Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
rawen píše:http://lokopin.wz.cz/kolejivo/geometrie/geo.htm
MarekD píše:Nemáte někdo katalog tilig TT? Potřebuji znát úhel srdcovky u výhybky EW1
Díky
radula63 píše:MarekD píše:Nemáte někdo katalog tilig TT? Potřebuji znát úhel srdcovky u výhybky EW1
Díky
Úhel srdcovky je totožný s úhlem odbočení.
Dle katalogu se uvádí úhel 15 stupňů. Úhel odbočení je u EW1, EW2, K1, DKW, DKW II a IBW totožný, tj. už zmíněných 15 stupňů. Pouze EW3 má 12 stupňů.
radula63 píše:Úhel srdcovky je totožný s úhlem odbočení.
TTmili píše:Totiž možná na EW1 už je chyba napavená, netuším, ty nemám, ale koupil jsem si trojcestnou výhybku a na ní jsou stejné odlévané srdcovky. A vzhledem k tomu, že výhybku mám z manipulační koleje do depa, zkusil jsem průjezdnost s párou řady 555.0 od Tilliga. No a stalo se to, že vždy poslední spřažené dvojkolí se zasekne mezi hrotem srdcovky a křídlovou kolejnicí, prostě se nevejde. Vpodstatě to znamená, že je výhybka pro tyto lokomotivy do odbočky nesjízdná. Schválně to někdo zkuste i pokud máte EW1 s novou srdcovkou, ale předpokládám, že situace bude stejná.
Tak co mudrcové, je lepší nemít napájenou jednu křídlovou kolejnici ale moct po výhybce jezdit ve všech směrech s čímkoliv, nebo radši mít napájené vše (snad i včetně té 2mm díry k hrotu srdcovky) ale jezdit jen po rovné nebo jen s některými vozidly?
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků