Stránka 2 z 4

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: ned 10 zář, 2017 2:05 pm
od Keďul
Ahoj,při digitalizaci zvukovým dekodérem Zimo MX645P16 jsem narazil na problém s nasazením kastle na straně motoru - nejde "docvaknout" do zámečků,jako by se tam dekodér nevešel,nemáte s tím taky někdo problém?

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: ned 10 zář, 2017 2:35 pm
od radula63
Sám jsem analogista. Tak mne napadá, jda-li to není tím, že 645 je oproti 648 širší. Co zešikmení střechy, nenaráží tam? jen spekuluji, nemám možnost to oměřit.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: ned 10 zář, 2017 3:09 pm
od Keďul
Díky za typ, nejspíš je počítáno s 648 je kratší a užší.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: ned 10 zář, 2017 3:25 pm
od Jacek
Je třeba použít 648 jinak nebude možné spínat interiér, případně oddělená dálková světla.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: úte 12 zář, 2017 7:13 pm
od Jacek
Pár obrázků pro inspiraci. Doplnil jsem imitace stanovišť z leptu od MM a zkusil jsem osvětlení. Dekodér už nemá volné výstupy, vzal jsem nevyužitý funkční dekodér. Přepážky a kryty diod dálkových světel jsou natřené, pak neprosvítají.
Když je funkční dekodér Zimo, dá se krásně nastavit se zvukovým Zimo. Stanoviště svítí na F5 s interiérem, přepínání podle směru jízdy. Při rozjezdu stanoviště zhasne, po zastavení se rožne se zpožděním asi sekundy, funkční dekodér má simulaci motoru, tzn. funkce můžou reagovat podle zrychlení zpomalení.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Další fotky spíš dokumentační, nevím jak to vyfotit, aby to nebylo tak strašně přepálené. Jas světel je snížený v CV, dovnitř je při normálním pohledu krásně vidět

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: úte 12 zář, 2017 10:15 pm
od proky1
Zajimava informace na vebu masinky cz
MTB - Všechny vyrobené vozy byly během dvou dnů vyprodány. Ani jsme nestihli dát motoráček do nabídky jako ozvučený DCC model. Další výroba se plánuje na konec roku, KDY BY MĚL BYT VYROBEN I SE DVEMA PRIPOJNYMY VOZY.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 zář, 2017 3:46 pm
od radula63
proky1 píše:Zajimava informace na vebu masinky cz
MTB - Všechny vyrobené vozy byly během dvou dnů vyprodány. Ani jsme nestihli dát motoráček do nabídky jako ozvučený DCC model. Další výroba se plánuje na konec roku, KDY BY MĚL BYT VYROBEN I SE DVEMA PRIPOJNYMY VOZY.

:shock:
http://www.masinky.cz/clanek/31859-Novi ... /index.htm
Nejspíš nějaká kachna, že?

Po osobním dotazu přímo u p.Báni mi bylo sděleno, že s přípojným vozem teď nepočítá. Prý by vzhledem k nákladům prodejní cena vycházela někde okolo dvou tisíc korun.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 zář, 2017 4:27 pm
od Jacek
radula63 píše:Po osobním dotazu přímo u p.Báni mi bylo sděleno, že s přípojným vozem teď nepočítá. Prý by vzhledem k nákladům prodejní cena vycházela někde okolo dvou tisíc korun.

Záleží jaké má kdo představy o cenách a jaký by byl skutečný zájem. Pro porovnání:
http://www.modely-masinek-eshop.cz/Stav ... et-d86.htm 1250 Kč stavebnice, k tomu náklady na osvětlení, dvojkolí, kinematiky, atd. a jste u dvou tisícovek jen za materiál. Cenu stavebnice Balmu si nepamatuji, ale vyšlo to ve výsledku podobně. Když by si to někdo nechal stavět, dá za jeden vůz nejméně tři a půl tisíce.
Tovární vozy jsou sice levnější, ovšem bez osvětlení. Tillig ty ceny ale taky neustále zvedá

