Stránka 2 z 4

PříspěvekNapsal: stř 05 srp, 2009 3:11 pm
od lachttan.bastr
Jamamoto22 píše:Rovněž jsem spokojeným majitelem této páry. Projíždí opravdu všechny oblouky. Jediný problém jsem zaznamenal při jízdě vpřed, kdy nemá ráda průjezd odbočkou vyhybky, pokud je jakákoliv výšková nerovnost kolejnic. Velmi snadno pak vyskočí přední běhoun. Otočená pozadu tuto vyhybku v pohodě projede, tak jako zde projedou jakékoliv lokomotivy i vozy, dokonce stará 455 BTTB.


To slyším prvně. A jaké máš vyhybky? Já používám jen EW3, ale zkoušel jsem i na starých plechových 22,5° a bez problému i spojku S. :shock:

PříspěvekNapsal: stř 05 srp, 2009 3:15 pm
od Jarda H.
lachttan.bastr píše: ..... To slyším prvně. A jaké máš vyhybky? ....


Stejnpu poznámku jsem učinil na začátku tohoto linku i já - bylo to na starém kolejišti, starý model BR56, plechové kolejivo, jízda do odbočky na obloukové výhybce, na obyčejných plechových výhybkách nic, bez problémů = zatím na modelových kolejích jsem ji nezkoušel, snažím se o stavbu segmentů !

PříspěvekNapsal: stř 05 srp, 2009 7:28 pm
od Jamamoto22
Mám staré kolejiště s minimálními oblouky, tak, jak se daly kdysi sehnat koleje (a jiné modelářské věci). Vloni jsem místo plechového kolejiva položil profilové. Vyhybky zůstaly (většina 22.5st.), jen jsem sehnal několik jakýchsi maďarských profilových. A na nich mi občas vypadne přední běhoun a pak na některých starých, pokud je někde nějaká nerovnost. Ptáte-li se, proč jsem nedal i profilové Tillig vyhybky, pak ze tří důvodů. Jednak finanční, jednak důvod zachovat rozměry všeho původního (poloměry, délky, okolní navazující posypy, tráva, stavby atd.) a v neposlední řadě i zachování původních přestavníků (a opět finance). Takže jsem ušetřil asi 28 přestavníků a vyhybek.

PříspěvekNapsal: úte 20 dub, 2010 9:11 am
od Trainmaniak
Sice dost opožděně (dostal jsem se na toto téma náhodou), ale přicházím sem také s troškou do mlýna. Nová 437 jezdí lépe než nová BR 56. Obě jsou v mé sbírce, takže je to z první ruky. :D Důvodem lepších jízdních vlastností je zřejmě fakt, že u 437 jsou hnané jen DVĚ nápravy, jak píše Jirka Sládek někde začátkem tématu. U BR 56 jsou hnané všechny. Jízda je proto trochu hlučnější. Celkově bych jízdu 437 hodnotil (alespoň u svého kusu) jako výbornou.

437.5 od Tilliga

PříspěvekNapsal: úte 20 dub, 2010 3:34 pm
od Radek Strnad
Já ji mám už skoro 2 roky a myslím,že za ty peníze to stojí.Jede krásně potichu(mám digitál),profilované kolejivo mi projíždí bez problémů.Je fakt,že jistější je tendrem napřed a nemá ráda velkou zátěž,to pak prokluzuje a jakoby chroupe.Ta moje to dělá při jízdě se 4 eilzugvageny(Ala,BCa,Ca,Da)v některých prudších obloucích.Mám pocit,že u Tilliga je letos vedena jako výběhový model. 8)

PříspěvekNapsal: stř 21 dub, 2010 4:07 am
od Trainmaniak
Potvrzuji. Je lieferbar, ale taky Auslaufmodell.
Problémy s vyšší zátěží jsem neregistroval, protože vyšší zátěž neprovozuji. 5-6 vozů táhne bez problému. Zmíněné "chroupání" slyším jen u německé BR 56 a přičítal jsem to právě skutečnosti, že jsou hnané všechny nápravy. Více převodů, větší hluk. U 437 jsem tyto pazvuky nezjistil vůbec. Rozhodně jsem rád, že ji mám. :D

PříspěvekNapsal: stř 21 dub, 2010 7:18 am
od radekkrupka
Taky jsem si všiml, že je to výběhovka. Celkem mě překvapil ten rozdíl v počtu hnaných náprav mezi BR 56 a 437. Myslel jsem, že prostě jenom přemalovali kastli... Svojí 437 jsem se dovnitř nedíval, tzv. co funguje radši nerozebírej... takže nemůžu potvrdit.

