Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
MirekTT píše:Tady bych si Radku dovolil ne oponovat, ale shrnout některá fakta. Za cenu necelých dvou tisíc dostaneš pět stavebnic vozů. Tedy jeden ani ne za čtyři stovky.
Stavebnice obsahuje kovová dvojkolí, mosazná ložiska, intarzovanou kinematiku se spřáhlem, a tampoprintnuté cedule. Podvozky jsou navíc z jednoho kusu, odpadá tedy jejich lepení s nutným dodržením geometrie.
A teď, je to stavebnice. Tedy surovina. Model se z toho musí vykřesat. To je ale naprosto běžná vlastnost většiny současných stavebnic, u kterých například já vidím mnohem více práce. Igra to má předžvýkané celkem dost za bezkonkurenční cenu.
Sadu mám doma zatím jen ohledanou, stavět začnu brzy. Ale dlabání a spasovávání se nebojím, nic neobvyklého i u jiných výrobců.
Ivan píše:Trainmaniak píše:A když už jsem tady – údajně je na webu Igry nějaký fotonávod. Nenašel jsem. Máte někdo link?
Je to přímo u produktu, jen překliknout do sekce ke stažení:
http://igramodel.cz/cs/vagony-tt/747-za ... -5-ks.html
EDIT: tak návod je očividně jen u tohoto setu.
patla píše:Ivan píše:Trainmaniak píše:A když už jsem tady – údajně je na webu Igry nějaký fotonávod. Nenašel jsem. Máte někdo link?
Je to přímo u produktu, jen překliknout do sekce ke stažení:
http://igramodel.cz/cs/vagony-tt/747-za ... -5-ks.html
EDIT: tak návod je očividně jen u tohoto setu.
"Fotonávod" se z webovek Igry nějak vypařil nebo blbě hledám.
Bedlisch píše:No nevím, já ho tam vidím: http://igramodel.cz/cs/index.php?contro ... achment=67
Jara195 píše:Tak mi to nedalo, do Igra model jsem napsal už před drahnou dobou, a nic, bez jakékoliv reakce... nedá mi to se nezeptat tedy znova, nemá někdo představu o dodacích lhůtách?
Davca píše:Zdravím,
doneslo se mi, že si na stavebnice kotlů od Igry mám pořídit spíše sekundová lepidla než "naleptávací" klasiku jako např. lepidlo od Revellu apod. Včera jsem si ověřil, že pověst nelhala. Má již tedy někdo zkušenosti s tím, čím vůbec tyto kousky lepit ? Jinak zatím zjištěno, že montáž ložisek vyžaduje zahloubení otvorů pro ně a odstranění již zmíněných nálitků kolem otvorů pro čepy dvojkolí. Jízdní vlastnosti podvozků se pak po vyřešení zmíněných zádrhelů jeví jako dobré. Ale co je docela nemilé, u dvou stavebnic ze čtyř zjištěna podle všeho zatím "záhadná" deformace rámu, kdy kotel prostě v rámu "nesedí" a mezi ním a rámem je mezera cca. 1,5 mm široká. A to i přesto, že packy kotle jsou do vybrání v rámu zacvaknuty tak jak mají být. No nic, jde se nad řešením problému bádat dále.
Děkuji za případná doporučení ohledně těch lepidel.
David
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků