ICE od PICO

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

ICE od PICO

Příspěvekod emis-cz » pon 09 dub, 2007 5:38 am

Tak jsem včera zjistil, že PICO má nový model ICE. S designem podle ICE 3 a příznivou cenou. Docela by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti s různýmy modely od PICO a Tillig, čím jsou způsobeny ty cenové rozdíly? Horšími motory nebo přípravou na digitál?
emis-cz
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát 26 led, 2007 6:43 pm

Příspěvekod vlastimil vašíček » pon 09 dub, 2007 6:27 am

cenový rozdíl byl tím, že tillig měl monopol. teď sem vletělo PIKO a trochu rozvířilo vítr. mám od nich Taurusa i Herkulesa a naprostá spokojenost. Na vánoce počítám i s tím ICE. patici na dekodér mají pro Lenz a vleze se tam bez problémů i větší na H0
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

taky nějaká ta připomínka

Příspěvekod user_287 » stř 12 zář, 2007 8:08 pm

Dobrý den,tak jsem zakoupil tento model a chtěl bych se podělit s tím jak se mi tento model líbí.Model je skutečně velice pěkný,má ostré popisy,lakování je perfektní,model je skutečně moc hezký,ale bohužel to je zhruba vše,je to můj názor na tento model a také bych chtěl,aby to tak každý bral.
Tento model je doslovnou zmenšeninou stejného modelu ve velikosti HO,jen s tím rozdílem,že restaurační vůz HO má částečně interiér,do TT by se nevešel,tekže celý tento vůz zabírá motor,který je umístěn v kovovém pouzdře a to opravdu dost masivním,což je z hlediska jízdy velice dobré,ale v základu mě zarazilo několik značných podivností,kterými se tento model "pyšní",ale myslím,že to jsou spíš dost veliké nedostatky.Stejně jako je to u HO je snímání proudu bráno řídícím vozem a elektrickými spřáhly pak rozvedeno po celém vlaku až k motoru a dále do řídícího vozu na druhé straně soupravy k led diodám,to je na jednu stranu veliká výhoda,jelikož při digitálním provozu pak všechny význaky se dávají z jednoho místa do celého vlaku,ale.....již na první pohled je vidět,že při velikosti těchto spřáhel budou s tímto asi problémy,to také nastalo již po 10 projetí mého kolejiště/nevím také to mohlo být špatným pájením z výroby/.....v tu chvíli se vlak zastavil a já začal bádat kde je chyba,jelikož se mi nechtělo model odesílat zpět,nebyl kupován v Praze,chyba byla přesně tam kde jsem si také myslel,spřáhlo-utržený jeden vodič z pěti připájených na spřáhle a zrovna ten nejdůležitější v řídícím voze....takže kámen úrazu jsou tyto spřáhla,která způsobují ještě navíc to,že když se spřáhlo vzhledem k takříkajíc omezenému chodu vlivem vodičů dostatečně nevytočí/jak kdy/,tak to způsobí vyhození podvozku u daného vozu ven.Druhý kámen úrazu je samotný řídící-snímací vůz.Ve velikosti HO je tento vůz dostatečně těžký a vše probíhá v pořádku,ve velikosti TT je však vůz i přesto-že má v sobě zátěž podstatně lehčí,kolečka drhnou,volně se netočí což má vliv na jízdu a ve vyšších rychlostech je tento vůz doslova tahán a někdy je zřetelné,že se kolečka točí jen někdy.Hodně velkým nedostatkem každého z vozů je to jak se dovnitř vůbec dostat,ano má šroubky,takže by každý podotknul,odšroubuju to a jde to ven,omyl.Po odšroubování zjistíme,že spodek vozu je zaklesnut do krytu a to tak,že odejmutí krytu je doslova o rozbití krytu vozu.Výrobce uvádí průjezdnost oblouků 287mm,no já to zkoušel na nejlepších kolejích,tedy s podložím,kde je nejmenší oblouk 310mm a žádná sláva to není,dost se na tom projevuje právě řídící vůz,který snímá proud a pohyblivostí jednotlivých podvozku a elektrických spřáhel.
Takže jsem napsal jak to vidím já,každému se to samozřejmě může jevit jinak,všem zdar :)
user_287
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 12 zář, 2007 8:08 pm

Příspěvekod Zdenek Valter » stř 12 zář, 2007 8:26 pm

Jardo to je mi líto, že v TT se ten model potýká s technickými problémy.
Já mám celou soupravu v H0 a po přidání sběračů do hospody nemám problém. Pravda nehoním ho po malých obloucích a tak mohu nechat vyniknout i jeho maximálce viz reportáž Zababova z loňského FREMO Milevsko.
http://www.zababov.cz/?id=779

