od Donatelli » ned 01 bře, 2009 5:40 pm
Rosnička souhlas, zvlášť, když bude přepracovaná. Otázkou je, zda-li by byl opravdu zájem. Dost se jich teď vyrojilo, jedna se kdysi jako armádní dělala. BR 92, taky zajímavá myšlenka. U ní by byl asi problém s táhlama. Vím, když se dělala v Německu na workshop V 60, tak právě táhla byl pro některé nepřekonatelný problém.
Abych také přispěl svojí troškou do mlýna. Mě napadaly dvě loko. Bohužel ani jedna se "nevejde" do kritérií. A sice V 60. Dost jich jezdilo v kamenolomech nebo i jinde na vlečkách. S vozy SAS jedinečná souprava. Pokud by spadlo trochu Euro dolů, asi by se vešla do "limitu" peněz. Bohužel po zkušenostech z Německa asi ne. Další mě napadla BR 52 ( 555 ). S černými koly apod. S tím, že by se stavěl jenom tendr, případně lokomotiva by měla předpřipravený pojezd apod. Tady se zase "nevejdu" do ceny.
Musím vzít v úvahu, že pokud si nechám vyrobit 100 ks loko po cca 4 tis, je to 400 litros a pokud neprodám třeba 20 kousů už jsem minus 80.