Při stavbě jsem tyto problémy také řešil. Packy pro připevnění přestavníku jsem odstranil pomocí malého dlátka (škrabátka) zhotoveného z vodící lišty čtečky ze staré CD mechaniky (je to poměrně tvrdý materiál). Výhybku jsem položil vzhůru nohama na tvrdou podložku a z vnitřní strany kolejnice jsem ze spodu ty packy odsekl. Zbytek pak šel volně vytáhnout bokem bez poškození uchycení kolejnice.
Co se týká kovových srdcovek, tak u všech výhybek nejen obloukových (vyjma trojcestné) mi také vypadly (na kolejišti jich mám asi 27 dohromady). Snad s vyjímkou asi čtyř kusů EW1. Plíšek jsem tedy na ten zadní "čep" naletoval, podloží lehce frsenknul, aby to místo letovaného spoje do něj dobře zapadlo, a takto osadil do kolejiště. Pod překližkou dole kouká tedy jen konec toho plíšku s očkem, kam pak přijde zaletovat drát. Samotnou srdcovku jsem pak ještě přilepil k podloží kapičkou gelového vteřiňáku. Funguje to...
Jinak důležitý poznatek k srdcovce na obloukové výhybce
Má špatně geometrii a při jízdě "odbočkou", tedy po R310, proti hrotu mi polovina modelů šla na srdcovce ven. Vyřešil jsem to tím, že jehlovým pilníčkem jsem drážku určenou pro jízdu po R310 zevnitř lehce zpiloval směrem k jazykům, hrotu srdcovky. Je to vidět pouhým, okem, když se na ní po vybalení podíváte, že ta geometrie nesedí. Po této úpravě vše projede bez problémů.