POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomínky !

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod JBr » čtv 08 lis, 2012 7:41 am

_lt_ píše:výrobce si bude myslet jak je ubrejlovcováno, když si jeho varianty z VI.epochy kupují jen jednotlivci (zběratelé)...


Nevim kde se bere ta utkvela predstava, ze epochu V/VI nikdo nedela a kdyz nekdo neco koupi, tak je to uchylny sberatel, ktery vezme jeden model do vitrinky. Ja bych treba s velkou radosti uvital model 750.7, protoze bych se konecne nemusel stydet za kombinaci ridici vuz + brejlovec, ktera by s realnym protejskem zadneho z dosud dostupnych modelu nefungovala. Jenze to se driv dockaji vyznavaci zasle slavy CSD, protoze 750.7 znamena u skrine novou strechu, nove bocnice (byt by se dala pouzit i na 753.7 CD Cargo a vyssi cisla od soukromniku), na ramu uplne jinou nadrz, bedny s elektrikou, jine vzduchojemy...
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1265
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod TTmili » čtv 08 lis, 2012 7:48 am

JBr píše:....... Ja bych treba s velkou radosti uvital model 750.7, protoze bych se konecne nemusel stydet za kombinaci ridici vuz + brejlovec, ktera by s realnym protejskem zadneho z dosud dostupnych modelu nefungovala............


No já bych to tak neviděl, co třeba taková 754.067 od Roca? Ta má v originálu řídicí systém MSV a krom toho že jsem osobně viděl její o číslo mladší kolegini (754.066) jak si povídala se 750.707 jsem někde viděl že se reko "čtyřky" i zkoušely s řidičákama (konkrtně tuším 754.013 s nějakou 954). Čili ten prostor tady je, a ne malej :wink: . Spíš jde o ty řidičáky.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Jeňa Sova » čtv 08 lis, 2012 8:19 am

754 013 je jinak rekonstruovaná, než novější "čtverky". Každopádně spolu tyto mašinky vycházejí. Dokonce se povedlo z reko 842 ovládat 750.7. Co nefunguje, je 954 a 750.7 (plánuje se v Praze, že bude změněn software 954 a tento bude "mluvit" se 750.7, nicméně už ne s 854) a řekl bych, že ani s novými 754. S vozem 961 by si měly rozumnět jak "nové" 754, tak 750.7. U té 754 013 bych si nebyl zas až tak jistý.
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod _lt_ » čtv 08 lis, 2012 8:35 am

kde se bere ta utkvela predstava, ze epochu V/VI nikdo nedela

No já ale určitě touto představou poznamenán nejsem, jen pochybuji o tom, že každý kdo dělá V/VI má zájem nakoupit každou barevnou mutaci, kterou výrobce vychrlí a bude mít zájem je provozovat všechny vedle sebe. Většina si totiž koupí pár kousků co ho zaujmou, jen sběratel koupí od každého kus.

Mé nadšení v modelaření vzrostlo s fotkami 187 od kuehna a vyvolalo plno očekávání v budoucnu. Tím to ale skončilo, pokud výrobce tvrdí že je přebrejlovcováno. 161 je vhodná a upravit se dá, ale pořád to nevyřeší jednookost ani široký žlutý pruh. Třeba pro konec 80 let se ještě hodí zelená se žlutým pruhem, ta se ale dá řešit v křeči některou ze zelených variant.

Pokud se dá brát vážně např. tato anketa, tak hádejte které období je nefrekventovanější...
http://www.trainmania.info/ankety.html
_lt_
 
Příspěvky: 162
Registrován: úte 19 čer, 2012 11:46 am

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » čtv 08 lis, 2012 8:44 am

omluva no prostě odlitky jsou pro mě nic moc stavební materiál a neviděl jsem lokomotivu s odlitku postavenou tak abych i když sedím pořád ,sednul jak se říká na prdel .Prostě já se přimlouvám za stavebnice od MTB s tím ,že by mohli odlišnosti různých variant řešit lepty nebo odlitky .Nebo pro konverzní sety je to výzva pro druhé výrobce co mají zkušenosti s lepty a odléváním polyuretanu.
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod JBr » čtv 08 lis, 2012 2:58 pm

Jeňa Sova píše:754 013 je jinak rekonstruovaná, než novější "čtverky". Každopádně spolu tyto mašinky vycházejí. Dokonce se povedlo z reko 842 ovládat 750.7. Co nefunguje, je 954 a 750.7 (plánuje se v Praze, že bude změněn software 954 a tento bude "mluvit" se 750.7, nicméně už ne s 854) a řekl bych, že ani s novými 754. S vozem 961 by si měly rozumnět jak "nové" 754, tak 750.7. U té 754 013 bych si nebyl zas až tak jistý.


