Stránka 1 z 2

Modely Schirmer

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 7:42 am
od Radek(T)
Máte někdo zkušenosti s modely této firmy ? Letos chystají lokomotivu ČSD 365.4 - pro Deltax údajně dokonce depo Trutnov. Za 5000,- je to trochu drahé, ale pokud by byly nějaké pozitivní zkušenosti ...

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 1:01 pm
od badliner
Bude i nelimitka pro ostatní...myslím, že i cena bude nižší :) se podivej na jejich stránky co nabízí http://www.modelleisenbahn-schirmer.de/

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 2:19 pm
od Radek(T)
No to jsem se toho dozvěděl :) . Právě to "obyčejné" provedení je za 5000,- , to "exkluzivní" je ještě o 500,- dražší :oops: . Hlavně mě ale zajímají zkušenosti z reálného provozu.

PříspěvekNapsal: ned 26 dub, 2009 7:18 pm
od Jarda H.
Zajímá mně stejný problém, jako Radka (T) ! Letos má Schirmer tedy pustit na trh "naší" párovku ČSD 365.4 (snad teď ve druhém kvartále ?!) a verzi pro polské dráhy PKP - tahle verze je (prý) k dostání od března t.r. cca 30 ks ze zbytku limitované série ! V červnu na TT víkendu ve Všestarech má být premiérově nabízen jiný model - zřejmě jiná varianta naší 365.4 ?! Alespoň to tak chápu z popisu na stránkách Deltaxu ! Tyhle modely ale vychází z německého modelu BR64 (takže i ty drobné chyby - předehřívač páry atd.) a tak dotaz :

Má někdo doma parní německou BR64 od Schirmera, jaké s ní má zkušenosti :?:

PříspěvekNapsal: čtv 30 dub, 2009 3:33 pm
od Jarda H.
Holt konstatuji, že žádné BR64 od firmy Schirmer v této republice nejezdí :wink:

PříspěvekNapsal: čtv 30 dub, 2009 4:08 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: čtv 30 dub, 2009 7:52 pm
od TTmili
Čím víc si tu mašinu prohlížím tím víc mi příde že ta mašina je spíš jen něco jako původní model BR86 zkrácený o jedno dvojkolí, teda až na ten pojezd. Nepříde vám to aspoň někomu taky?

PříspěvekNapsal: pát 01 kvě, 2009 8:41 am
od Lubomír Dudek
Myslím,že unifikace některých konstrukčních celků není jen věc moderní doby.Mě se tedy velice zamlouvá a do budoucna se budu ještě hodně rozhodovat,jestli BR-86 od Tilliga,nebo 64 od Schirmera.Potřebuji univerzální traťovou i posunovací lokomotivu a jakákoliv informace o tomto výrobku by mě velice zajímala :wink:

PříspěvekNapsal: úte 21 črc, 2009 8:12 am
od Radek(T)

PříspěvekNapsal: čtv 23 črc, 2009 9:18 am
od Jarda H.
Tak 365.4 ČSD je doma :lol: a právě pár minut krouží zkušebním okruhu. Recenze na trainmánii vyzněla vcelku pozitivně, já po prvních minutách jsem s jízdními vlastnostmi spokojen. Takže lehčí o pár tisíc, ale model (i s chybami) se mi líbí :!:

Po prvních minutách ještě doplním :
a) stejná chyba u přední tabulky (na čele), jaká je popsána v recenzi u mého modelu není, tabulka je čitelná, vystředěna do strany i výškově. U modelu kolegy z trainmánie asi ojedinělá chyba
b) hlučnost se mi nezdá až tak velká, řekl bych odpovídající - např. motorák od Rubikonu je daleko hlučnější
c) provedení kol se mi líbí více než u Tilliga, připadají mi jemnější, líp zpracovány do modelu
Celkově mohu potvrdit recenci na výše uvedených stránkách :lol:

PříspěvekNapsal: sob 01 srp, 2009 12:44 pm
od lachttan.bastr
Lubomír Dudek píše:Myslím,že unifikace některých konstrukčních celků není jen věc moderní doby.Mě se tedy velice zamlouvá a do budoucna se budu ještě hodně rozhodovat,jestli BR-86 od Tilliga,nebo 64 od Schirmera.Potřebuji univerzální traťovou i posunovací lokomotivu a jakákoliv informace o tomto výrobku by mě velice zajímala :wink:


365.4 u nás jezdila dost dlouho. Podle moudré knihy do roku 64. Navíc ty co zůstaly u nás už neměli pevný rozvor, takže pro naše tratě ideál. Vhodnější než řada 86 :arrow: 455.2, která u ČSD skončila v 57. Ale ty €€€ :shock: :( Jinak žádná limitovka není. Dle pí. Schirmer si 100ks objednal Deltax, ale je dále volně dostupná.

PříspěvekNapsal: sob 01 srp, 2009 6:22 pm
od badliner
Limitka to je, protože teď už je k mání jen velmi málo , noebo už není vůbec.....Nebo teda ne limitka, ale jednorázovka..I když se možná po prodejním úspěchu časem zase udělá další série....

Limitka

PříspěvekNapsal: úte 18 srp, 2009 3:35 pm
od lachttan.bastr
No samozřejmě bude asi jen určitý počet, ale měl jsem na mysli, že není exkluzivka jen a pouze pro xxx,ale volně pro každého. Samozřejmě, kdo víc odebere má přednost.

Re: Modely Schirmer

PříspěvekNapsal: úte 02 srp, 2011 12:10 pm
od Radek Strnad
Protože není lepší vlákno a nechci zbytečně zakládat nové lípnu svůj příspěvek sem :mrgreen: .Mašinku 365.4 mám již delší dobu.Dokonce zdigitalizovanou podle návodu.Ale protože je tříosá,nastává klasický problém nespolehlivé jízdy přes srdcovky EW1.Napadlo mě tedy porozmýšlet nad umístěním a instalací zálohového kondenzátoru.N025-ku jsem vyměnil za Lenz Gold mini a zařízeníčko do mašinky instaloval.Opravdu nic složitého a jízdní vlastnosti se pronikavě zlepšily.Pro případné zájemce jsem něco málo fotek dal na rajče http://kyklop68.rajce.idnes.cz/365.4

Re: Modely Schirmer

PříspěvekNapsal: pát 11 led, 2013 2:00 pm
od Radek Strnad
Konečně jsem se po delší době dostal k nějakému tomu bastleníčku a do oka mi padla jedna z mých malých němek.Objevil jsem na hromádce součástek kondenzátor 1000mikroF 16V a zjistil,že jeho délka(výška)je skoro stejná,jako u 470-tky kterou jsem použil do Power-packu pro tuto mašinku.Stačilo vyrobit nový power-pack a po úpravě rámu ho nainstalovat do stroje.Jízdní vlastnosti se zase o dost vylepšily.Úpravičku jsem dal opět na rajče http://kyklop68.rajce.idnes.cz/365.4