Dobrý den,tak jsem zakoupil tento model a chtěl bych se podělit s tím jak se mi tento model líbí.Model je skutečně velice pěkný,má ostré popisy,lakování je perfektní,model je skutečně moc hezký,ale bohužel to je zhruba vše,je to můj názor na tento model a také bych chtěl,aby to tak každý bral.
Tento model je doslovnou zmenšeninou stejného modelu ve velikosti HO,jen s tím rozdílem,že restaurační vůz HO má částečně interiér,do TT by se nevešel,tekže celý tento vůz zabírá motor,který je umístěn v kovovém pouzdře a to opravdu dost masivním,což je z hlediska jízdy velice dobré,ale v základu mě zarazilo několik značných podivností,kterými se tento model "pyšní",ale myslím,že to jsou spíš dost veliké nedostatky.Stejně jako je to u HO je snímání proudu bráno řídícím vozem a elektrickými spřáhly pak rozvedeno po celém vlaku až k motoru a dále do řídícího vozu na druhé straně soupravy k led diodám,to je na jednu stranu veliká výhoda,jelikož při digitálním provozu pak všechny význaky se dávají z jednoho místa do celého vlaku,ale.....již na první pohled je vidět,že při velikosti těchto spřáhel budou s tímto asi problémy,to také nastalo již po 10 projetí mého kolejiště/nevím také to mohlo být špatným pájením z výroby/.....v tu chvíli se vlak zastavil a já začal bádat kde je chyba,jelikož se mi nechtělo model odesílat zpět,nebyl kupován v Praze,chyba byla přesně tam kde jsem si také myslel,spřáhlo-utržený jeden vodič z pěti připájených na spřáhle a zrovna ten nejdůležitější v řídícím voze....takže kámen úrazu jsou tyto spřáhla,která způsobují ještě navíc to,že když se spřáhlo vzhledem k takříkajíc omezenému chodu vlivem vodičů dostatečně nevytočí/jak kdy/,tak to způsobí vyhození podvozku u daného vozu ven.Druhý kámen úrazu je samotný řídící-snímací vůz.Ve velikosti HO je tento vůz dostatečně těžký a vše probíhá v pořádku,ve velikosti TT je však vůz i přesto-že má v sobě zátěž podstatně lehčí,kolečka drhnou,volně se netočí což má vliv na jízdu a ve vyšších rychlostech je tento vůz doslova tahán a někdy je zřetelné,že se kolečka točí jen někdy.Hodně velkým nedostatkem každého z vozů je to jak se dovnitř vůbec dostat,ano má šroubky,takže by každý podotknul,odšroubuju to a jde to ven,omyl.Po odšroubování zjistíme,že spodek vozu je zaklesnut do krytu a to tak,že odejmutí krytu je doslova o rozbití krytu vozu.Výrobce uvádí průjezdnost oblouků 287mm,no já to zkoušel na nejlepších kolejích,tedy s podložím,kde je nejmenší oblouk 310mm a žádná sláva to není,dost se na tom projevuje právě řídící vůz,který snímá proud a pohyblivostí jednotlivých podvozku a elektrických spřáhel.
Takže jsem napsal jak to vidím já,každému se to samozřejmě může jevit jinak,všem zdar