jaký motorák 810? Najbrt od Rubikonu nebo Desná od Loco?

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

jaký motorák 810? Najbrt od Rubikonu nebo Desná od Loco?

Příspěvekod tallpa » čtv 13 led, 2011 11:52 am

Zdravím pánové (a dámy?), jsem začátečník a zvažuji nákup svého prvního motoráku.

Doporučíte mi spíš model od Rubikonu (mám vybranou verzi Najbrt) nebo od Loco vyrobený pro ttmodely v limitované sérii (Železnice Desná).

Zajímá mě jestli vyšší cena u Loco je způsobená limitovanou sérií nebo kvalitou modelu. Mám v plánu samozřejmě digitální kolejiště takže ať koupim kteroukoliv budu jí muset "digitalizovat".

Díky a omlouvám se za začátečnický dotaz.
TT...začínám
tallpa
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř 12 led, 2011 6:50 pm

Re: jaký motorák 810? Najbrt od Rubikonu nebo Desná od Loco?

Příspěvekod MOL » čtv 13 led, 2011 1:14 pm

Spousta lidí určitě poradí udělat si vlastní a nejlépe ČSD :D

Ale odpovíme na otázku otázkou, co je lepší, motor vyráběný kusově, stříkaný a s obtisky, nebo model od zavedené firmy vyráběcí v desítkách i stovkách kusů a potištěný támpónovým tiskem?
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 300
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: jaký motorák 810? Najbrt od Rubikonu nebo Desná od Loco?

Příspěvekod Pája » čtv 13 led, 2011 2:26 pm

TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Re: jaký motorák 810? Najbrt od Rubikonu nebo Desná od Loco?

Příspěvekod tallpa » čtv 13 led, 2011 2:42 pm

MOL píše:Spousta lidí určitě poradí udělat si vlastní a nejlépe ČSD :D

Ale odpovíme na otázku otázkou, co je lepší, motor vyráběný kusově, stříkaný a s obtisky, nebo model od zavedené firmy vyráběcí v desítkách i stovkách kusů a potištěný támpónovým tiskem?