Modelové kolejivo Tillig TT má přídržnice výhybkových produktů dvojího provedení. Tam, kde je přídržnice součástí podloží, je o pár desetin mm níž, než kolej (EW1, IBW...).
U stavebnic a EW2,3, kde jsou přídržnice zvlášť a je nutno je do podloží zasunout, jsou naopak přídržnice o nějakou desetinku výš, než je samotná kolej.
Nevadí to u žádného vozidla, které vlastním, až na mašinu Tillig V60 BR716 Railtrans. Ta má totiž spodní kryt převodů kol takových rozměrů, že na ty vyšší přídržnice najíždí, mašina se nadzvedne a přibrzdí, či zastaví.
Lze buď zbrousit skříň u mašiny (je-li na to vůbec prostor), nebo zbrousit přídržnice (vysoký počet), nebo možná přídržnice nahradit, vyrobit z koleje (ještě horší možnost).
Řešil jste to někdo?