monza v teoreticke rovine se to tu resilo, lec prakticky vysledek jsem tu na foru snad nikdy nenasel...ono plkat o tom, ze to neni presne a ze by to melo byt tak a tak je sice fajn, ale kdyz chci neco tvorit, neni na vyber, je potreba pristoupit ke kompromisu a ten nemusi byt vzdy jednoznacne odpudivy/spatny...odprostit se od produktu Zeuke, BTTB, Tillig a zase se da pracovat s necim dalsim...napr. z takove BR65 od gutzolda se da taky ledacos vytvorit...pokud chci v TT jezdit s parama, musim prekousnout nepresnosti jako treba neshodne prumery dvojkoli...ja chci ale masiny prohanet, ne si o nich jen vypravet, tak mi nepripada zase tak spatne pouzit BR81 na 423,433, pripadne 434, ale nazor, ze to nesedi, tak to delat nebudu, bohuzel nesdilim, alespon toto citim z prispevku nejen v tomto vlakne ...naopak, tema, ktere by dostatecne popisovalo stavby, prestavby a zkusenosti s parnima loko v TT tu naprosto chybi...
nebo si mam myslet, ze Ciz a Molata delaji ty odlitky jen proto, aby meli neco na prodej?
stejne jako pojezd na 534.0, ktery uz je na svete, bude za nedlouho i pro 434 a pak snad i pro 423 a 433, pravda, dokud nezacne nekdo vyrabet loukotova kola na zakazku, nebude to nikdy presne, ale porad lepsi, nez si o tom jen vypravet, nemyslite?