Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
MOL píše:Spousta lidí určitě poradí udělat si vlastní a nejlépe ČSD
Ale odpovíme na otázku otázkou, co je lepší, motor vyráběný kusově, stříkaný a s obtisky, nebo model od zavedené firmy vyráběcí v desítkách i stovkách kusů a potištěný támpónovým tiskem?
Pája píše:Neznám kvalitu,ale ještě něco mají :
http://www.pragomodel.cz/modely.htm
http://vlackytt.blog.cz/rubrika/stavba-modelu-tt
rexel píše:Od Rubikonu jsem koupil M152.0 a přívěsný vůz Baafx v únoru 2007. Od této doby je ve vitríně, protože se mi ho nepodařilo zprovoznit tak, aby byl schopen přejet angličana v odbočce (neměl jsem na to nervy). Ani přívěsný vůz nebyl k použití, dokud nebyly vyměněny soukolí -byly tam původní se stavebnice LPH, (musí se dát i ložiska PEHO). Koupil jsem jiný od ModelTrainu, nevím ale, kdo byl výrobce,má zcela jinou konstrukci pojezdu a ten jsem celkem bez problému i digitalizoval. Přeji správnou volbu při koupi.
Renoš píše:Zdenek: Mám od vás M 152 s motorem Maschina. Kolejivo mám výhradně profilové. Hlava šroubku byla na obou podvozcích níž než dosedací polcha kola, tudíž logicky problém každá výhybka, buď ji s trhnutím přeskočil, nebo se na ní zasekl. Angličan zcela neprůjezdný. Měl jsem strach, že mi ty Tilligácké "kvalitní" výhybky roztrhá. V kontaktu jsem už po tom s váma nebyl, vyřešil jsem si to po svém. Kontaktoval vás zřejmě jiný kolega. Což potvrzuje že to nabyla náhoda ale výrobní vada. Škoda, vzhledově jsem byl s modelem spokojený. Ale tímto jste si u mě reputaci zkazil. Přitom stačilo tak málo, používat jiné, byť možná drahší a hůř dostupné šroubky. Zlobte se na mě nebo ne, ale používat na model za pár tisíc obyčejné vrutky z železářství za pár haléřů mi nepřijde profesionální.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků