Stránka 2 z 3

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: sob 03 lis, 2018 2:53 am
od MiG
PepinTt píše:Mail přímo na Mtb zkusím,ale po rozhovoru se dvěma prodejci o ochotě ze strany Mtb tomu moc šancí nedávám.

Já byl před cca rokem-dvěma s rychlostí a obsahem odezvy spokojen.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 14 lis, 2018 10:41 pm
od PepinTt
Zdravím, tak pan Báně mně opravdu odepsal,ale napsal mi pouze pouze převodove poměry a otáčky motoru na prázdno (13-14000).Na můj dotaz jaké udává výrobce otáčky při zátěži už neodpověděl (možná to není známo).Včera jsem nasadil mig 200 train a tak se podělím o zkušenost. Výměna naprosto jednoduchá -stačí zkrátit hřídele ostrými štípačkami ,přelisovat závaží a unašeče (motorek je rozměrově prakticky stejný). Jízdní vlastnosti jsou nyní takové :hlučnost se snížila prakticky o polovinu (především v nízkých otáčkách je jízda znatelně tišší,klidnější a rychlost se mírně zvedla (už je o něco málo rychlejší než Tilligův kocour AWT a Hektor ale stále výrazně pomalejší než Brejlovec od Roca).Sice jsem doufal, že se rychlost zvýší trochu víc, ale i tak je to výrazně lepší než to bylo.Myslím ,že to za ty cca tři stovky (včetně pošty )stálo a už se stím dá jezdit.Kdyby měl někdo nápad jak nějak jednoduše ještě trochu rychlost zvýšit, jeho nápad uvítám.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 14 lis, 2018 11:08 pm
od JendaTT
Měl bych dotaz - čím přelisováváte unašeče a setrvačníky? Čím to stáhnout a jak zase nalisovat na novou hřídel? Díky.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 14 lis, 2018 11:56 pm
od vvitty
Stahovakem. Bud koupenym nebo si jej lze vyrobit.
Nouzove lze stahnout treba i na stojanove vrtacce.
Nalisovat (krome presneho lisu) lze napriklad v presnem sveraku.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: úte 26 lis, 2019 3:58 pm
od TTpepe
dudlifuk píše:Motorcek MIG200 vo verzii 12V, 5polovy s obojstranne vyvedenou hriadelou som bez problemov vymenil v modely MTB 851 021. Model bol od prveho okamihu prilis hlucny. Ja na reklamacne opravy neverim, tak som si uvedeny motor objednal. Stal cca 8€. Je uplne kompatibilny, nic nieje potrebne menit aj kontakty presne sedia na originalny plosacik. Vysledok je neporovnatelny, model je tichy, rozbehy a jazda na extremne nizkych otackach plynula. Je nutne samozrejme stiahnut povodny zotrvacnik a nalisovat na novy motor. MTB pouziva myslim do vsetkych svojich modelov, aspon v TT jeden typ motora.


Ahoj. Nemaš celkom pravdu s tým jedným typom motora. Práve mi po roku odišiel čiastočne motor v Pielstiku MTB. Jednoducho išiel fajn a ked som zmenil smer jazdy viac sa nepohol.
Jazdim v digi,tak som skúsil dekoder,ale v druhej mašinke išiel.Tak som nahodil diodový mostik a podme ho do analogu. Tam sa rozbehol na jednu stranu a do druhej len s pomocou otočenia zotrvačníku aj to len kostrbato. Ešte som ho neotvoril,ale určite sa zničili tie metličky čo sú namiesto uhlíkov. Motor má označenie MOTRAXX 080816 dlžka cca 21,20mm bez osiek priemer cca 13,5mm. Pielstik jazdil velmi málo. Odhadujem,že za rok prešiel 200-300m.
Rozhodol som sa pre výmenu motora a tak som natrfil na toto vlákno.Ten MIG 200 mi nevojde ani náhodou.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: úte 26 lis, 2019 4:12 pm
od vvitty
Chces original motor?

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: úte 26 lis, 2019 4:18 pm
od PeTTr123
Náhradní motorek do Pielsticka lze objednat přímo u výrobce. Objednával jsem přes mail, který mají uveden v kontaktech, cena i s poštou kolem 200 Kč. Součástí motoru je i nalisovaný setrvačník a unašeč kardanu.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: úte 26 lis, 2019 4:32 pm
od TTpepe
To je dobrá správa.Ale práve som otvoril ten MOTRAXX a ak najdem adekvátnu náhradu s 1mm osičkou tak ho už nechcem u seba vidieť. :(
Dakujem za rýchlu reakciu.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: úte 26 lis, 2019 10:18 pm
od Petr Barchánek
Když jsme u toho, nechci zakládat nové vlákno - v modelu Bobiny MTB mi na jedné straně vypadnul kardan a když ho vrátím zpět, tak se po pár otočkách zase vysvlíkne. Někdo podobné zkušenosti?

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: úte 26 lis, 2019 10:46 pm
od Vysočina
když ho vrátím zpět, tak se po pár otočkách zase vysvlíkne.

A co tak posunout proti kus unašeče na ose o pouze několik desetin mm ke kardanu ???

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 27 lis, 2019 9:12 am
od Petr Barchánek
To jsem zkusil, ale po pár otočkách se vysune dopředu a kardan vypadne. Přehlédnul jsem něco?

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 27 lis, 2019 11:10 am
od brzda
Tak predĺž kardan, napr. tyčkami do uší plastovými.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 27 lis, 2019 11:19 am
od Tomas Lebeda
Já měl problém s kardanem na Kocourovi od MTB.
Při najetí na nerovnost mi vyskakoval.
Nakonec jsem to reklamoval a dostal zpátky opravené.
Zjevně přitáhli pružinu mezi podvozkem a rámem, protože ted jde trochu ztuha, ale kardan už je v pořádku.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 27 lis, 2019 12:02 pm
od vvitty
Jiný unašeč? Jestli není volný...
Dotáhnout pružiny aby se podvozke nemohl tolik nahýbat?

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: stř 27 lis, 2019 1:21 pm
od Petr Barchánek
Bingo, volný je. Nemá to mít nějaký doraz, aby se ten unašeč nemohl pohybovat směrem dopředu (směrem ven z mašiny)? On se vůbec ten podvozek, koukám, nějak rozpadl na dvě poloviny a nebohý unašeč se v něm v axiálním směru viklá jak Japonec v osminásobný africký mamině. Dá se pořídit podvozek jako náhradní díl (klidně i výměnou kus za kus)?