Stránka 1 z 5

Nový projekt - parní loko ř.423 v TT

PříspěvekNapsal: pon 30 lis, 2020 5:07 pm
od dudlifuk
Pavel 152 píše:....
My chceme 423....

na Slovensku sa popri inych rodi aj projekt 423, tak snad sa to po novom roku trochu pohne
270E286D-0154-4356-9D3A-60947303F7ED.jpeg
22CE5169-E07E-48AB-89D9-A4E453A9034F.jpeg

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: pon 30 lis, 2020 5:13 pm
od vojtas
Tohohle se nemůžu dočkat.

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: pon 30 lis, 2020 9:34 pm
od dudlifuk
Radek Strnad píše:...ale.....Skoro všechny úpravy na ČSD naráží na rozhodující faktor, tj. velký průměr dvojkolí a tedy i jiný rozvor.

rozbieha sa aj vyroba dvojkoli v TT presnych rozmerov pre pouzitie v CSD.
6A0C940A-B2F5-462E-AB5E-218F981147D8.jpeg
A21EDF45-3A1D-4E82-A687-5952C2E452F2.jpeg
4D259A68-2964-45A0-807D-DCE3E6BD818B.jpeg

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 7:58 am
od MirekTT
:arrow: dudlifuk
To je skvělá zpráva. Mohu nějaké otázky?
Jde o "metráž" přizpůsobenou pouze průměru, nebo sady na konkrétní loko? Tedy z toho vyplývající počet paprsků a velikost závaží versus poloha nápravy na loko?
Otvor pro čepy rozvodů bude pasovat na dostupné koupitelné čepy, nebo bude k dispozici ke kolu i čep?
No a samozřejmě od kdy a kde koupit?
...... předpokládám, že jde o TT, když je to v tomto vláknu.

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 1:47 pm
od dudlifuk
ano jedna sa vyhradne o dvojkolia v TT, vyrobene v mierke ku konkretnemu typu lokomotivy. otvor capu je z vyroby 0,8mm a je prisposobeny pre pouzitie mosadznych nitov, hnacia naprava ma cap hrubky cca 2,3mm a sucastou je aj kluka osadena na stvorhrane. osicka ma hrubku 2mm. dvojkolia budu vo farbe cervena, cierna. planuje sa aj brunirovana verzia. logistika a distribucia zial nieje este vyriesena, ale pocitam ze cca mesiac po novom roku to bude vyriesene.
B68DFF14-39F9-41F0-83DE-043AF7B7FA35.jpeg

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 2:40 pm
od MirekTT
Děkuji za vyčerpávající odpověď.
Zmínka o brunýru mě zaujala. Předpokládám, že se bude jednat o tzv. černý nikl, kterýžto se vyskytuje v obchodních názvech prodávaných dvojkolí. Za sebe říkám, že se mi líbí víc, než "chrom".

Dále, nebudu předbíhat událostem, jen předešlu, že jsem zvědavý na jemnost a čistotu provedení paprsků a dosažitelnou přesnost lisování kola na osu.

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 4:04 pm
od Střelec
Dudlifuk:
Jak bude stroj vycházet cenově?
423.0 má řadu vzhledových variant (minimálně tři různé komíny, dvě budky a "něurekom" forem a provedení nástaveb na kotli). A na 423.0 by mohly časem navázat 433.0.

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 4:40 pm
od hank
Budky taky tři: svislé stěny bez větráků, svislé stěny s větráky, šikmé stěny. A to ještě nebyla řeč o sériích s výše položeným kotlem (čísla 151 - 170).

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 5:10 pm
od marian1311
dudlifuk píše:
Pavel 152 píše:....
My chceme 423....

na Slovensku sa popri inych rodi aj projekt 423, tak snad sa to po novom roku trochu pohne
270E286D-0154-4356-9D3A-60947303F7ED.jpeg
22CE5169-E07E-48AB-89D9-A4E453A9034F.jpeg


Ak sa to podari skvely pocin. Uz stojim v rade zaujemcov :)

423 v TT

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 5:38 pm
od dudlifuk
hank píše:
423.0 má řadu vzhledových variant (minimálně tři různé komíny, dvě budky a "něurekom" forem a provedení nástaveb na kotli). A na 423.0 by mohly časem navázat 433.0.


ano, 423 ma nespocet variant ktore sa menili aj v priebehu zivota konkretneho stroja. budem sa snazit ponuknut co najviac najrozsirenejsich kombinacii vratane c. 151 . pojazd je koncipovany do urcitej miery ako univerzalny aj pre 433, 431 a dokonca aj pre 422.
84CDD780-7F9A-4F10-935B-755056B1B16C.jpeg

Re: BR 92 Nahradní dily BTTB

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 6:07 pm
od vojtas
Tohle je fakt krása a nemůžu se dočkat až to budu mít doma :D

Re: Nový projekt - parní loko ř.423 v TT

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 7:17 pm
od Jarda H.
Připojím se k obdivovatelům - super počin, a těším se na výsledek, nebo i výsledky = modely "našich" :D československých tratí ! I proto jsem vytáhl příspěvky do samostatného vlákna, ať to nezapadne ....

Re: Nový projekt - parní loko ř.423 v TT

PříspěvekNapsal: úte 01 pro, 2020 10:28 pm
od TTmili
Tak nevím, už nějaký ten pátek se snažím pořídit kde to jen jde Tilligovic BR81 s novými rozvody, když už se mi to povedlo a začal jsem s přestavbou na 433.0 s vědomím že to prostě stejně nebude ono, ale co už, tak se objeví (laskavý čtenář promine poněkud pohádkový příměr) princ na bílém koni s díly na ještě vhodnější stroj než je 433.0 v mnohem lepší kvalitě a i vzhledu. Co teď, na brečení do polštáře by to asi byla vhodná situace, ale to nic nevyřeší :roll: :lol: .

Re: Nový projekt - parní loko ř.423 v TT

PříspěvekNapsal: stř 02 pro, 2020 6:01 am
od Sedli-CB
Z této zprávy mám velikou radost. Byť dělám zubačku, kde je neuživím, budu mít zájem určitě o více než jeden kus. Jsou to jedny z mých oblíbených parovek...

Re: Nový projekt - parní loko ř.423 v TT

PříspěvekNapsal: stř 02 pro, 2020 8:03 am
od nadkachna
Sice jsem přešel na větší měřítko, ale nejspíše také neodolám :-)