750.7 by mely od GVD jezdit u nas na 120 v souprave s 2x054 a 954. Masinky budou domovsky plzenske, potazmo DKV Plzen PJ Rakovnik. Z Prahy naopak vsechny az na jednu pujdou pryc (skatulata s vymenama masin mezi Prahou, Trutnovem, Brnem a Rakovnikem). O tom, ze reko 754 dokaze se 750.7 jezdit na kabel vim, i o zkouskach 754 s ridicaky 954/943 (dokonce se zkouselo i s dnes uz Cargo radou 755, tehdy jeste patrici CD). Ale co jsem slysel o vysledcich, pripadne co se psalo treba v ZM, tak byly spis typu "jde to, ALE..." a nikde se ridicak s motorovou loko v normalnim provozu neobjevil. S 954 se myslim zkousela i elektrika 242 a nakonec to dopadlo se stejnym "jde to, ALE...". Ostre nasazeni motorove loko s ridicakem by melo byt premierove prave az ted na R5 Praha-Rakovnik, pokud se vse podari vyresit (ono si udajne .7 s 954 povida, ale nerikaji si vsechno, takze to v praxi ani pouzit moc neslo). Ostatne ty masinky do Rakovnika (i ta jedna prazska) budou mit mezi 750.7 i to specifikum, ze budou ted behem listopadu dovybaveny zasuvkou dobijeni, protoze budou jezdit s "cervenymi" vozy.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1265
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Jeňa Sova » pát 09 lis, 2012 9:24 am

Původně tam měla jezdit „klasika” s 961, ale je tam asi půlhodinový úsek, kde se nesmí topit. Tudíž by v 961 byla v zimě zima a v létě zas moc teplo. Proto tam bude ta 954, která má nezávislé topení a některé i klimu v 1. třídě. Mimochodem, 362/163 si s 961 taky „neříkají” všechno, ale celkem si „rozumí” a tak spolu jezdí.
Uživatelský avatar
Jeňa Sova
 
Příspěvky: 967
Registrován: stř 25 srp, 2010 10:43 am
Bydliště: pod Hostýnem...

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » sob 10 lis, 2012 11:41 am

No co jsem tak sondoval, tak těžko říct jestli je větší zájem o období ČD/Cargo nebo ČSD.V každém případě je od všech výrobců těch mutací pro V.epochu podstatně víc. Předpokládám, že p.Báňa zná situaci na trhu.
Mluvil jsem s ním na téma další barevné mutace v období ČSD.
Mě by se například líbila tato "barevná sestava" :D ...těžko říct zda-li by zájem byl.
Odpověď však přišla jednoznačná "bohužel takto atypické nátěry by málokdo koupil. Výrobní serie jsou někde okolo 70-100ks a to je příliš na takové atypy, jezdící takto jen na krátký čas."
Tím pádem máme asi útěr a můžeme dále snít.
Nebo.. "vhodit ručník do ringu" a zachovat se podobně jako DS. Tzn. domluvit se na 2-3 atraktivních nátěrech ČSD konkrétního stroje a nechat si je v daných kusech vyrobit. Něco si rozebrat mezi s sebou a zbytek uvolnit dál na trh.
Popravdě řečeno zkušenost s takovou akcí nemám.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod T 478 3022 » sob 10 lis, 2012 5:17 pm

Tomáš píše:No co jsem tak sondoval, tak těžko říct jestli je větší zájem o období ČD/Cargo nebo ČSD.V každém případě je od všech výrobců těch mutací pro V.epochu podstatně víc. Předpokládám, že p.Báňa zná situaci na trhu.
Mluvil jsem s ním na téma další barevné mutace v období ČSD.
Mě by se například líbila tato "barevná sestava" :D ...těžko říct zda-li by zájem byl.
Odpověď však přišla jednoznačná "bohužel takto atypické nátěry by málokdo koupil. Výrobní serie jsou někde okolo 70-100ks a to je příliš na takové atypy, jezdící takto jen na krátký čas."
Tím pádem máme asi útěr a můžeme dále snít.
Nebo.. "vhodit ručník do ringu" a zachovat se podobně jako DS. Tzn. domluvit se na 2-3 atraktivních nátěrech ČSD konkrétního stroje a nechat si je v daných kusech vyrobit. Něco si rozebrat mezi s sebou a zbytek uvolnit dál na trh.
Popravdě řečeno zkušenost s takovou akcí nemám.

