vozy typu "Y"

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Měli byste zájem o stavebnici Y vozů dle skutečných rozměrů a proporcí v TT?

Ano, z leptu.
17
19%
Ano, z polyuretanového odlitku plus případné leptané detaily.
49
56%
Ne.
22
25%
 
Celkem hlasů : 88

Příspěvekod Patrik Novák » čtv 13 srp, 2009 8:35 pm

ne , nedíváš se špatně vypadá tak je na fotkách , natažená střecha nafouklá ........................... podívej se ke mě na rajče .....
třeba tu http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/prestavba/
Patrik Novák
 
Příspěvky: 734
Registrován: stř 15 črc, 2009 6:51 pm
Bydliště: Horní Podluží

Příspěvekod Tomáš » čtv 13 srp, 2009 10:42 pm

Hekttor píše:Š1203, kdyby se udělala přesně, to by byla trefa, Jaro....
Nevím, jestli mě jen šálí zrak, možná je chyba v mé optice, ale - mě připadá 1203 od RA Došlý na fotkách nějaké divná. Tedy přesněji - zdá se mi, že má viditelně příliš protáhlý čumák a zadek.
Dívám se na to špatně?
http://modelauto.cz/item.php?producer=62&item=550201
http://www.mikesound.com/Neco_o_me/1203.jpg


myslím,že máš recht.Vzhledem tomu že jsem spolumajitel dvou typů TAZ1500 tak to vidím podobně
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod martin tichý » ned 04 říj, 2009 10:20 am

Zdar pánové, diskuze ohledně Ynek nějak chrní, ale jelikož avizuje na příští rok firma Kuehn jejich výrobu, zkouším ji opět probudit k životu.Tak snad už tímto konečně a definitivně skončí všechny ty pokusy o zkrášlení toho nešťastného "modelu" ze Sebnitz a snad se po těch mnoha letech dočkáme něčeho, co kvalitou odpovídá dnešní době...Držme si palce!!!, a Kuehnovi díky!!!
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 308
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Y

Příspěvekod MOL » ned 04 říj, 2009 11:04 am

On Kuehn nedělá dobře že si dělá nepřátele např. Tillig, PIKO,... ale v rámci ypsilonek by mohl udělat vyjímku a sčuchnout se s Modistem. Myslím že by to mohla být zajímavá spolupráce ze které by vyšly zajímavé sety.
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 300
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Příspěvekod martin tichý » ned 04 říj, 2009 1:13 pm

Nějak nerozumím termínu "dělat nepřátele" a jak s tím souvisí PIKO nebo Tillig??, je to prostě byznys, kdo dřív přijde..., Tillig zaspal, co mohl a následky ať si nese sám, myslím, že Kuehn na tomhle počinu rozhodně neprodělá. Ke spolupráci s Modistem bych se nepřikláněl, neříkám, že je od Kuehn vše dokonalé, ale Modist by výsledek nikam neposunul, "detaily" jsou pro ně neznámý pojem,..interiéry v barvě plastu, nenabarvené kliky dveří apod.
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 308
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvekod MOL » ned 04 říj, 2009 1:46 pm

Byznys, Tillig přišel s E42, E11 a E10, najednou se objevil Kuehn s tím samým ale v lepší kvalitě a za nižší cenu. Tillig začal vyrábět E42 jak na běžícím pásu, ale stejně vyhrál Kuehn. Poté Kuehn přišel se silberingy a Tillig hned po něm že na nich už dlouho pracuje. V kvalitě zase vyhrál Kuehn. Poté válka s Pikem o herkulesy, Kuehn-kvalita+super cena. A začal souboj o Arrivu, Tillig se spřáhl s Pikem dodal vozy, PIKO lokomotivu, Kuehn celý set, k tomu modist, ale ten se válkám vyhnul a spolupracuje s Tilligem. Kuehn přišel se 103, Tillig+Beckmann taky, dá se tvrdit že Kuehn vede. Mezitím TT-club s patráky které mu vzal Kuehn, ale to byla nutnost, od TT-clubu stály opravdu za... Teď přichází znova Kuehn se 180 a Ypsilonkou, jestli znova Tillig dostanu chuť si zaválčit a prohrát tak není jeho vedení normální. A vozy od Modistu se mi zdají kvalitnější než od Tilliga.
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 300
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Příspěvekod martin tichý » ned 04 říj, 2009 7:55 pm

