Ono celkově ta reálná fotka bude spíš pozdější verze vozu. Co jsem hledal, tak Deutsche post měli několik variant těhle pošťáků, ty nejranější byly profilem odpovídající Rekowagenům, a patrně s nimi měly společného i víc. Následovala první série nových pošťáků od roku 1966, a to snad z Jugoslávie (asi Arad?) a podobu těchto vozi Tillig velice dobře zvládl.
Fotka nalezena pomocí googlu, snad jejím vyvěšením nic neporušuji.Zajímavé je že vozy byly profilem skříně přesně něco mezi Y/B (odporáky) a Y/B-70. Schůdky pod dveřmi jsou však naprosto jasně "balkánské", takhle němci opravdu na svých vozech schůdky neměli. Na předělávku na maďarské Ba a Bai jsou ale nevhodné, už jen pro absenci jedněch dveří, ale i přechod čela a střechy i bočnice.
Následná série (snad rok 1977) byla už z Györu, v podobě jak byla zde prezentována, a slříní velice blízké k "našim" maďarským Ba a Bai. Zajímavé bylo že už z výroby měly údajně podvozky Goerlitz VI.
EDIT: Tak jelikož jsem psal v rychlosti tak jsem zvrtal data. První série odpovídající Tilligovým vozům je až z roku 1969, největší na dálku viditelný rozdíl od pozdějšího je krom zaoblených rohů protažených až k prvnímu schůdku i zmenšený bérnslý prostor mezi nárazníky a užší okna na čelech. Naopak novějši vozy s Goerlitz VI mají bérnský prostor ve tvaru jako kdyby měly mezivozové přechodové dveře a okna na čelech nižší a širší. Okna na bočnicích jsou také jinak posazené.
Nezbývá než konstatovat že až na podvozky to Tillig trefil velice dobře.