Jak souprava vypadá je vidět zase v reportáži z Milevska letošního.
http://www.zababov.cz/index.php?id=823
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2723
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod ondrejSitar » stř 12 zář, 2007 8:33 pm

Který eshopy mají PIKO na TT ?
Uživatelský avatar
ondrejSitar
 
Příspěvky: 82
Registrován: úte 04 zář, 2007 2:33 pm

piko TT

Příspěvekod drtikol » čtv 13 zář, 2007 7:38 am

např.www.modelovazeleznice.cz z Decina
drtikol
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned 01 črc, 2007 6:37 pm
Bydliště: Plzen

Příspěvekod Jarda H. » čtv 13 zář, 2007 9:20 am

ondrejSitar píše:Který eshopy mají PIKO na TT ?


Zkus pátrat dál na internetu, namátkově doplňuji : www.hobby-shop.cz, www.modeltrain.cz (oba mají i ICE3), ... Internet je nepřeberná zásoba informací a podnětů ! Jarda
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

ICE

Příspěvekod Doja » čtv 13 zář, 2007 10:07 am

Také mém ICE Piko v H0 - moc pěkně provedené. Musel jsem však přidat zátěž do vozů, neb mě to v zatáčkách vypadávalo. Jinak také přemejšlím o přidání napájení do motorového vozu.
Uživatelský avatar
Doja
 
Příspěvky: 187
Registrován: stř 12 zář, 2007 1:04 pm
Bydliště: Praha 10-Vršovice

Příspěvekod user_287 » čtv 13 zář, 2007 2:58 pm

Já tu soupravu mám také v HO a právě proto jsem ji mohl posoudit s TT kde se až tak moc nevyvedla,já ji v HO mám zase osvětlenou vevnitř... :-)))
Naposledy upravil user_287 dne čtv 13 zář, 2007 3:05 pm, celkově upraveno 1
user_287
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 12 zář, 2007 8:08 pm

Příspěvekod user_287 » čtv 13 zář, 2007 3:03 pm

ale jinak převeším jsem chtěl před nákupem této soupravy upozornit ty,kteří mají staré kolejivo,tam budou mít veliké potíže s oblouky,jakožto i se snímáním proudu,ten řídící vůz je skutečně né moc povedený....
já tam ten drát zpět připájel,jelikož stavím nové kolejiště v tt pak jsem to poupravil,náklon kolejí a vše tak,že to jezdí vcelku dobře,ale ten kdo kolejiště již má tak je ztracený....
user_287
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 12 zář, 2007 8:08 pm

Příspěvekod Pája » čtv 13 zář, 2007 3:23 pm

Jardo,zkus prosím být trochu konkrétnější.Co to znamená úprava náklonu atd..Naklonil si trať v obloucích,nebo si to naopak srovnal a co je to vše ostatní ... ? Třeba to nám ostatním pomůže od zbytečných investicí a promrhaného času . Díky moc
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod vlastimil vašíček » ned 16 zář, 2007 9:50 am

Tak už ho mám doma taky :)

setkání generací ICE1 a ICE3
Obrázek
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

Příspěvekod vlastimil vašíček » úte 18 zář, 2007 12:01 pm

Takže postřehy z provozu. ICE3 jezdí suprově. bez jakéhokoliv zaváhání nebo nějakých problémů. U kámoše jsme zkoušeli i projetí nejmenšího možného poloměru a taky bez problémů. Pro ty co si ho koupili mám malou radu. Jak má kulisu kinematiky tak lehce obruste dokulata tu ostrou špičku kulisy. spřáhlo se o ni pak nezachytává ani při jízdě tam ani zpátky a necvaká v obloucích.

Foto ICE3 u mě ve stanici
Obrázek
Naposledy upravil vlastimil vašíček dne stř 21 kvě, 2008 8:33 pm, celkově upraveno 1
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

Příspěvekod Jan Svatoň » stř 21 kvě, 2008 8:20 pm

Ahoj, dodělával někdo k ICE3 vnitřní osvětlení? Díky Honza S.
Jan Svatoň
 
Příspěvky: 76
Registrován: úte 29 led, 2008 12:47 am
Bydliště: Lanškroun

Příspěvekod vlastimil vašíček » stř 21 kvě, 2008 8:28 pm

zatím ne ale uvažoval jsem o tom. jenom to tam asi bude kazit jídelňák, který je hnací. do něho asi ledky jen tak nenacpeš a pak to bude vypadat blbě. tak radši osvětlení ani nedělat
E103 001 moje životní láska

Digital by Roco & Lenz silver

r.v. 1979, bývalý výpravčí ČD
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

Další

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků