Tak to tedy slyším poprvé,že by V100 start neměla být k mání.
já jich nedávno nakoupil za cenu kolem 1500,- slušný počet,takže jsem předzásoben.
Ty náhradní díly se opravdu kupovat nevyplatí.Mluvil jsem o tom s Richardem z Maloseriovek.eu a ceny jsou celkem zdrcující..čím žádanější díl,tím drašší.Jediný co se vyplatí koupit jsou kardanky k V100 a ty si upravit dle potřeby.Bohužel nikdo u nás asi neumí vyrobit kardan shodný s V100 (a že jsem jich už vyzkoušel hafo)No když se tak nad tím zamyslím,tak z té V100 se vlastně využije vše kromě karoserie a rámu.Tedy ty nejhodnotnější věci se použijí na přestavbu,jen kus železa a plastu nám zůstane.
Jinak něco z mé kuchyně.Rám používám od p.Košťála.Provedení je super,váha dostačujicí a hlavně netřeba cokoliv bastlit doma na koleně.Po začištění ostrých hran kovu nasunuji podvozky.Tu část,podvozku,která běhá po kovu stříknu z obou stran (podvozek i kov) silikonovým olejem,pro lepší skluz.šneky a všechny převody důkladně namažu bílou lékařskou vazelínou.Instalace motorku proběhne hned po montáži podvozků,nejperve nasucho.Podkládám jen o 1-2mm (používám starou kreditku).Kardanky na spojení používám jak jsem psal výhradně originál.!!! Hlava kardanu je totiž nezaměnitelná s neoriginálem,hlavně co se týče chodu do všech stran.Kardan který vypadá jak činka rozříznu na půlku a nastavím vhodnou bužírkou.(Tip bužírku prvně povařím,stačí hodit na 1-2min do konvice,pak nasadím hlavy kardanu a šup do mrazáku.Plast se krásně vyrovná a stahne a vytvrdne.)..Pokud pak má kardan nějakou nerovnost a při otáčení hází,nevadí....nikdy jsem s tím problém neměl a to můj první kardan je křivej až hamba.No a pak uložit hlavu kardanu do motorku druhej konec do pouzdra podvozku..A..namazat panáčku pořádně namazat....pak doladit motor přilepit na ostro no a máme hotovo....
Možná by stálo za experiment použít kovový rám a na něj nalepit čás z akrylátového rámu.Tedy tu co je odlita přesně dle V100 pro uložení motorku aby se to nemuselo usazovat nas kreditku a trochu to vypadalo.