Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Radek Strnad píše:...Zadní podvozek vykolejuje na každé druhé výhybce., ale zato spolehlivě vykolejí podvozek při přejezdu výhybkového jazyka... Za 4.000,-Kč....nekup to!!!!
Radek Strnad píše:Já jsem si zakoupil toto: Oba pluhy jsou posazeny tak nízko, že místy škrtají o hlavy kolejnic. Zadní podvozek vykolejuje na každé druhé výhybce. Osvětlení interiéru svítí pouze při jízdě hnacím podvozkem vpřed(dekodér ZIMO MX648). Obě kinematiky jsou ohnuté směrem dolů tak, že spodní část kovového háčku spřáhla trčí mezi kolejnice. O pražce nedrhne, ale zato spolehlivě vykolejí podvozek při přejezdu výhybkového jazyka. Za 4.000,-Kč....nekup to!!!!
Radek Strnad píše:Nemaje sil na další vymýšlení, nahradil jsem původní dvojkolí zadního podvozku dvojkolími Tillig průměr 8mm. Ubrousil jsem hroty, dal to tam(osa je stejná) a zlepšilo se to, trochu se to zvedlo a spřáhla spřahují. Není to výškově stále úplně ideální, ale zato se zkultivovala jízda přes výhybky, která byla v některých případech hlučnější. Ještě jsem vyměnil nárazníky a namísto původních dal hranaté s menšími talíři, aby mi v oblouku velký talíř za něco nezachytil. Tak snad je už všem útrapám konec a kromě vad na skříni jsem snad vychytal všechno. Uffff!!!!!
marian1311 píše:No a co za "inziniera" navrhol zber z obojstannne izolovaného dvojkolia a z napravy , kde by zber aj mal nejaky efekt , tak tam je bez zberu , nad tym mi rozum postava.
Ak pojde model nejako nedestrukcne rozobrat asi pojde do lakovne. Aj tak sa mi viac paci ta verzia so sedym spodkom. No a tie atrapy na celach tiez pojdu vymenit za lepty a doplnim aj typicke mreze na okna pre tieto vozy.
Radek Strnad píše:Tak nevím....U tohoto modelu je sběr zajištěn na hnacím trojosém podvozku z oboustranně bandážované nápravy + z jedné oboustranně izolované bez bandáží a naopak z druhé oboustranně izolované bez bandáží zajištěn není.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: jipol57 a 13 návštevníků