Stránka 1 z 1

Vozy pro přepravu dřeva

PříspěvekNapsal: pon 28 kvě, 2007 11:18 am
od Jan Kohout
Ná svém TT kolejišti plánuji znázornit koncovou stanici menší lokální trati, do které bude ústit vlečka z pily. Pro provoz Mn vlaků se tedy nabízí přeprava
dřeva z a do této pily. Časově by scenérie měla zapdat cca do 1. pol. 80. let.,
jako lokomotivu použiji asi rosničku, karkulku, příp. pilštyk, ale nevím jaké zvolit vagony, aby vlak vypadal co nejvěrněji...děkuji

PříspěvekNapsal: pon 28 kvě, 2007 9:44 pm
od vlastimil vašíček
vozy použij typ Pao nebo Paon

PříspěvekNapsal: úte 29 kvě, 2007 1:09 pm
od Jan Kohout
Na několika nádražích jsem již viděl, že kratší kulatina byla naložena v klasických vysokostěných vozech, nevím však o jaké vozy přesně šlo...
Jednalo se o vozy typu Es nebo nějaké podobné, myslím...

PříspěvekNapsal: stř 30 kvě, 2007 3:51 pm
od vlastimil vašíček
jo tak to můžeš použít taky. jsou to vozy řady Eas(Vsa) nebo Es(Vs), ale dřevo můžeš dát klidně i na plošiňáky Res

PříspěvekNapsal: ned 30 zář, 2007 7:54 am
od Pája
Nenašla by se u někoho pěkná fotečka vozu _Pao_s nákladem dřeva (mám pěkný v TT od RoCo a také přemýšlím o překládce dřeva) :?: Pls

PříspěvekNapsal: ned 30 zář, 2007 2:57 pm
od JBr
Vzhledem k tomu, ze se pres nas (Chotebor) denne vozi drevo do a z pily Stora Enso ve Zdirci nad Doubravou (nejvetsi zarizeni sveho druhu ve stredni Evrope), tak prihodim tri svoje fotky manipulaku se drevem na zpracovani. Ty patra se samozrejme bezne nevozi, je to foceno v ramci akce, ktera tu na nadrazi probehla o prazdninach a kocouri dvojce s nimi v jejim prubehu jelo vyhlidkovy vlak po mistni vlecce. Na tech fotkach jsou snad zastoupeny vsechny typy vozu, ve kterych vidam navazet drevo do Zdirce.

http://www.brozek.org/vlacky/drevo

Zpracovane drevo bohuzel nemam vlastni fotky, ale na Trainwebu jsem nasel tohle:

- v kontejnerech se obvykle vozi stepka - http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-750-243-8-zdirec-nad-doubravou-3672

- fosny se vozi na plosinakach, zabalene do folie - http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-742-370-0-zdirec-nad-doubravou-1627

Snad vam to bude k necemu.

PříspěvekNapsal: stř 06 srp, 2008 8:07 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

vozy na přepravu dřeva

PříspěvekNapsal: pát 29 srp, 2008 7:05 am
od Václav Kolář
Pro Tvůj záměr by nejlépe vyhovovaly tyto typy vozů: Ptdo, Otdr, Nas,Pao,Nsk,Vtdr,Vtr, Vte. Vše je staré značení, které se normálně používalo,nové značení vozu bylo v závorce. S mašinama by šlo souhlasit, klidně bych tam dal i zamráču, záleží na traťových podmínkách tebou uvažované trati.

Rozkaz zní jasně. Musí se naložit!!!

PříspěvekNapsal: ned 09 srp, 2009 6:55 am
od lachttan.bastr
Vzhedem k tomu, že definice dráhy je bord - el na kolečkách :D, je tam možné téměř vše. V první polovině osmdesátých let měly ČSD přetížené tratě, proto mj. doprava uhlí do Chvaletic loděmi po Labi, a naprostý nedostatek vozů. Dokonce se např. prasata vozila běžnými Ztr. Prostě jakýkoliv náklad se nakládal do všeho, co jej uvezlo.
Takže i dřevo v této době se nakládalo na všechny vozy, do kterých se vešlo a které jej uvezly. Takže s výběrem řad bych si nelámal hlavu. Plán se podlést nedá, musí se překročit :!: A "Úkoly xxxx. sjezdu splníme!" jak hlasali plakáty. :D Zlatí soudruzi.