Velkej bejček měl dvě vady (teda tři - je to H0) - jednak byl nově dělanej kompletně, druhak vzal celou sérii překupník a přirazil si k původní ceně pět litrů (aspoň tak mi to povídali "na krámu"). V případě 310.0 by se použil hotovej pojezd T3 (=312.8500), byť rozměrove neni košer, a musela by se vyvíjet jenom kastle. To by náklady zaručeně stáhlo - otázkou je, na jakou výslednou výši. Další snížení ceny by mohlo vzniknout vynecháním překupníka. Pokud by výrobce používal oči ke koukání a uši k poslouchání, mohl by rozjet akci na způsob "brožura".
Klíčovou otázkou je, kolik budeme za výsledek ochotni vysolit. Mě osobně se přiměřená jeví cenová hladina někde od pěti do sedmi tisíc (čtyřka by byla lepší, ale musíme zohlednit vývoj forem od nuly).