Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
boy.rough píše:Tak já bych tu V60 ZZN bral hned, ale 4 tisíce za ni nedám. Nejsem šílený.
RSC píše:...Každopádně, když jsem se díval na obrázek H0 modelu, co je tu vložen odkazem, tak to je dost nic moc provedení a snad se s ní v TT více vytáhnou.... Srovnám-li tento obrázek s modelem 413, který mám od Brawa doma, tak to na mne působí provedením jako velikost N či Z.
Brejla píše:Ten H0 model z odkazu PIKO je hračková hobby verze. Modelovou v H0 dělá Fleischmann a to je jiné kafe -
http://www.fleischmann.de/cz/product/233772-0-0-1-1-0-0-002001/products.html
hank píše:Brejla: Jenže ten tvůj Fleischmann v H0 je jiná lokomotiva - KPEV G 8.1 = DRG 55.25-56, a ty u nás nejezdily... Předmětný model je původní G 7.1 = DRG 55.0-6, a to ještě ve verzi, která se sem dostala jako kořist jen v počtu 5 ks (413.096 - 0101) až po WW II přes Polsko.
hank píše:Střelec píše:Je pojezd (samozřejmě s přihmouřením oka) použitelný i na jiné typy?
Ani moc ne, důvod: Rozvod mezi rámem.
Kromě toho u ČSD jezdila tři na první pohled odlišná provedení:
413.001 - 63 - sdružené lokomotivy, písečník před parním dómem, ty sem přišly už po WW I;
64 - 95 - dvojčité lokomotivy, dva písečníky - před a za dómem, taky přišly po r. 1918
96 - 101 - dvojčité lokomotivy, písečník za dómem - kořistní stroje DR zařazené do stavu ČSD až po r. 1945, původně polské Tp 1, model odpovídá vlastně jen těmto číslům.
Pokud si dobře pamatuju, tak ty poválečné dosloužily koncem 50. let ve výtopně Břeclav, odkud vyjížděly hlavně na trať do Znojma. Zajímavé bylo taky nasazení těch předválečných z výtopny Jihlava na trati do Slavonic za okupace. Vlastně jinde než na jižní Moravě, Slovensku a Podkarpatské Rusi (tj. v obvodech ŘSD Brno, Bratislava a Košice) u nás nejezdily. A úplně poslední byla vyřazena 413.073 v Nových Zámkách v roce 1968.
Střelec píše:Je to jen můj dojem, nebo po nějaké době provozu opravdu nebyly ani dva kusy stejné? Když pominu základní na první pohled odlišné konfigurace písečníků, tak se na fotkách liší i budky, úprava tendrů a pak podle doby i celá řada menších doplňků - světla, vzduchové jímky, kompresory atd.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků