Motorový vůz 842 v TT od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod Hribajs » ned 13 pro, 2020 8:30 pm

Zdravím, mohl by prosím někdo poradit či napovědět, jak se u tohoto modelu reálně řeší naprosto nedostatečná tažná síla? Jeden 043 je nad síly motoráčku. Mám
na vyzvednutí i řídící vůz,ale co s nim? To už nepojede ani po rovině. Originál bandážované dvojkolí na začátku roku neexistovalo.
Hribajs
 
Příspěvky: 54
Registrován: pát 02 čer, 2017 4:22 pm

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod Jan+Bjoern » pon 14 pro, 2020 7:07 am

Hribajs píše:Zdravím, mohl by prosím někdo poradit či napovědět, jak se u tohoto modelu reálně řeší naprosto nedostatečná tažná síla? Jeden 043 je nad síly motoráčku. Mám
na vyzvednutí i řídící vůz,ale co s nim? To už nepojede ani po rovině. Originál bandážované dvojkolí na začátku roku neexistovalo.


Jako u kazdeho modelu - je treba zvysit hmotnost modelu pridanim oloveneho zavazi. Vyrobce to udelat nesmi kvuli predpisum EU.
Jan+Bjoern
 
Příspěvky: 131
Registrován: stř 22 led, 2020 6:09 pm

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod Dancer » sob 30 led, 2021 12:31 am

Zdravím,
Již dlouho mi vadí bzučení u MTB 842 Kvatro. Zkusil jsem postupně odpájet jednu součástku po druhé a přišel jsem na to, že za bzučení může ta v červeném kroužku. Bohužel nemá žádné označení, abych jí mohl vyměnit. Mohl by to být nějaký kondík?
Všechny funkce kromě zvuku fungují. Zvukový dekodér jsem raději vyměnil za obyčejný, než se to vyřeší, tak zvuk není otestovaný.
Víte někdo, co je to za součástku, případně jestli tam vůbec musí být :?:
Přílohy
1.jpg
TT, centrála DR5000, sw- Traincontroller 7 gold
Dancer
 
Příspěvky: 162
Registrován: sob 28 črc, 2012 6:58 pm

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod vsdmichalka » úte 02 úno, 2021 10:07 pm

Hribajs píše:Zdravím, mohl by prosím někdo poradit či napovědět, jak se u tohoto modelu reálně řeší naprosto nedostatečná tažná síla? Jeden 043 je nad síly motoráčku. Mám
na vyzvednutí i řídící vůz,ale co s nim? To už nepojede ani po rovině. Originál bandážované dvojkolí na začátku roku neexistovalo.

842 u mne jezdí bez jakýchkoliv úprav (nemaje bandážované dvojkolí) s dvěma vozy Bmx (050) do stoupání (1cm na 20cm) bez problémů. Po zapřažení 043 a 943 se 842 nevyhrabal ani přes zlom rovina/stoupání. Takže problém byl ve voze 043 a 943, kdy jsem musel všechny nápravy na vozech naučit jezdi tím, že jsem usadil ložiska na své místo. Následně jsem vozy zbavil závaží. 842 + 043 +943 jezdí jak s větrem o závod, jak v taženém tak v sunutém režimu.
Toť můj postřeh.
vsdmichalka
 
Příspěvky: 12
Registrován: pon 01 úno, 2021 11:16 am

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod chtr1 » ned 02 kvě, 2021 12:05 pm

Zdravím,

rád bych se zeptal zkušenějších, jelikož 842 je moje první věc od MTB. Po celkem asi půl hodině poměrně hlučné jízdy (především v obloucích) vylítl kardan. Dal jsem jí k reklamaci. Právě se vrátila s údajně vyměněným kardanem a unašečem. Zvuk byl ještě trochu horší a kardan byl venku po cca pěti minutách. Koleje jsou Tillig s podložím, takže poloměr daný, žádně extra utažené oblouky apod.

Zajímaly by mě Vaše zkušenosti? Existuje nějaká šance, že to výrobce nakonec opraví do provozu schopného stavu?

Děkuju.
chtr1
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob 05 říj, 2019 11:59 am

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod Dancer » ned 02 kvě, 2021 1:04 pm

Zajímaly by mě Vaše zkušenosti? Existuje nějaká šance, že to výrobce nakonec opraví do provozu schopného stavu?

Děkuju.


Silně o tom pochybuju. U 842 reklamace pomohla z části. Vyměnili převody, takže už nerachtá v obloucích, ale motorek je stále dost hlasitý.
Za to čmelák je už po 3. na reklamaci. Rachtá příšerně. Jediné co udělali, že tam nacpali kvanta maziva, které lezlo ven. Ani model nezkusili projet. :evil:
TT, centrála DR5000, sw- Traincontroller 7 gold
Dancer
 
Příspěvky: 162
Registrován: sob 28 črc, 2012 6:58 pm

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod Leoš Vobořil » ned 02 kvě, 2021 1:42 pm

Dancer píše:
Zajímaly by mě Vaše zkušenosti? Existuje nějaká šance, že to výrobce nakonec opraví do provozu schopného stavu?

Děkuju.


Silně o tom pochybuju. U 842 reklamace pomohla z části. Vyměnili převody, takže už nerachtá v obloucích, ale motorek je stále dost hlasitý.
Za to čmelák je už po 3. na reklamaci. Rachtá příšerně. Jediné co udělali, že tam nacpali kvanta maziva, které lezlo ven. Ani model nezkusili projet. :evil:

Cmelaky mam dva, rachtaj oba. Je to fakt k nas... dat to na koleje, reklamaci jsem ani nezkousel po tom, co jsem vsude mozne cetl, ze se model vratil v horsim stavu atd. Jednoho jsem rozdelal do sroubku, vsechno prolezl, jestli nejsou nekde otrepy atd, nikde nic, vsechno ciste. Jen dva poznatky. Prvni poznatek je, ze ozubena kolecka v prevodovkach nejsou rovne, ale prohnute. Nevim, jestli to byl zamer nebo chyba vyroby, druhy poznatek jsou ony loziska na dvojkolich - litaj tam jak cert v krabicce, vsemy moznymy i nemoznymi zpusoby jsem jim vymezil vuli a trochu to ztichlo, ale jinak je to bida. :(
Leoš Vobořil
 
Příspěvky: 51
Registrován: pon 24 bře, 2008 10:39 am
Bydliště: Brno a Kutná Hora

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod vvitty » ned 02 kvě, 2021 3:02 pm

ten cmelak... rachta i kdyz je sundana kastle?
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2623
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod Leoš Vobořil » ned 02 kvě, 2021 5:58 pm

U me ano.
Leoš Vobořil
 
Příspěvky: 51
Registrován: pon 24 bře, 2008 10:39 am
Bydliště: Brno a Kutná Hora

Re: Motorový vůz 842 v TT od MTB

Příspěvekod Dancer » ned 02 kvě, 2021 6:10 pm

U mě taky. Připadá mi, že to dělá vůle v ložiscích potažmo v ozubených kolečkách.
TT, centrála DR5000, sw- Traincontroller 7 gold
Dancer
 
Příspěvky: 162
Registrován: sob 28 črc, 2012 6:58 pm

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků