odpověď pro DRTIKOL :
Konektor 6-ti pinový, o kterém píšeš, slouží na propojení lokomotivy s tendrem.
Když se podíváš na tendr zepředu , tj. od budky, rýpni špičkou nože nebo něčím podobným mezi prkna ( mezi druhým a třetím od vršku !!! je mezi nimi znatelná rýha ) a zvedneš dekl tendru i s ohradou uhlí - není nijak dál jištěn. Uvnitř je malá destička s SMD součástkami a 6-ti pinový konektor dle NEM pro připojení digi dekodéru s analogovou propojkou. Pin č. 1 je označen červenou barvou. Součástky zajišťují společný + pól pro světla v analogu i digitálu a omezovací odpory a kondenzátory proti problikávání LED v protisměru ( v analogovém provozu ). Odrušení motoru není řešeno ( motor je použit MASHIMA s nalisovaným mosazným setrvačníkem a šnekem ).
Jinak zapojení konektoru mezi lokomotivou a tendrem - 1 ( červená barva ) pravá kola, 2 přední světla -anoda, 3 vývod motoru, 4 vývod motoru, 5 přední světla -katoda, 6 levá kola. V loko před převody je ještě konektor 2-pinový pro připojení předních světel - pozor

- jsou to LED a omezovací odpory jsou v tendru ! tak ať tě nenapadne do nich pustit plnou palbu z kolejí !!! Jsou to SMD LED pro 1mA.
Do loko se dostameš ( v rámci údržby ) - odpoj tendr ( oje i konektor ), vyšroubuj šroubek na spodním víku, vyndej přední vozík, vyšroubuj šroub mezi válci, nadzvedni kotel od válců a vysuň podvozek směrem dopředu, pozor na 2-pinový konektor světel. Ten odpoj a máž to rozebráno.
RAĎULA
foto celé loko s tendrem a rozebraný model
