitých sérií. Někteří z nás už mají doma všechny barevné mutace, někteří pouze danou epochu. Ti kteří nejsou uspokojení tou "svojí" T478.X mají smůlu? No zde by se našlo řešení. Výrobci začnou prodávat pojezdy a jiní malosérioví výrobci můžou k pojezdu dělat kvalitní odlitky ostatních sérií. A pokud se najde někdo kdo se bude specializovat na výrobu kompletní karoserie, která půjde nasadit na tovární pojezd bude mít určitě spoustu kšeftů.
3.) Verze albín.

Takže pokud vezmu průměrnou cenu 3000kč za model....koupím pojezd za 2000kč..bílou kastlu za 600kč..nebo lakovanou na přání 1200 i víc.. budou spokojeni všichni.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků