Stránka 21 z 22

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: úte 29 říj, 2019 12:08 pm
od radeksindy
455.2 se s Cai/Bai u ČSD nemohla potkat. Všechny lokomotivy byly nejpozději v roce 1952 zrušeny nebo prodány NHKG. Snímky 455.2 s Bai pocházejí z vnitrozávodní dopravy VZD (Vítkovická závodní dráha). NHKG, resp. VZD měla v parku několik Bai.

365.4 taky vozily "obracáky" Kolín-Čáslav.

Mohu se zeptat, odkud informace pochází?

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: úte 29 říj, 2019 12:36 pm
od MOL
radeksindy píše:Mohu se zeptat, odkud informace pochází?

Od dědy, co tu v padesátých letech sloužil.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pon 04 lis, 2019 7:22 am
od Scoot
Jarda H. píše:I když Baiky nemám, dovolím si vložit jejich recenzi od Davida S. :
https://www.modelyasport.cz/exkluzivni-model-bai-praha/


"Chodí to výborně, ale..." :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=A6cTm5r1pyk

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pon 04 lis, 2019 10:34 am
od Radek Strnad
No, co by jste vlastně chtěli, za pouhých 1.500,-Kč??????? Taková láce!!!! A přitom k tomu, aby vůz normálně jezdil, je třeba jen několik maličkostí: Je potřeba upravit: 1. podvozky, aby to vůbec jezdilo(k tomu byl vyvinut návod). 2. vrtákem 0,3mm(no, ten má doma přeci každý) si provrtat dírky pro osazení detailů. 3. Upravit dynamo a zbavit jej a protikus otřepů, aby to šlo vůbec nějak spasovat. 4.Zbavit šachtu spřáhla otřepů a ubrousit vlastní spřáhlo. Tak by mě zajímalo, jak tohle mohla Igra pustit na trh??? To tam nemají nikoho, kdo by nejdřív vyzkoušel několik vozů sestavit a kdo by pak vyzkoušel jejich jízdní vlastnosti??? Vždyť to jsou věci, které se dají lehce zjistit. Vůz vypadá opravdu pěkně, ale po těch letech vývoje bych čekal, že by nemusel trpět tolika dětskými nemocemi. Čekal jsem, že od cisterny se to posune kvalitativně dopředu, neboť cisterna v podání Igry za ty peníze není také žádná hitparáda. Hrůzný žebřík(jiní výrobci ho nemají o moc tenčí, ale tento je bohužel na místě, kde je moc vidět), křivě nalepené tabulky a někde i viditelné lepidlo. Cena pouhých 1.200,-Kč. Je pěkná, je tam spousta pěkných detailů...…..ale......Od Kuehna mám za 1.300,-cisterny dvě. No tedy, naštěstí, jsouce bastlíř léty ošlehaný, pro mně není problém si vše upravit i ten žebř si vyměním. Ale když tohle koupí někdo, kdo jen chce mít pěkný model a neumí si nebo kvůli věku už nemůže udělat tyto úpravy, tak je mi ho vcelku líto. Bai-ku si koupí jednu, ale další do soupravy už asi těžko, když mu to nebude jezdit. A nebo si sežene někoho, kdo mu to upraví a holt si zase něco připlatí...…..A co chudáci zahraniční zákazníci????? Je to velká škoda kazit si pověst hned od začátku. Přitom tak dobře zvolené předlohy, oba vozy se mi moc líbí a je opravdu vidět, že si s většinou detailů Igra dala práci. Škoda. Tak snad napotřetí.....nebo další série už budou OK. Držím všechny palce.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pon 04 lis, 2019 11:48 am
od Střelec
Pláčeš sice hezky a právem, ale dřív nebo později ti některý ze starých borců stejně sdělí, že seš modelář a tak si to máš dodělat sám a neremcat (čili držet hubu, krok a jednotnou linii). Bohužel - tohle je výsledek přístupu prezentovaného slovy "jsme modeláři..." (tady by měl být blicí smajlík, bohužel není v nabídce). Mě tyhle vozy naštěstí minou - dva by mi zabraly na dýlku celej segment.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pon 04 lis, 2019 2:09 pm
od milostt
No je smutn že Igra vozy provozoval na tzv Igrabraní , takže o problémech musela vědět a stejně to pustili do oběhu .

