K.P.E.V.

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: K.P.E.V.

Příspěvekod Naschud » úte 02 dub, 2013 6:39 pm

Našel jsem nějaký dokument o výročí tratě WBBE. Upnul jsem to na YT. Link : http://www.youtube.com/watch?v=GC_JqEPU ... re=mh_lolz

snad to admini nebloknou :roll:

Pokud se nemýlím je tam vidět i BR 56. nebo je to 58 ?

Jsou tam i jiná zajímavá videa. Link: http://www.kanalr.de/web/de/webtv/webtv ... r=&leaf=on
Uživatelský avatar
Naschud
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 21 bře, 2013 1:17 pm
Bydliště: Popůvky u Brna

Re: K.P.E.V.

Příspěvekod Naschud » úte 02 dub, 2013 11:54 pm

Morris Zapp píše:Řada 92 je nesourodá směsice čtyřnohých lokomotiv bývalých soukromých drah. Tzn. samotná příslušnost k řadě 92 ještě zdaleka neudává, jak ta lokomotiva vlastně vypadá. To, co vyráběli Zeuke s Wegwerthem, je, jak správně uvádíš, řada 92.65, původně Weimar - Berkaer Eisenbahn. Tahle podřada měla tuším opravdu jenom 2 exempláře, Tillig se svého času rozpumprdlíkoval a vyráběl obě čísla (jestli si to dobře pamatuju).
Jak to bylo v historii se zbarvením, to netuším - osobně se domnívám, že ta zelená barva je jenom marketingová zhůvěřilost výrobce modelů, ale mohu se mýlit.
Pokud máš nějaké dotazy k původnímu působišti těch mašinek, tak v červenci se uvidím s asi největším žijícím odborníkem :wink: na Weimar - Berkaer Eisenbahn, tak mu můžu dotazy tlumočit...

Tak mi to nedalo a hledal jsem a hledal, vypadá to že "94" a nejspíš i "95" byly asi opravdu ,,jen,, černé. Jak píšeš, našel jsem další ,,zhůvěřilost,, . :o
3142042486.jpeg
Takže bude černá, pokud se nepotvrdí jinak, u toho i zůstane. Teď ještě potvrdit to značení z doby cca. 1927-1938. Jen tak mimochodem, WBBE patřila do Pruských drah ? V těch místech podle mapy sice jakési kousky Pruska jsou ale líná huba......... :D . A když nevím tak se zeptám :wink: Podle Wikipedie je Výmar a okolí Durynsko. Takže to jsem se omylem nacpal kam nemám ? Ale i tak díky. Každopádně stavím Blankenhainské nádraží. Líbí se mi. Minimálně dvě vlakové soupravy pro něj budu mít :lol: . A nejspíš další dva jednokolejné panely Na trati ČSD. Přeci bych si neodpustil ten kousek trati kam jsem jako kluk chodil obdivovat páry. Z okna našeho domu jsem je měl jak na dlani. Když se rozjížděly duněl celej barák. Říkal jsem jim Mastodonti. Ale to už sem pletu i Zdeňka Buriana :lol:
Uživatelský avatar
Naschud
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 21 bře, 2013 1:17 pm
Bydliště: Popůvky u Brna

Re: K.P.E.V.

Příspěvekod j p » pát 24 kvě, 2019 7:26 pm

Tohle vlakno bylo nejak opusteno.
Experti na K.P.E.V., uz mate spaci vozy?

KPEV_Schlafwagen.jpg
KPEV_Schlafwagen.jpg (31.81 KiB) Zobrazeno 2099 krát
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: K.P.E.V.

Příspěvekod Petr Barchánek » ned 26 kvě, 2019 6:37 pm

Otázka je, jestli jsou to skutečně K.P.E.V. vozy, nebo nějaké freelance modely podle ruských předloh.
Petr Barchánek
 
Příspěvky: 260
Registrován: úte 11 črc, 2017 3:54 pm
Bydliště: Zubrnice

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků