Problém u Tilliga je, že vyrábí dva výlisky vozu Bmz a na ty kombinuje všechny Bmz jezdící napříč Evropou.
Červenobílé Bmz ČD celkem odpovídá, bylo vyrobeno přímo jako tento typ, odpovídá ještě Bmz ÖBB
16540 (=
tento), což jsou cca ty samé vozy s jiným podvozkem.
Bmz Regiojet je ex-OBB, stejné jako
Bmz235 u ČD (též vyrobeno -
tu), ale přesně tento typ vozu Tillig nevyrábí - má menší plenty dole, jiné dveře na čele, jiné okno na bočních dveřích, jiná okna. Boční dveře jsou takto úzké jen s malým oknem, s velkým jsou širší, viz
Bmz234 se stahovacími okny, Tilligem nevyráběným podvozkem a opět menší plentou.
Dost neodpovídající je pak model
Bmz234, kde kromě laku a velkého okna ve dveřích (ale viz výše) neodpovídá asi nic.
Regiojet Amz je
ex-SBB, tam vyšla správně aspoň velká okna ve dveřích.
O vozech ABmz a těch z nich pocházejících se radši ani nezmiňuji.
Problematiku vozů UIC-Z dobře zvládlo ACME v H0, kde aspoň podle fotek (nemám H0) mají všechny vozy to, co mít mají.