no,pravdou je, že ta paralela Tillig-Kuehn je zvláštní, taky to dost dobře nechápu, ale že by se teď Tillig po tolika letech nepochopitelného otálení pustil po vzoru Kuehn do výroby Ynek..??Uvítal bych to snad jen proto, že narozdíl od Kuehna je Tillig velmistr všech možných i nemožných barevných mutací, tedy by bylo téměř jisté, že bychom se časem dočkali i provedení odpovídající III- IV. epoše-tmavězelené.U Kuehna mám v tomto ohledu obavy, aby nezůstalo pouze u ČD, vzpomeňme Bmto, sice se šuškalo, že budou i ve verzi ČSD,..no a kde nic-tu nic.
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 308
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Y

Příspěvekod MOL » ned 04 říj, 2009 9:00 pm

Mě se zdá že Kuehn jede pořád dopředu, příchází neustále se samými novinkami a má mnoho práce s jejich přípravou. Teď, (aspoň doufám) pracuje na "dlouhé" 103, 365, 482, 180,... Tillig je velkovýrobce a přitom vydává minimum nových modelů, jen samé mutace. Na ČSD Bmo taky určitě dojde, a jestli ne, Kuehn rád dělá speciélní modely:)
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 300
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Příspěvekod jaro » pon 05 říj, 2009 12:04 pm

neviem co stresujete ohladne tych Y. to mi tu nik neveri, ze ten model spravim? do vianoc bude k mani
jaro
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 02 zář, 2008 7:00 am

Příspěvekod Norman » pon 05 říj, 2009 4:25 pm

Jaro,mohl bys sem hodit nějaké fotky těch tvejch Y (jak to zatím vypadá) dík. :D
Brejlovec-nejhezčí lokomotiva všech dob
TT,DCC, epocha V,
Norman
 
Příspěvky: 49
Registrován: stř 15 říj, 2008 6:00 am

Příspěvekod TTmili » pon 05 říj, 2009 6:59 pm

Já ti Jaro věřím, a doufám že budeš Kuehnům velkou konkurencí, už se na ty tvoje těším. Samozřejmě i na ty Kuehňácký ať je co srovnávat, ale věřím že ty tvoje budou lepší, vypiplanější.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod jaro » úte 06 říj, 2009 9:44 pm

zatial sa nie je cim chvalit. jazdy sice dopadli fajn takze s koncepciou mam jasno ale este nemam vsetky mastre na odlievanie hotove. navyse idem teraz pracovne na mesiac do irska takze manualne prace postoja ale pc projekty pojdu dalej.
pozrite aspon na leptane bocnice. vypadaju fakt dobre, podla mna. a na zaver prekvapenie :)
http://picasaweb.google.com/jarkoster/M ... 5462147986
jaro
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 02 zář, 2008 7:00 am

Příspěvekod Jarda H. » stř 07 říj, 2009 10:42 am

jaro píše: ..... a na zaver prekvapenie :)
http://picasaweb.google.com/jarkoster/M ... 5462147986


Jaro, dobrá práce :!: A ta "novinka" na konci potěší řadu TéTéčkařů ! Držím ti palec, abys to mohl dotáhnout do úspěšného konce. O novinku pak budu mít zájem. K těm Y-kám - i když je neplánuji, sleduji to ! Tvoje práce je pěkná, kastle jsou plastické, s detaily, ... jsi šikula. Pro TT dobrý počin.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod radekkrupka » stř 07 říj, 2009 11:29 am

Podle všeho to vypadá, že Yky od Kuehna budou v bílozeleném nátěru ČD, 2 modely, ovšem oba jsou první třída??
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Příspěvekod Norman » stř 07 říj, 2009 2:10 pm

Ty Y vypadají fakt dobře,doufám že nežůstane jen u nich. :lol:
Brejlovec-nejhezčí lokomotiva všech dob
TT,DCC, epocha V,
Norman
 
Příspěvky: 49
Registrován: stř 15 říj, 2008 6:00 am

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků