No, tak předloha té mašinky je ze série 99.5701 až 07 ze Spreewaldbahn. Skutečné rozměry pojezdu: Rozvor 2x1100 mm, průměr dvojkolí 900 mm. V H0m je to 25.3/10.3 mm, což v TT odpovídá skutečným hodnotám 2x1518/1236 mm. Především však hnací je 3. náprava, což spolu s výstředníkovým rozvodem silně omezuje výběr předloh ČSD přicházejících v úvahu. S hospodskou tolerancí to jsou tyto - neberu v úvahu asymetrické uspořádání pojezdu u některých:
311.5 FOD
313.5 z původní dodávky pro dráhu Hodonín-Čejč-Zaječí
320.1 BNB
Koncepčně (hnaná 3. náprava, výstředníkový rozvod) by snad ještě odpovídaly 300.4 ČSD (bývalá štégovská), 310.8 FOD, 311.4 dráhy Mělník - Mšeno a prastaré tendrovky komerciálek a ÖLEG, které se ani nedožily ČSD (kkStB 93, 94 a 96 - i když některé z řady 96 sloužily na vlečkách až hluboko do reálného socialismu...), ale ty už fakt mají mrňavá kolečka (R<1 m) a příliš krátký rozvor (< 2.5 m).
Z lokomotiv s přívěsným tendrem trochu odpovídá asi jen 323.0 ČSD (bývalá 49 kkStb, jinak pohrobek Moravské pohraniční dráhy), ale ta má zase vnější rám...
Suma sumárum, nejlépe by se dle mého názoru hodila ta 320.1. Za války se u BMB/ČMD některé zatoulaly i dost daleko od svého původního domova v obvodu výtopny Česká Lípa (až na chrudimské lokálky...) a některé sloužily i na vlečkách (Fuchsova papírna, později SEPAP v České Kamenici, další dva kusy se v cementárně Maloměřice dožily ještě 60. let a hvězd na dýmnicích
). Skutečný rozvor měly 2x1375 mm a průměr dvojkolí 1180 mm. V TT je to 22.9/9.8 mm.
Tož tak.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.