Ještě detailní výřezny z jednotlivých fotek - popisy by byly moc náročné, přesto:
návěstní lampy - co dům dal - většinou karbidové různých typů,
na parním dómu nahoře - malý "čudlík" - je to kondenzační maznice (mosazná) k mazání šoupátkového vnitřního regulátoru - tato maznice byla u všech 413.0, protože neměly mazací lis. Pokud jej měly po roce 1949, tak tam tato maznice není a vede tam mosazná trubka z jednoho výtoku-výtlaku mazacího lisu. Mazací lis zase umístěn na ochoz-bruknu, jak u ostatních lokomotiv ČSD s pohonem od pákového-kyvného převodu s unašečem na křižáku - vlevo (nebo i vpravo?) - opět nejednotné.
rozjížděcí zařízení Dulz - dost složité popisovat, na rozdíl od shodného zařízení rakouského provedení Gölsdorf (uvnitř šoupátkové komory), to měla německá konstrukce na dýmnici,
provedení budky - jednotné, ale... co výrobní série a podle výrobce - odlišnosti, nehledě k provozním úpravám (nehody, dílenské úpravy, koroze, náhrady, atd).