Stránka 9 z 15

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: stř 21 srp, 2019 6:06 pm
od igino
Opäť sa tu našiel mudrlant. Nie som povinný zverejňovať predajne, kde je daný model k dispozícii. Podstatou môjho príspevku bolo potvrdiť, že T 669.1 (771) je naozaj k dispozícii na modelárskom trhu. Kto chcel, ten pochopil.

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: stř 21 srp, 2019 7:59 pm
od Ossi
Čmeláka 1172 jsem objednal 9.8. a na poště jsem ho vyzvedl 16.8. (p.Valter z Kladna). Podvozek je s provahadlováním, jsou vidět i přitěžující vzduchové válce. Již jsou i dolepeny brzdové válce. Oproti modelu představenému v Lipsku není na kastli tenký žlutý proužek, kastle je stejně lakována jako 0084. Číslo na přední horní skleněné tabulce není (originál skleněnou tabulku neměl), což je též v pořádku.Jediné, co mi,schází jsou tabulky na kabinu, stačila by samolepka,originál měl smaltované tabulky. U modelu jsem musel trochu upravit přítlak per držících podvozky, potom již model projíždí bez problémů. Ossi

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: stř 21 srp, 2019 8:20 pm
od Jacek
igino píše:Opäť sa tu našiel mudrlant...

Aneb rada k nezaplacení. Vím, ale neřeknu. Informační hodnota nula, radši nepište nic. V poslední době jsou tu samí chytrolíni.
Namátkou zde to viselo už od prvního dne
https://www.hobby-shop.cz/masinky/diese ... 1172-TT-45)
https://www.itvlaky.cz/tt-dieselove-lok ... /t669-0084

K rozdílům mezi jedničkou a nulkou je třeba přidat taky rozdílný zvuk. Řada T 669.1 měla z výroby tlumič výfuku

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: stř 21 srp, 2019 9:13 pm
od Ferys
Čaute chlapi, já objednával na eshopu espb.cz, druhý den byl čmelda doma. Zpracování je parádní, podvozky jsou po dolepení brzdových válců velmi detailní.
V tento moment koukám na shop a je ještě skladem.

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: stř 21 srp, 2019 9:50 pm
od TheJaro
V JR line majú ešte 4 ks T669.0084

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: čtv 22 srp, 2019 3:55 am
od igino
Jacek píše:
igino píše:Opäť sa tu našiel mudrlant...

Aneb rada k nezaplacení. Vím, ale neřeknu. Informační hodnota nula, radši nepište nic. V poslední době jsou tu samí chytrolíni.
Namátkou zde to viselo už od prvního dne
https://www.hobby-shop.cz/masinky/diese ... 1172-TT-45)
https://www.itvlaky.cz/tt-dieselove-lok ... /t669-0084

K rozdílům mezi jedničkou a nulkou je třeba přidat taky rozdílný zvuk. Řada T 669.1 měla z výroby tlumič výfuku


Škoda že niektorí majú problém s pochopením písaného textu. Otázka znela, či je pravda, že MTB uviedlo na trh T 669.1. Takto prichádza k zbytočným nedorozumeniam. Pravdupovediac nečakal som to práve od vás dvoch.

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: sob 24 srp, 2019 9:17 pm
od PASKVAL
Ak je foto na itvlaky správne, tak podvozok má síce vahadlo, ale je otočený nesprávne. Podvozok 771 má oproti 770 viac rozdielov než len vahadlo.

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: sob 24 srp, 2019 9:26 pm
od PASKVAL
Obrázek 770
Obrázek 771

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: pát 30 srp, 2019 2:31 pm
od Ivan
Na stránkách MTB jsou zpět čmeláci, v přípavě, obě verze.

http://www.mtb-model.com/pages/product_ ... meritko=TT

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: úte 10 zář, 2019 8:17 am
od patla
Dobrý den všem,
jsem tady novic, takže možná špatné vlákno, ale mám otázku k MTB čmelákovi.
Může mi někdo potvrdit či vyvrátit, zda čmelda v nátěru "uni červená bez pruhů" čísla T669.1172, tak jak jej vyprodukovalo MTB, vůbec kdy jezdil ?
Vyroben byl v roce 1971(dohledáno) ale v jakém nátěru to se mi nikde nepodařilo dohledat.
Pouze předpokládám, že to bylo v barevném provedení "zelená s pruhy", tak jak se všude uvádí, že to byl nátěr z výroby.
V roce 1982 po dílenské opravě byl už v uni červené s pruhem na čelech.

Je fakt, že např T669.1188 byla v roce 1983 v uni červené bez pruhů , ale i bez hvězdy...

Tuší prosím někdo, v jakém časovém intervalu, v provedení které vyprodukovalo MTB, skutečný čmrelák 1172 vůbec jezdil ?
(neřeším zcela jednoznačně na modelu opomenutou prosklenou tabulku, která na skutečné mašině byla stále i v roce 1982)

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: úte 10 zář, 2019 8:27 am
od George V.
Nevím v jakém intervalu chodily lokomotivy do dílen na přelakování, ale myslím si že s velkou pravděpodobností inkriminovaný čmelák v celočerveném nátěru bez pruhů opravdu jezdil. Jsa už pamětník, tak v roce 1982/83 jsem provoz na železnici už vnímal velmi intenzivně a nepamatuji si, že bych v té době kdy viděl brejlovce v zelenošedé, natož pak čmeláky nebo barči (III. serie) v továrním nátěru... Mějme též na paměti, že tehdejší nátěrové hmoty nepatřily k nejkvalitnějším, takže přelakování třeba po 5 letech provozu nemusí být vůbec nereálné...

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: úte 10 zář, 2019 8:36 am
od patla
Díky za upřesnění,
takže to vidím 1976 -1982

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: úte 10 zář, 2019 8:55 am
od George V.
Spíše bych to tipoval ke konci tohoto období, takže 1978-1983 by nemuselo být úplně vedle....

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: úte 10 zář, 2019 9:18 am
od patla
1983 už určitě ne, 1982 s otazníkem, protože 10.10. 1982 už byl po dílenské opravě a nevím jak dlouho v té době trvala
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?fil ... 71172b.jpg

Re: "Čmelák" - MTB 2018

PříspěvekNapsal: úte 10 zář, 2019 11:51 am
od Jeff Hopper
No ono v tom MTB udělalo krapet zmatek - v Lipsku byla vystavena 1čka s boudou z té 084 opatřené žlutým proužkem. Následně byla vydána první vlna 1ček bez proužku a některým obchodům byla fakturována jako 770084 čímž vzniknul ten zmatek. Jinak oproti originálu je u modelu potřeba otočit masky podvozků a doladit pár detailů. Dále nemá na krátkém přestavku žebrování dveří(to neměla ani první serie té 084) a chybí osvětlení tabulky - na fotce z roku 82 ji má.