Jednotky PIKO Talent 2
Rád bych požádal vlastníky jednotek Piko Talent 2 o informace, které se mi nepodařilo dohledat:
a) mají jednotky sběr proudu ze všech dvojkolí, nebo mají, podobně jako u ICE jednotek stejného výrobce, řešený sběr tak, že jeden čelní díl jednotky je "řídící" a vjede-li na izolovaný úsek, tak se jednotka zastaví, tj. je jednotka schopna fungovat na izolovaných úsecích disponovaných na jednu lokomotivu, ne celou jednotku?
b) je pohon jen v jednom čelním voze nebo v obou čelních vozech - zejména v případě modelu TT - 3-dílná Elektrická jednotka BR 442 "Abellio" ep.VI / PIKO 47246 (např. zde https://www.itvlaky.cz/tt-el-lok/tt-tt- ... iko-47246/)?
c) zvládnou jen deklarovaný oblouk 310, nebo i menší 286? (jednotka od ICE, s uváděným stejným poloměrem oblouků mi bez potíží zvládá i 286).
Děkuji.
a) mají jednotky sběr proudu ze všech dvojkolí, nebo mají, podobně jako u ICE jednotek stejného výrobce, řešený sběr tak, že jeden čelní díl jednotky je "řídící" a vjede-li na izolovaný úsek, tak se jednotka zastaví, tj. je jednotka schopna fungovat na izolovaných úsecích disponovaných na jednu lokomotivu, ne celou jednotku?
b) je pohon jen v jednom čelním voze nebo v obou čelních vozech - zejména v případě modelu TT - 3-dílná Elektrická jednotka BR 442 "Abellio" ep.VI / PIKO 47246 (např. zde https://www.itvlaky.cz/tt-el-lok/tt-tt- ... iko-47246/)?
c) zvládnou jen deklarovaný oblouk 310, nebo i menší 286? (jednotka od ICE, s uváděným stejným poloměrem oblouků mi bez potíží zvládá i 286).
Děkuji.