Hanku nestraš
.
Každopádně jako odpověď jsem zvolil "jiný" stroj a hned to trochu rozepíšu. Pro potřeby mého kolejiště jsem k provozu na minivlečce v horní koncové staničce lokálky zprvu uvažoval T211 z leptu od HekTTora a taktéž na pojezdu od HelTTora. Jednu aktuálně dokončuji, druhou mám rozestavěnou, a patrně se pustím ještě do třetí. Po promyšlení co a jak, jsem došel k názoru, že továrna, v níž se vyrábí to co nikdo nesmí říct ale všichni v okolí to vědí, vlečka je o maximálně 2 kolejích s minitočnou na jednu Zetku a garáží pro lokomotivu patřící továrně, a denně se na vlečce prostřídají maximálně dvě Zetky, a když je topná sezóna tak cisterna s mazutem, by vlastně ani svou lokomotivu nepotřebovala a obsluhu by mohla provádět lokomotiva ČSD od manipuláku co dovezl vozy.
Pak jsem objevil lept BN60 a chvilku to hlodalo, no a to už PIKO přišlo s Kalugou. Nutno podotknout, že úvahy padaly i směrem le Köf II, ale nikdy se mi ten stroj úplně nezalíbil. V tu chvíli bylo skoro rozhodnuto, do továrny na konec lokálky přijde Kaluga, nová, naleštěná, opečovávaná. Jen ono nadšení vystřídala studená sprcha po zjištění jakou koncepci pohonu PIKO zvolilo. Myšlenky se tedy opět vrátily k T211, přičemž Kaluga je stále ve hře, zejména po té, co se v katalogu objevila bez tzv. "ne-DR příplatku".
Už jsem i začínal mít jasno, Kaluga pro letošek spolu s možností nechat odlít olověné závaží začínala nabírat reálné obrysy, byť spíš coby druhý stroj pro "kamenolom" na hlavní trati (reálně jen jedna kusá kolej navíc ve skryťáku) pro výpomoc T448.05 zdolat s plnými vozy stoupání do stanice, a občasný odvoz prázdných vozů do kamenolomu pokud bude mít T448.05 nějaký těžší posun. Do továrny by v tom případě měla přijít T211, ale ta Köf II s otevřenou kabinou to teď tak nějak celé doje...