Stránka 1 z 3

Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pon 29 říj, 2018 9:37 am
od PepinTt
Dobrý den,nevíte někdo co za konkrétní typ je nasazen v Zamračené od MTB v TT,nebo přímo parametry tohoto motorku (otáčky na prázdno, v zátěži, odběr ).Chtěl bych tento model trochu zrychlit (tak 20-30%), protože je pomalejší než Hektor a Kocour od Tiilliga ,což je v analogu trochu problém. Navíc origo motor vibruje tak ,že by se dal použít na výrobu tvárnic .Pokud by měl někdo přímo zkušenost s takovou záměnou ,uvítám jeho zkušenosti. Děkuji

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pon 29 říj, 2018 11:41 am
od Jarda H.
Zkus kontaktovat třeba přes SZ (soukromá zpráva) uživatele "radula63", Radek by měl vědět a asi ti poradí !

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pon 29 říj, 2018 12:59 pm
od PepinTt
Bohužel s.z. zatím nemohu odesílat , nemám dostatečný počet příspěvků. Pokud bych mohl poprosit mail jinak zbývá komunikace jen tady v příspěvcích.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pon 29 říj, 2018 4:55 pm
od Jarda H.
To mi nedošlo, že nováčkové mají "blok" v komunikaci .... Mail na radula63 bys měl mít jako ikonu pod obrázkem (logem) v jeho libovolném příspěvku, nebo i toto je blokované ?! Kdyby to nešlo vydrž, buď poradí někdo jiný z majitelů modelu nebo se tu Radek časem určitě objeví :D

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pon 29 říj, 2018 5:15 pm
od vvitty

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: čtv 01 lis, 2018 11:25 pm
od PepinTt
Dobrý večer, no čekal jsem trochu víc reakcí,vzhledem k tomu co tu na fóru bylo o jízdních vlastnostech MTB Brejlovce a Bardotka napsáno. V plkach by asi můj dotaz rychlé zapadl,proto co se tam řeší a s jakou vášní. Zkusil jsem poslat Radulovi63 poslat mail ale bohužel zatím bez odezvy.Pokud by měl někdo problém s veřejnou prezentací tak pošlete s.z.Každopádně dík za jakékoliv info.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 7:19 am
od MiG
A vzkaz přes web MTB nefungoval/byl bez odezvy?

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 9:11 am
od vvitty
Naspat par prispevky do plku jsem doporucoval proto ze odesilani soukromych sprav je povoleno od urciteho poctu prispevku a tam je ziskas hned.
Co se tyka motorku, tak presny typ je k nicemu protoze je to nejaky motorek z cinske velkovyrobny a samotny typ Ti moc nerekne. Je o neco rychlejsi nez Mashima rady 16xx ktera ma nominalne +/- 11 tisic otacek ale pri zatizeni v tomto konkretnim motorku to odhadem spadne na pulku.
Novy originalni motorek je pripadne sehnatelny jako nahradni dil.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 4:08 pm
od PepinTt
Koupení orig.motorku by nic nevyřešilo, stejně jako reklamace,šance ,že bude nějaká změna k lepšímu není moc vysoká, po tom co jsem tady na fóru nastudoval o MTB. Jestly jsem to dobře pochopil,tak se dá předpokládat,že ten motorek Mtb má na prázdno cca 14 tis./min a v zátěži 8-9tis./min.Pak by mohlo moje problémy pořešit toto :Mig train 200 http://www.megamotor.cz/v4/script/default.php
nebo toto:Fk 055- údajně montovaný do modelů Brawa http://www.vlacky.biz/railex/eshop/5-1- ... ni-vyrobci. Podle mně by to mohl být dokonce stejný motor,jen ten první za lepší cenu.Oba motory mají přibližně stejné rozměry jako motor Mtb a Mashima,otáčky na prázdno 13,5 tis.a v zátěži 10,3 tis .To by mělo Zamračenou zrychlit a snad ztišit.Nemá někdo s uvedenými motorky zkušenosti?
Mail přímo na Mtb zkusím,ale po rozhovoru se dvěma prodejci o ochotě ze strany Mtb tomu moc šancí nedávám. Spíš jsem čekal , že to tady někdo už řešil,abych nevymyšlel vymyšlené.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 6:10 pm
od dudlifuk
Motorcek MIG200 vo verzii 12V, 5polovy s obojstranne vyvedenou hriadelou som bez problemov vymenil v modely MTB 851 021. Model bol od prveho okamihu prilis hlucny. Ja na reklamacne opravy neverim, tak som si uvedeny motor objednal. Stal cca 8€. Je uplne kompatibilny, nic nieje potrebne menit aj kontakty presne sedia na originalny plosacik. Vysledok je neporovnatelny, model je tichy, rozbehy a jazda na extremne nizkych otackach plynula. Je nutne samozrejme stiahnut povodny zotrvacnik a nalisovat na novy motor. MTB pouziva myslim do vsetkych svojich modelov, aspon v TT jeden typ motora.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 7:52 pm
od PepinTt
Jesli mohu jen doraz, navýšila se alespoň trochu rychlost po výměně za Mig 200?Jinak dík za info.!

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 8:38 pm
od dudlifuk
Tak tuto informaciu ti nepodam. Som DCC pozitivny a preferujem skor pomale rychlosti. Ale teraz mas aspon k dispozicii realnu nahradu a parametre mozes dohladat a porovnat.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 8:55 pm
od PepinTt
No parametry Mig 200 znám, jen ty parametry Mtb jsou tak nějak odhadované. Tak to risknu,horší to být nemůže.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 9:01 pm
od dudlifuk
ja ale aj tak nerozumiem povodnemu problemu s rychlostou. Ty chces dosiahnut aby masiny jazdili sucasne v kolajisku (analog) na jednom napatovom okruhu rovnakou rychlostou ? ja by som prave ten rozdiel privital, vyzera to realnejsie.

Re: Motorek Zamračená MTB TT

PříspěvekNapsal: pát 02 lis, 2018 10:19 pm
od PepinTt
Tak nějak +/- ale trochu přiměřeně tipu lokomotiv(tak jak určuje Nem). Když mám na trati Kocoura nebo Hektora od Tilliga tak by Bardotka kterou tam taky pustím měla jet rychleji. U Brejlovce Roka ani Kuhna(ten by mohl být trochu pomalejší ale budiž ) to tak funguje,ale Bardotka od MTB se vyloženě plazí.Jak už bylo psáno jinde tady na fóru, tak Barča jezdí v přepočtu max tak 80 Km/h což nevypadá moc dobře a proto bych to chtěl zvýšit tak na těch 100-110 Km/h(navíc kdo má poslochat dcerku ,že tu mašinku tam nechce protože je to nuda :D ).Já osobně jsem zastánce svižnějšího provozu na úkor přesné modelovosti (radši si hraju ).