A nebo si ten nátěr udělat doma sám.
T 478 3022
 
Příspěvky: 163
Registrován: sob 10 lis, 2012 5:07 pm

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod lachttan.bastr » sob 10 lis, 2012 6:06 pm

Myslím, že dvouoká originálně polomáčená, tj. zelenobílá, je právě typická verze brejlí. Tak proč není :?: Nebo je krom světel tolik odlišností od pozdějších verzí? Vždyť dvouočka jsou Cargo a slováci. Jen ČSD nám chybí.
Velikost středu = TT = Top Technik = vrchol techniky!
lachttan.bastr
 
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 30 črc, 2009 4:54 pm
Bydliště: Brno

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » sob 10 lis, 2012 7:28 pm

T 478 3022 píše:
Tomáš píše:No co jsem tak sondoval, tak těžko říct jestli je větší zájem o období ČD/Cargo nebo ČSD.V každém případě je od všech výrobců těch mutací pro V.epochu podstatně víc. Předpokládám, že p.Báňa zná situaci na trhu.
Mluvil jsem s ním na téma další barevné mutace v období ČSD.
Mě by se například líbila tato "barevná sestava" :D ...těžko říct zda-li by zájem byl.
Odpověď však přišla jednoznačná "bohužel takto atypické nátěry by málokdo koupil. Výrobní serie jsou někde okolo 70-100ks a to je příliš na takové atypy, jezdící takto jen na krátký čas."
Tím pádem máme asi útěr a můžeme dále snít.
Nebo.. "vhodit ručník do ringu" a zachovat se podobně jako DS. Tzn. domluvit se na 2-3 atraktivních nátěrech ČSD konkrétního stroje a nechat si je v daných kusech vyrobit. Něco si rozebrat mezi s sebou a zbytek uvolnit dál na trh.
Popravdě řečeno zkušenost s takovou akcí nemám.

A nebo si ten nátěr udělat doma sám.


Ano pokud vznikne verze "alebín" bude to určitě řešení.
Pokud mohu mluvit za sebe,raději bych to měl nastříkaný od někoho kdo to umí.Dívám se na to reálně.Ony ty nástřiky co zde prezentuji,nejsou zrovna jednoduchý.Ale třeba se někdo najde,kdo to vezme jako "melouch".
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod T 478 3022 » ned 11 lis, 2012 9:08 am

A o které barevné mutace ti konkrétně jde?Mám zato,že tady někde byli fotky brněnské 143 atd.
T 478 3022
 
Příspěvky: 163
Registrován: sob 10 lis, 2012 5:07 pm

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » ned 11 lis, 2012 11:15 am

Jo je vidět,že to tady máš zmáknutý :lol: :lol:
viewtopic.php?f=11&t=7029&start=15

Nejraději bych tyto stroje
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?fil ... 53143a.jpg
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Colonel32 » ned 11 lis, 2012 3:33 pm

Kolekci všech 5ti najednou v jedné velké krabici?
Colonel32
 
Příspěvky: 860
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Tomáš » ned 11 lis, 2012 3:54 pm

Colonel32 píše:Kolekci všech 5ti najednou v jedné velké krabici?




Jo to by bylo fajn,mít takový set. :P Limitované edice pěti lokomotiv za třeba 10tis v krabici.Ale To je asi z říše snů.Ovšem za tuto myšlenku palec vzhůru.Otázkou kolik lidí by to koupilo.
Dle mého názoru je jeden nástřik hezčí než ten druhej,takže složité vybírat.
Já bych viděl reálně tu 754.Ta tu totiž jezdí v tomto schématu doteď.Dala by se tedy udělat jak ČSD tak ČD.
No a pak jednu z těch bleskovek.Mě by se nejvíc líbila ta zcela vlevo,a nebo ta 3143.
Pochopitelně pokud by byla ještě karoserie "dvou očka" tak ta 3022 je moje číslo 1.

Třeba vznikne v budoucnu albín všech těchto karoserií a budu si ten setík moc udělat postupně. :wink:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků