Gratuluju Radku.
S tím vodivým trnem máš pravdu a když už to jde spojit,rozpojování je věc.trn se začne kroutit a já trnout,kdy povolí něco jiného.Ten pojezd je potřeba pořádně prohlédnout a dát pozor na otřepky jak na ojnicích rozvodu,tak na brzdových špalících,aby měly bezproblémový příčný chod.Taky se mi stalo,že když sem měl mírně znečištěný obandážovaný kolečka tendru,žačala hned drhnout o brzdový špalky,který sou až příliš blízko koleček a vydávaly šílenej zvuk.
Nebudu dál chytrej,jsou to pochopitelný věci.Osobně se mi velice líbí mezara lokomotivy a tendru a taky,že už u týhle mašiny tillig pochopil,jak jsou důležité díly separátně dosazené na model,namísto vylisovanin jako u BR 01.Ještě jednou gratuluju a přeju jen ty nejlepší zážitky.
Jo a někdy se ukaž v Žatci až půjdem s Jardou H na jedničku,víc hlav víc ví...