Stránka 8 z 8

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 01 srp, 2014 5:42 pm
od peter_vy
Dobrý nápad prispájkovať vodiče priamo na medzinápravové zberače - asi najjednoduchší spôsob ako zlepšiť zber prúdu. Len nasadzovanie týchto zberačov naspäť je teda úžasná sranda :-( ! S tým drôtom to možno pôjde aj jednoduchšie než bez neho.

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 01 srp, 2014 6:07 pm
od Radek Strnad
Mě to docela šlo. Musíš vycvaknout kolíbku, na které jsou brzdové zdrže a pak to tam zapadne docela dobře a nakonec zacvakneš kolíbku zpět. Vycvaknutí dělám to malou pinzetou s malými bočními hroty na koncích. Zpět zacvakneš rukou.

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: sob 02 srp, 2014 9:16 am
od Radek Strnad
Dnes jsem ještě trochu zapracoval a pro notorické bastlíře mám zprávu, že lze použít i kondenzátor 1000mF/16V. Chce to ještě trochu víc zbrousit stěny tendru a použít dekodér KUEHN N045, který má pro power pack vyhrazené na rozdíl od Lenz Gold mini pouze dva sloty, tedy odpadne jeden vodič a ještě tlumivka. Pokud se odpor s diodou připlácne ke stěně kondenzátoru a kondík se postaví právě na tuto dvojsoustavu a celé se to tavnou pistolí přilepí na kastli tak, aby mezi setrvačníkem a kondíkem byla jen minimální mezera, tak se to nakonec vejde. Teď už ji mám téměř dokonalou. Zbývá jen seřezat předhřívač, vyměnit dýmniční dveře, nástavba na tendr, jiný kompresor, krablovaný plech na ochozech......a ještě asi 50 věcí, ale na tom zapracuju asi až v zimě. Teď bylo důležité zjistit, jestli ji lze vůbec uvést do použitelného stavu. http://kyklop68.rajce.idnes.cz/455.210

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: sob 02 srp, 2014 9:17 am
od KaRei
Pokud byl problém s vyskakováním běhounů, tak to potom ano :)

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: sob 02 srp, 2014 11:27 am
od TTmili
No pěkně sis pohrál, jen co je pravda. Ale pro mě evidentně tahle mašina nebyla od začátku určená, i přes veškeré pro a proti o kterých bylo psáno budu radši bastlit na tom BTTB základě, který má aspoň trochu inteligentně udělaný pojezd co se i umí přizpůsobit nerovnostem. To že buď nedosáhnu tohohle vzhledu, nebo budu muset investovat do nových kol, tyčoví atd. tak s tím se smířím daleko líp, než s faktem, že nový model za něco kolem 4 tisíc musím učit jezdit :roll: .

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: sob 20 zář, 2014 8:09 am
od rakusanka426
Trainmaniak píše:Radek Strnad: Radku, pod pojmem xenonové si mám vybavit namodralé, tedy studeně bílé světlo? Nebo prostě hodně svítící? Lepší už jsou snad opravdu žluté ledky, jak je mám já na těch prvních nových kusech z roku 2007.
rakusanka426 Kolego, až ji projedeš, dej sem prosím vědět, jak Ti to jede na Tvém kolejišti.


Tak jsem ji konecne vyzkousel na mem analogovem kolejisti a jezdi dobre i pres ohebne stoupani AUHAGEN 43585, mam totiz horskou trat. Tahal jsem 6 vagonu CSD BE od Schirmera do kopce. Jen to osvetleni se mi taky moc nelibi, ale jizdni vlastnosti vcelku dobre na analogu.

BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 28 srp, 2015 5:32 pm
od matkohtu
Zdravím tčkaři už delší dobu mam problém z vykolejováním mašiny BR 86 tillig koupena ve start setu kolejivo profilové tillig při jízdě přímo po hrotu vyhýbky ew 1 i ibw vše v pořadku ale do odbočky hlavně oblouková ibw vypadavá přední běhoun mašiny
Puvodní model BR86 od BTTB nemá problémy žadne tak nevím proč novy setkaly. Jste se stím kolejivo mam položené důkladně vesměs podloží a do něj nasunuté pruty.
Rovina kontrolována malou vodováhou .Jak to vyřešit ? Žadná jiná mašina nemá problém dokonce ani nová rosnička na plastových srdcovkách děkuji Martin .
:?:

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: ned 10 bře, 2019 6:39 pm
od r.hahn
Využiji toto vlákno na dotaz.

Jaké bandáže se na BR 86 Tillig používajá a kde je sehnat. Neví někdo?

Díky.

Radim