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 zář, 2017 5:06 pm
od Radek Strnad
Já si myslím, že kdyby se cena vešla do 2.000,-, tak by si své kupce vozy našly. Rychlíkáče ČSD/ČD od Tilliga stojí kolem 1.300,- a bez osvětlení. To vyjde na cca 400 - 600,-Kč a musí si to každý nabastlit sám. Takže vzhledem k výjimečnosti vozu, ale všestrannému použití(jak za motorák, tak za lokomotivy,/osobáky i rychlíky)......nebyl by to marný počin. Málokomu by stačil jeden.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 zář, 2017 5:44 pm
od greenery
.... mám stejný názor.
Kdybych těch přívěšáků potřeboval čtrnáct......... Ale 1 - 2 kusy, které byly součástí soupravy k tomu prostě koupím.
Bez přívěsných vozů to končí v půli cesty. Něco jako silniční tahač bez návěsu. Prostě to k sobě patří.
Navíc v "oboru" motorových vozů je taková díra na trhu ........ skoro černá.
Remcat se bude vždycky, ale zapráší se po nich i při vyšší ceně.

Srovnání se nabízí tady :-)
http://www.pragomodel.cz/pragomH0.htm (někde v dolní polovině) . Obdobné to bude asi i u TT.

U motoráků asi bude volba tak trochu usnadněna tím, že s velkou pravděpodobností ty české nikdo jiný dělat nebude.
A jestli jo, tak v době kdy budu mít vyndavací zuby a neuvidím na to.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 zář, 2017 6:33 pm
od radula63
Abych ještě upřesnil svoji informaci. Jestli někdo k letošním vánocům udělá sadu 851 od MTB s přípojným vozem, tak výrobce přípojného vozu nebude MTB. Leda, že v sadě budete mít přípojný vůz z odlitku, nebo (v lepším případě) z leptu. V opačném případě je na stránkách pana Valtera KACHNA :!:

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 zář, 2017 8:08 pm
od ttmodelar
Pokud by se p. Báňa rozhodl přívěšáky udělat .S osvětlením v ceně kolem 2500kč by se jich prodaly mraky.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 zář, 2017 10:19 pm
od JendaTT
Přesně tak, pokud by to bylo s digitálním osvětlením a koncovým směrově závislým, každý by po tom hned hrábnul, protože by měl celkem fajn udělanou soupravu.

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: sob 16 zář, 2017 5:53 pm
od Rudolf
Jacek píše:Pár obrázků pro inspiraci. Doplnil jsem imitace stanovišť z leptu od MM a zkusil jsem osvětlení. Dekodér už nemá volné výstupy, vzal jsem nevyužitý funkční dekodér. Přepážky a kryty diod dálkových světel jsou natřené, pak neprosvítají.
Když je funkční dekodér Zimo, dá se krásně nastavit se zvukovým Zimo. Stanoviště svítí na F5 s interiérem, přepínání podle směru jízdy. Při rozjezdu stanoviště zhasne, po zastavení se rožne se zpožděním asi sekundy, funkční dekodér má simulaci motoru, tzn. funkce můžou reagovat podle zrychlení zpomalení.



jak se nastaví "rožne se zpožděním asi sekundy" ať to nemusím hledat ...

Díky

Ruda

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

PříspěvekNapsal: sob 16 zář, 2017 6:11 pm
od Jacek
Rudolf píše:
jak se nastaví "rožne se zpožděním asi sekundy" ať to nemusím hledat ...

Díky

Ruda

To už je trochu vysoká škola jak to všechno sladit se zvukovým projektem a jak zamezit, aby nahráním zvuků se nastavení nepřepsalo i ve funkčním dekodéru. Zpoždění je obyčejná doba brždění v CV4, funkční dekodéry Zimo mají simulovaný výstup na motor, výstup se rožne až fiktivní motor zastaví. Ve zvukovém i funkčním dekodéru mám pro rychlosti stejné hodnoty, při nich je funkční asi o tu sekundu opožděný, ale zadáním jiné hodnoty se světlo rožne jak je třeba.