volda píše:Aha a Sergej je taky od Tilliga ne?když v rakousku Sergej nejezdil.......
Voldo, vzal jsi mi to z hu..., ééé z pusy.
A pro všechny: Prosím vás, chlapi (holky taky), nečtěte ty bláboly na Trainmanii, autoři článků tam záměrně píší nesmysly, aby šířili fámy a nepravdy o starších i současných modelech ve velikosti TT. Viz
http://www.trainmania.info/clanky/nejst ... sergej.pdf. No dyk je to přeci hrůza!
Šasi Nohabky a Ludmily (i Ragulina) od BTTB je naprosto identické, vyjma podvozků a nádrží. To byla/je přeci běžná praxe, absolutně normální jev, že se něco hotového použije i na něco nového s vědomím, že to prostě "nesedí" úplně přesně. Zářným příkladem je pomocný osobní vůz od Tilliga:
http://www.tillig.com/cgi-bin/tillig.pl ... tml&suche= - délka 91 mm, má však být 102,5. A což takhle vzpomenout na staré dobré Y?
Ale to jsem odbočil. Jen jsem chtěl demostrovat, že se to plácalo/plácá všelijak a že je tendence z jedné formy naflákat co nejvíce mutací, bez ohledu na odlišnosti. Prostě úspory především. Přeci nebudeme dělat novou formu kvůli několika milimetrům. Polovina zákazníků se ani nedozví, že je model zkrácený.
Žel, někteří méně informovaní si myslí, že jsou více informovaní, a pak tu vznikají žabomyší války okořeněné hrubšími výrazy.
Gaben: Drahý příteli, recenze měla za úkol obecně porovnat tyto dva modely, upozornit na rozdíly a řekněme nedostatky starého BTTB modelu (také jsem jej měl a měl jsem jej rád - spousta lidí myslím ani netušila, jak to s ním vlastně je), nikoliv řešit konkrétní řadu. Ale příště si dovolím oslovit Vás, alespoň mi předvedete, jak udělat pořádný článek, a "nie taký zlý".
That's all Folks!