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pon 04 lis, 2019 2:59 pm
od lahva
vsichni vime, ze se jim to reklo dostatecne predem pred vypustenim modelu v plen a proste se na to vysr.li , radeji si zmrvi povest a posypou si hlavy popelem az ve chvili, kdy na to vsichni nadavaji :lol: ... nehlede na to, ze problemy jsou prakticky totozne jako v H0 a udelaji to naprosto stejne :D

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: úte 05 lis, 2019 5:50 pm
od Morris Zapp
Morris Zapp píše:Váží to 42 gramů :shock:

(cisterna od Igry)
Ale 16 vz souprava (i když v tom taky několik Uerdingenů od Kühna) jezdila v pohodě, nikdo si nestěžoval, že by to nešlo utáhnout. Takže ok.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: čtv 21 lis, 2019 12:23 pm
od TTJan
Ahoj, nevěděli byste prosím o nějakém přehledném infu, jaké typy nárazníků se dávaly na vozy Bai a kdy? Díky

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pon 09 pro, 2019 7:55 am
od rakusanka426
Zdravim, promeril jsem prumer kol na dvojkolich vagonu BAI od Igry a zjistil jsem, ze maji bohuzel prumer 8 mm, coz ma neblahy vliv na jizdu. Vsechna dvojkoli jsem vymenil za nahradni dvojkoli Tillig 08818 - 7,5 mm. Nyni se dvojkoli otaceji volne a vagony jezdi dobre i pres vsechny typy Tillig vyhybek a nedochazi k jejich vykolejeni. :)

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: čtv 12 pro, 2019 10:48 am
od Ferys
Mohl by mi prosím někdo informovaný potvrdit či vyvrátit, že má nová 537.0 od Kuehna hnanou jen jednu nápravu a ostatní přes ojnice? Díky

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: čtv 12 pro, 2019 10:56 am
od Trainmaniak
To asi zatím nikdo nepotvrdí, doma ji nikdo nemá. Zkus napsat Davidovi Struppovi, ten doma má/měl vzorek, který fotil na web, takže by to měl vědět.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: čtv 12 pro, 2019 11:30 am
od Pavel 152
Ano má jen hnanou pátou nápravu. Měl jsem ji v ruce na výstavišti v Lipsku. A měla velké vůle v čepech spojnic, až neskutečné. Nemluvím německy, pochopil jsem, že je bez motoru. Patrně ji opotřebili zkoušením, kola byla taky značně ojetá.
A moje postřehy? BR 80 Roco absolutně bez vůlí. BR 101 piko bez vůlí. BR 95 Arnold bez vůlí.
Tillig BR 84 menší vůle, po čase opotřebená tak, že bylo nutno vyměnit spojnice (koupě jen komplet za 22Euro)
A staré Zeuke s vůlemi vždy kulhaly. Nová V 60 od Kuhna prý kulhájí všechny, ale neměl jsem v ruce a nevím, zda mají vůle

Pavel

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 13 pro, 2019 10:38 pm
od peter.sid8
Trochu sa tu postazujem....
Kedze idu Vianoce, nesmie chybat nejaka nova lokomotiva. Tak som kupil T669 od MTB. No a...krivo osadene narazniky (3 zle, jeden je dobre), dohora vyhnute spriahla, celne tabulky uplne mimo, volna maska na jednom podvozku, presvitanie bielych a cervenych svetiel, mala vola na otacanie na jednom podvozku. No nekup to za 157 eur (po vernostnej zlave). Po 3 hodinach oprav to ako tak vypada lepsie. Vyrobca by mal k modelu dodavat sadu vrtakov, stetec a lepidlo, pinzetu a flasu dobreho vina ako odskodne. Pri tretinovej rychlosti loko vrci ako stary traktor, neviem preco. Hadam to casom prestane. Chcel som aj jednu T458, ale nedokazali sme najst ako tak slusne vypadajuci kus. Nic to, ked to nejde tak to nejde. Dostane zarobit kuehn, tillig alebo piko.

Jeden postreh, videl som T499, cista katastrofa za tie peniaze. Udajne prva seria je komplet vypredana. Kto si to moze kupit. Skoda kazdej, takto domrvenej lokomotivy.

Pekne sviatky praje Peter

Re: Novinky TT 2019

PříspěvekNapsal: sob 14 pro, 2019 11:58 pm
od RSC
lisacik píše:Rotunda Turnov TT
Igra ma novu rotundu a zda sa, ze sa da pouzit s ROCO tocnov (Má 15 stupňů )
http://igramodel.cz/cs/drazni-tt/683-rotunda-turnov-tt-8594170444310.html


Rozhodně dá se použít na tuto točnu, stejně jako se dá rozšířit o další stání....