Stránka 1 z 1

Lokomotivy výrobce ES Pečky

PříspěvekNapsal: pon 02 úno, 2009 7:14 pm
od Hekttor
Pánové, má někdo z vás zkušenost s lokomotivami T 478.3 a T 478.1 od firmy Elektroservis Pečky? Konkrétně mi jde o pojezd - jízdní vlastnosti, materiál, opotřebení, kvalita motorku a pod.

PříspěvekNapsal: pon 02 úno, 2009 7:19 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: pon 02 úno, 2009 7:21 pm
od Hekttor
Díky. Možná ty podvozky by stály za bližší prodiskutování. Z čeho jsou vyrobeny? Jsou to nějaké odlitky z PUR, nebo nějaký houževnatý vstřikovaný plast?

PříspěvekNapsal: pon 02 úno, 2009 7:33 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: pon 02 úno, 2009 8:14 pm
od TTmili
No já sem to viděl u Zerby jednou a tak sem se o tom s prodavačem začal bavit že je to vlasně zlodějna a dostali sme se na to že to projedem. Jízdní vlastnosti nebyli zas tak hrozný ale s tilligem se to porovnávat nedá. Rám by měl bejt sna PUR odlitek a podvozky jako takový vstříknutý ale jestli houževnatej plast to nejsou schopnej posoudit. Za nějakých pomalu 2200Kč co ten pojezd stojí normálně u pana Dvořáčka a kompletní lokomotivu okolo 6 tisíc (a že to není žádný zázrak- bez popisů, jen čtyři tabulky a to ještě z obtisku) bych si to nikdy nekoupil. To radši lept a pojezd Pletich/Vilinger popřípadě tillig V100.

PříspěvekNapsal: úte 03 úno, 2009 5:59 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: stř 04 úno, 2009 8:45 am
od Hekttor
Díky za odpovědi :-)
V podstatě vše, co jsem potřeboval, jsem už zjistil. Jen ještě dotázek na TTmiliho - jak ta lokomotiva na pohled jezdila rychle? Nebyla moc pomalá? On totiž ten podvozek s motorkem, co pan Dvořáček použivá, je
na H0e tramvaje, přepočtená rychlost 40 km/h.

PříspěvekNapsal: stř 04 úno, 2009 6:51 pm
od TTmili
No jezdilo to tam vcelku normál v porovnání s novou BR221 od Tilligu co tam mě a co si jít tam někdo zkoušel to jezdilo o něco pomaleji ale je pravda že i ve skutečnosti je BR221 rychlejší než loko 749 až 754. Na kolik to nejsem schopen posoudit.