Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Jan+Bjoern píše:Jake jsou vase zkusenosti s firmou Kolmar? Da se mu verit?
Arnold začíná dodávat ohlášenou BR 58. Teď ještě aby ji šťastně dostal z UK do Evropy...
hank píše:Ceny už nižší nikdy nebudou.
Ta 89.283 je jednorázová záležitost. T8 se podle poptávky vrací do výroby opakovaně.
BTW, lok. 89.284 (stejná jako model) tady prý zůstala po válce jako kořist a skončila na nějaké vlečce v Mostě.
Radek Strnad píše:Na jaké vlečce v Mostě zůstala sesterská 284...?
hank píše: .... Statistika Josefa Motyčky v 5. dílu Encyklopedie parních lokomotiv uvádí v kolonce "Prodej/převod" pouze údaj "1950 Ocelárny Most". Bohužel se mi nepodařilo zjistit, o který podnik by se mělo jednat. V Mostě byly někdy nějaké ocelárny...? ....
hank píše:
A jednu raritu: S lokomotivami této řady byla v r. 1927 zahájena peážní doprava DR přes čs. území v Brandově na 10 km dlouhé Schweinitztalbahn, tj. krušnohorské lokálce Olbernhau/Grünthal - Deutschneudorf zrušené až v r. 1969. Trať měla původně vést až do Louky u Litvínova, ale 1. světová válka zastavila její přípravu a po r. 1918 už čs. strana neměla zájem na její realizaci, tak z ní zbylo jenom torzo - proto také tak pozdní rok zahájení provozu. Vyvolává to nicméně různé nápady o možnostech modelování alternativní historie ve stylu "what-if". Vzhledem k charakteru terénu na české straně hor by nejspíš šlo o podobnou divočinu jako na moldavské dráze.
jamik22 píše:Arnold začíná dodávat ohlášenou BR 58. Teď ještě aby ji šťastně dostal z UK do Evropy...
Za 315 nebo 450 EUR ji můžeš mít. Pošlou a zaplatí naše DPH a clo
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků