Odlitky modelů TT - všeobecná diskuse
Napsal: stř 12 lis, 2008 8:26 pm
Po delší úvaze jsem se rozhodl založit nové téma " odlitky TT ". Na burze jsem si koupil odlitek motorového a řídícího vozu 812+912 . Byl jsem velice rád , že jsem oba odlitky sehnal . Doma jsem je začal podrobněji zkoumat a mé prvotní nadšení se začalo pomalu , ale jistě vytrácet . Zde je pár mých poznatků:
1-střecha pravděpodobně okopírovaná ze stavebnice LPH
2-zkosení čelních partií není dostatečné
3-řídící vůz má na na obou koncích stejná čela , velikost dvoukřídlých dveří neodpovídá , nesouhlasí ani délka vozové skříně na straně řídícího stanoviště
4-nejsem si jistý ani velikostí krycích plechů na spodku vozidel http://pindolino.rajce.idnes.cz/Odlitky_TT/
Je dobré , že se někdo odhodlal udělat opomíjený model , ale kvantita na úkor kvality je na pováženou . Asi všichni , kdo chodíte na burzu , víte o koho se jedná.Budu rád , když se v tomto vlákně rozvede diskuse , jak se vyvarovat chyb s odlitky , to jest nákup , opracování a finální úprava .
1-střecha pravděpodobně okopírovaná ze stavebnice LPH
2-zkosení čelních partií není dostatečné
3-řídící vůz má na na obou koncích stejná čela , velikost dvoukřídlých dveří neodpovídá , nesouhlasí ani délka vozové skříně na straně řídícího stanoviště
4-nejsem si jistý ani velikostí krycích plechů na spodku vozidel http://pindolino.rajce.idnes.cz/Odlitky_TT/
Je dobré , že se někdo odhodlal udělat opomíjený model , ale kvantita na úkor kvality je na pováženou . Asi všichni , kdo chodíte na burzu , víte o koho se jedná.Budu rád , když se v tomto vlákně rozvede diskuse , jak se vyvarovat chyb s odlitky , to jest nákup , opracování a finální úprava .