Jinak co se týká Auslauf modelů - všimli jste si, že Tillig už nemá ani jeden model T334? Že by dělali na nějaké nové verzi?

PříspěvekNapsal: stř 21 dub, 2010 7:24 am
od Trainmaniak
Ahoj Radku. Mám v plánu k tomu na svůj web napsat pár slov a přidat fotky rozdělaného pojezdu jak 437, tak BR 56. Bude to opravdu jen miničláneček. :wink:

PříspěvekNapsal: stř 21 dub, 2010 7:54 am
od Radek Strnad
S těmi T334 je to tak,že v létě by měla být T334 ŽSR(zelená).Model by měl být přepracován,tzn.hnané všechny 3 nápravy a má tam být digit.patice.Já doufám,že bude pětipólový motor.Myslím,že česká verze bude zanedlouho následovat.Co mě ale pěkně s...,je,že nemá mít osvětlení.A zde myslím udělali soudruzi z NDR chybu,bude to jediný model bez světel.Třeba já si je umím dodělat,v německu se dá koupit i tišťák s osvětlením,ale jak to půjde to této nové verze,to netuším.Spousta lidí si to osvětlení udělat neumí a myslím,že je to od koupi odradí.

PříspěvekNapsal: stř 21 dub, 2010 8:13 am
od Trainmaniak
V katalogu novinek na rok 2009 Tillig zmiňuje jen 5-pólový motor a digitální rozhraní. O pohonu všech tří náprav ani slovo. Bojím se, že to bude jako s BR 81/92, kdy se o plnohodnotném přepracování nedá mluvit. Taky jen vyměnili motor a přidali rozhraní. Malinko vylepšili rozvody, ale jinak jsou stále kovové a relativně "humpolácké". O kinematice nemůže býti ani řeč. :( S T 334 to nejspíše bude podobné. Ona je to Tilligova specialita, předělávat modely napůl, viz. např BR 56/86 nebo první předělávka BR 01.
Výřez z katalogu zde: www.trainmania.info/t334.jpg

PříspěvekNapsal: stř 21 dub, 2010 8:58 am
od radekkrupka
Radek Strnad píše:S těmi T334 je to tak,že v létě by měla být T334 ŽSR(zelená).Model by měl být přepracován,tzn.hnané všechny 3 nápravy a má tam být digit.patice.Já doufám,že bude pětipólový motor.Myslím,že česká verze bude zanedlouho následovat.Co mě ale pěkně s...,je,že nemá mít osvětlení.A zde myslím udělali soudruzi z NDR chybu,bude to jediný model bez světel.Třeba já si je umím dodělat,v německu se dá koupit i tišťák s osvětlením,ale jak to půjde to této nové verze,to netuším.Spousta lidí si to osvětlení udělat neumí a myslím,že je to od koupi odradí.

Docela pěkně popsal osvětlení T334 Dan na domacimodulovka.cz (v době kdy byl ještě Téčkař ;))

PříspěvekNapsal: čtv 22 dub, 2010 1:49 pm
od radekkrupka
Trainmaniak píše:Potvrzuji. Je lieferbar, ale taky Auslaufmodell.

Je uvedená jako Auslaufmodell i na letáku na webu Tilligu (je tam překlep - 457). Takže kdo má zájem asi bych moc neváhal.
http://www.tillig.com/deutsch/downloads/2010-Auslaufmodelle.pdf

PříspěvekNapsal: úte 27 dub, 2010 7:50 am
od Trainmaniak
Ahojda lidi. Na www.trainmania.info je slíbený krátký článek a obrázky o BR 56 DR / 437 ČSD.

PříspěvekNapsal: úte 27 dub, 2010 8:07 am
od depo201
díky za sebe za recenzi...

PříspěvekNapsal: úte 27 dub, 2010 1:19 pm
od vojta suchan
Ještě k té nové rosně,budemít hnané zas jen 2 nápravy a pojezd bude stejný , jen dají 5-polový motor a rozhraní NEM 651 toť vše :roll: