Stránka 4 z 4

Re: Osvětlení rychlíkových vozů Bmto Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 24 lis, 2018 10:28 am
od Jacek
Mirek Moc píše:Pro JiriKTTSběr proudu z jednoho podvozku je dostatečný.

Pěkná práce, jen si dovolím v tomto oponovat. Sběr proudu z jednoho podvozku nikdy v provozu nemůže být dostatečný. Stačí znečištění dvojkolí nebo kolejnic provozem, zlomy nivelity, nenapájené srdcovky, atd. Po letech jsem ještě všechny vozy vybavil spřáhly Peho330

Řešil jsem to takto vyhnutím plíšků, jak primitivní, ale jak účinné :wink:
Obrázek
Obrázek

Re: Osvětlení rychlíkových vozů (TT model, Tillig, Kuehn)

PříspěvekNapsal: stř 28 lis, 2018 10:31 pm
od JiriKTT
Dobrý den,

děkuji všem za rady. Domnívám se, že můj problém je špatný kontakt mezi plíškem v podvozku a plíškem v podlaze. Tam jsem měl problém se doměřit. Na plíšky v podlaze jsem připájel vodiče, které už vedou přímo na DPS.
Konce asi vyřeším tak, jak píše MirekMoc. Prosím ještě o komentář k té fotce v pravém dolním rohu. To černé je jen barva na originálním zasklení, nebo jde o větší zásah do vnitřku čela?

Děkuji

Re: Osvětlení rychlíkových vozů (TT model, Tillig, Kuehn)

PříspěvekNapsal: čtv 29 lis, 2018 7:57 am
od Mirek Moc
JiriKTT píše:Dobrý den,
Prosím ještě o komentář k té fotce v pravém dolním rohu. To černé je jen barva na originálním zasklení, nebo jde o větší zásah do vnitřku čela?

To černé je barva na originálním zasklení . Bohužel si již nepamatuji jestli jsem to černil když jsem měl jednu diodu v horní části a používal originál světlovody , nebo až nyní , když jsou diody napřímo. Důvod černění byl , že červená prosvítala , což nebylo pěkné.