Stránka 1 z 2

Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 9:44 am
od lahva
Zdravím místní osazenstvo, rád bych tu prezentoval posun v přípravě a stavbě parních lokomotiv, které s několika přáteli společnými silami dáváme dohromady.

Aktuálně téměř před dokončením, sada pro 434.2. Sada bude veřejně dostupná.
Obrázek

více foto v galerii uvedené v podpisu

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 1:45 pm
od Kajinek11
Na jakém to bude pojezdu? Rád bych konečně nějakou reálnou páru IV. epochy, ale na stavbu pojezdu si netroufám.. Bóže snad se jednou dočkám..

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 4:17 pm
od lahva
Pojezdy jsou/budou leptané stavebnice z produkce Lepty TT doplněné továrními díly. Konkrétně u 434 jsou kompromisem k ceně a dodržení správné vzdálenosti os dvojkolí. Leckdo může namítat, nicméně vse má své pro a proti.

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 8:56 pm
od Ferys
To vypadá nadějně. Prezentuje se produkce Lepty TT někde na webu? Díky

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 10:26 pm
od TTmili
Také by mě to zajímalo, mám na stole rozdělanou 433.0 na pojezdu BR81 od Tilliga s detaily od DH-Loko, ale přinejmenším Giesl dyšna, nové správně velké lampy nebo lepší dýmniční vrata by se mi hodily. Pro budoucí 434.1 na tomtéž pojezdu i soustava ojnic a křižáku.

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 10:52 pm
od mpinta
Ferys píše:To vypadá nadějně. Prezentuje se produkce Lepty TT někde na webu? Díky

Co tohle?
http://dh-loko.cz/54-lepty-tt-1120

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 11:25 pm
od Ferys
Aha, nevěděl jsem, že je to DH-Loko. Díky.

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: úte 19 lis, 2019 11:37 pm
od lahva
Ne, to rozhodně není. s DH-loko jsem spolupracoval na doplňkovém leptu pro odlitky 423/433. Lepty TT je jeden velice šikovný člověk, který toho má v TT relativně dost na svědomí a neví se to. Bohužel na internetu moc často nebývá, jestli je vůbec registrovaný tu.

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: stř 20 lis, 2019 8:39 am
od lahva
vzhled pojezdu pro 434.1 , 434.2 ma jen odlisne valce...pro stouraly, ano, kola jsou mensi, stejne jako pri pouziti BR81/92 BTTB/Tillig, jen s tim rozdilem, ze tyto jsou z V60 PIKO za cca 1/2 cenu nez kola od Tilliga. Kola z BR56/86 pouzit nelze vzhledem k rozmerum okolku.

Obrázek

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: čtv 16 led, 2020 11:23 pm
od michael
IMG_1592.JPGa.JPG
DK model - 477 040 v TT

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: čtv 16 led, 2020 11:24 pm
od michael
IMG_1613.jpg111.jpg

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: čtv 16 led, 2020 11:24 pm
od michael
IMG_1618.png

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: čtv 16 led, 2020 11:31 pm
od michael
Loko se pořád vrtěla. Řešil jsem to čtvrt roku až jsem byl nucen udělat menší změny proti původnímu řešení:

1) i 4. náprava je hnaná od převodů, přidány dvě ozubená kola 30z, m=0.3mm šířky 2mm
2) na 1. a 4. nápravu není připojeno táhlo

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: pát 24 led, 2020 9:10 am
od lahva
[quote="michael"]Loko se pořád vrtěla...

nemel jsi v tom pripade vsechno souose, i maly uhel odchylky na klice muze zpusobit problemy v plynulem chodu rozvodu. Predpokladam, ze sprazena dvojkoli jsou vydrazkovana a neni s nimi mozne pootocit na ose, pak by to mohl byt dalsi duvod.

Re: Stavby parních lokomotiv

PříspěvekNapsal: pát 24 led, 2020 9:17 am
od lahva
budouci 434.1100 cerstve po barve...klika byla z duvodu nedostatecne plynuleho chodu predelana a rozdil pak byl znatelny, odchylka os ramen klik byla zdanlive minimalni, ale zapricinila prave drobne poskoceni pri uvrati kliky

Obrázek