Jsi si jistý, že s tím obchodní zástupce něco udělá? Může vůbec? Chce se skutečně s někým dohadovat? A bude ho někdo vůbec poslouchat? A nebude z toho ještě více podrážděn...
Udělal bych také řízenou anketu u prodejců, kteří než něco zákazníkovi pošlou, tak to vyzkouší a reklamují sami hned a šetří nás od dalšího naštvání a nevybírají za to vtipné poplatky - důkladná kontrola modelu před odesláním za 100 Kč.
Stojí za to si některé pečlivější obchodníky poslechnout...
Jestliže Tillig pošle 5x obchodníkovi mou E18 foto DRG se stejnou vadou - viditelně šmajdavé nápravy, které jsou ještě s bílou linkou, která vadu viditelně zesílí, kde to každý okem vidí na první dobrou při jizdě, je to normální? Oni to neodhalí a nevyřeší a pošlou klidně zpět a tolikrát???
Teď má tillig k reklamaci již jen nápravy, když už jsem jim řekl, kde je vada na v pořadí 6tou reklamaci, takže tipuji překonání hranice 10 reklamací na jeden výrobek, než to bude OK a to se ještě neví zda to nebude náhodou více.
Pokud to nepřijde správně, označím je barvou, abych zjistil, zda neposílají ty stejné.
Není to bohužel jedenkrát, takhle jsem to zažil vícekrát... a mé úspěšnější řešení reklamací tillig je, rozebrat model, najít vadu a poslat jim jen ten vadný díl, to se člověk dobere vyřešení problému podstatně rychleji. Jen za ty reklamace a čas s tím strávený by mi měli např. posílát ty jejich modely TT klubu zdarma (nejsem v klubu)...
Klidně mi to může poslat i obchodní zástupce tillig, tomu bych říkal nějaká omluva a kompenzace času a nákladů.
Kdyby to bylo jednou, ojedinělé, tak se s tím nevypisuji, ale takto to není a to si tyto tvrzení mohu dovolit tvrdit vzhledem k objemům nákupu TT. On je to spíše klasický kolorit věci jak jsem pochopil a nemáme se tomu divit a brát to jako samozřejmost, že zboží není OK. Možná k tomu můžete slyšet, že to to tak vnímáte jen vy.
Dodatek k průběžným výsledkům ankety. Chtěl bych vidět někoho, kdo má 20 a více kusů lokomotiv tohoto výrobce a k tomu adekvátní počet vozů, že nereklamoval či neměl něco vadného - tomu prostě nevěřím. To může být jen ten, kdo to má v krabičkách či poličkách a prostě nejezdí a jezdit nebude, případně kupuje jen na krámě, kde si to vyzkouší.
Pak již zbývá jen to, že nevidí a neslyší.
Prostě anketu budou velmi zkreslovat ti, kteří nemají alespoň 5 tilligáckých lokomotiv...
Přiznávám, já se dost na ně za to zlobím.