Ivan píše:Škoda že se prý nechystá služebák, s těmi třemi co mám by to byla hezká souprava...
Tak na tratích, kde ve III. epoše stačily soupravy 3x Bai, bylo pravděpodobnější použití služebního rybáku nebo dokonce prvorepublikového opeřejkovaného D(s)d. Tím spíš v epoše IV, kdy se místo toho třeba na ramzovské dráze (asi i jinde) používaly soupravy Bai - BDa (ypsilon) - 2xBai. A na lokálce klidně i Ds vyčleněný pro oběhy Os vlaků, jako třeba Lipová Lázně - Javorník (Ds, 2xBai s kamny - vozily to berty dvojky bez PG). Odpovídající "nízké" Da se mnohem déle než se soupravami Bai na hlavních tratích používaly s ypsilony, a to i na rychlících, ale hlavně u tzv. dálkových osobních vlaků. Je to neuvěřitelné, ale v těch dobách jezdily jako přímé osobní vlaky pod stejným číslem třeba Os vlaky Přerov - Praha, Břeclav - Bohumín nebo Žilina - Košice. A opravdu zastavovaly na svých trasách úplně na všech zastávkách. Průměrnou cestovní rychlost mívaly i na hlavním tahu cca 30 km/h. A na takových vlacích je použití "nízkého" Da zcela na místě i v modelu. ale to by těch Bai muselo být aspoň 6 - 8.
Nebo můžeš s 3xBai zkusit tzv. hradišťskou Kaču: vratnou soupravu pendlů Kunovice - St. Město u Uh. Hradiště z let 1958 - 1982 M 262.0 - Bai - Dsd (rybák nebo starý opeřejkovaný) - 2xBai - M 262.0. A např. Leopoldov - Galanta jezdily v epoše IV soupravy M 286.0 - 2-3xBai - Dsd (rybák). V obou případech měly baiky samozřejmě kamna na tuhá paliva.
Tož tak.