Stránka 16 z 20

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: úte 18 čer, 2019 4:11 pm
od Mirek Moc
TheJaro píše:Ja mám 742 338-7 mesiac doma a robí úplne to isté čo kolegovi nadomnou, hlavne vŕzga v oblúku. Jazdil cca 2 hodiny a žiadna zmena, čo robiť ďalej?

Nejlépe reklamovat , když nejste s jízdními vlastnostmi spokojení ? Asi špatné dodávky na Slovensko. :D

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: úte 18 čer, 2019 5:08 pm
od TheJaro
Vďaka za odpoveď. Inak nádhera, kúpil som 4 mašinky a 3 z nich som reklamoval kvôli jazdným vlastnostiam MTB, Kuehn a Tillig presne v tomto poradí. Zatiaľ bez chyby je len Roco Sergej :? :roll:

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: úte 18 čer, 2019 6:22 pm
od mareklin
Mirek Moc píše:
TheJaro píše:Ja mám 742 338-7 mesiac doma a robí úplne to isté čo kolegovi nadomnou, hlavne vŕzga v oblúku. Jazdil cca 2 hodiny a žiadna zmena, čo robiť ďalej?

Nejlépe reklamovat , když nejste s jízdními vlastnostmi spokojení ? Asi špatné dodávky na Slovensko. :D

To by nam David nespravil... Napisem mu, ci to neriesil a nejde to doma spravit bez zasielania.

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: pon 22 črc, 2019 9:02 pm
od Kajinek11
Ahoj, mám možnost koupit z druhé ruky Kocoura, ale nerad bych tu první sérii. Nevíte jak ji poznat ? Dá se to třeba poznat podle čísla na krabičce? A je s tou první sérii opravdu takový problém? Díky za reakce.

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: úte 23 črc, 2019 10:35 am
od TheJaro
Najlepšie je to odskúšať a hlavne na ovále a na obe strany,inak je to mačka vo vreci.Takto som kúpil svojho kocúra a na jednu stranu oválu ok,keď som ho otočil opačne a znova pustil už bol rozdiel aj jazdy aj hluku :cry:

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: úte 23 črc, 2019 4:28 pm
od mareklin
Kajinek11 píše:Ahoj, mám možnost koupit z druhé ruky Kocoura, ale nerad bych tu první sérii. Nevíte jak ji poznat ? Dá se to třeba poznat podle čísla na krabičce? A je s tou první sérii opravdu takový problém? Díky za reakce.

Sevas. Asi len vyskusat. Mozno sa daju dohladat, ktore verzie boli prve, isto 2264. Tie mali problem s trhanou jazdou, to zbadas hned. Novsie a nove bud hrkocu do jednej strany - 2399/opravena 2264 alebo bzucia do urcitej rychlosti - T448.0708. Prast jak uhod.

https://www.vlacky.com/katalog/skupina-010233

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: úte 23 črc, 2019 4:46 pm
od brzda
Len vyskúšaj, ako na tom konkrétna loko je, inak je to úplne jedno, vo všetkých sériách je dajaká úplná haraburda aj " špičkové kusy".

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: ned 28 črc, 2019 8:30 am
od Adam96
Netuším, co myslíš přesně první serií, ale jeden čas měl jsem ČSD T466.2, hned jak přišel na trh, nyní mám novější 742 ČD a 740 čechomorku a obojí jezdí suprově, jízdní vlastnosti z mého pohledu špičkové. Co vím, tak potíže byly jen s limitkou ČDC od DS model.

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: ned 28 črc, 2019 10:57 am
od Hribajs
Moje limitka cd cargo po reklamaci suprova + tichy chod.
Nova 742 cd take limitka vyrazne hlucnejsi, k reklamaci jsem se neodhodlal. Nevim co bych reklamoval. Cargo je jedna z nejtissich, naopak cd je s tech hlucnejsich, ale zadny extrem. Jen je mezi nimi velky rozdil na to , ze se jedna o totozny model jednoho vyrobce. Coz konkretne u me vyvolava urcite nejasnosti ...

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: pon 29 črc, 2019 5:21 pm
od Kajinek11
Tak jsem si tedy koupil ojetou 466.2 CSD, vyzkousel u prodejece a zdala se mi v pohode. Doma jsem ale zjistil ze pri jizde do jednoho smeru kope (nadskakuje prvni naprava). Pokud jedu zpateckou, tedy je to posledni naprava, tak to dela mene. Sice se nadzvedava, ale neni to slyset.. Nevite cim by to mohlo byt, nerad bych ji vracel. Zalibila se mi :-)

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: pon 29 črc, 2019 10:07 pm
od Hribajs
Cim to je? urcite jako vzdy to bude tim, ze jednotlive soucastky tvorici celek (navic funkcni) na sebe nepusobi tak jak bylo zamysleno at uz v projektove nebo vyrobni casti.
Tudiz tvuj problem bude pravdepodobne nekde mezi onim nadskakujicim dvojkolim a motorkem. Tam se nachazi spousta soucastek jako ozubena kolecka, snek, kardan. Kazda soucastka je take necim v necem uchycena a je tak vymezen jeji pohyb a kdekoliv muze vznikat problem.
Tvuj prvni krok pokud to neni reklamace by mel byt pokus o pohledovou diagnozu problemu v mezich moznosti, nasledne rozebrani problemoveho podvozku a kontrola jednotlivych komponentu. Casto postaci jen rozebrat a seskladat a problem se vyresi sam. Jindy je potreba soucastky alespon jednotlive ocistit a zkontrolovat otrepy. Pokud problem nadale trva tak musis zjistit zdali do sebe jednotlive dilky skladacky spravne pasuji a funguji v celku a zdali jim neco nebrani v pohybu nebo naopak
nejsou uvolnene. Nekdy je to na chvilku nekdy na dyl, ale vysvetleni se vzdy najde. Ve tvem pripade nelze zcela vyloucit opotrebeni ale je to nepravdepodobne. Systemova chyba to urcite nebude, nebot tovarnu opustila dlouha rada kvalitnich modelu. Samo to asi taky neodezni, takze vzhuru do patrani. Preji hodne zdaru a trpelivosti.

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: pon 18 lis, 2019 9:11 pm
od Dancer
Asi se hloupě zeptám. Dá se k této lokomotivě se zvukovým dekodérem ještě doplnit digitální spřáhlo, nebo to dekodér nezvládne?

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: pon 18 lis, 2019 9:18 pm
od Jacek
Nelze, nejsou volné výstupy a ve zvukovém projektu ani volné pozice. A konektor next18 je miniaturní. Leda to přiletovat ke světlům.

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: ned 24 lis, 2019 7:17 pm
od tabletrain
Dnes som sa zase pobavil, ale to je asi moja blbosť. Chcel som vymeniť bandážované dvojkolia na 742 ( T435 - sú identické ) za nebandážované. Našiel som ich na nete za 2,2€/kus, tak som ich objednal - na každú mašinu jedno s tým, že to prehodím na jednu osku. Prd. Z osky nie je možné kolo demontovať, pretože oska je so zárezom pre kolo a je na pevno ( navždy) nalisovaná bez možnosti akejkoľvek demontáže bez deštrukcie. Keďže sú bandáže do kríža na mašine, je teda potrebné mať dvojkolia na jednu mašinu dve. Pasujú aj na T 435 aj na T 334, líšia sa len farbou. Nové dvojkolia majú z pohľadu masky podvozkov zaslepené diery osiek, inak sú identické. O tom, koľko vazelíny bolo vo všetkých mašinách od Tilliga nelogicky nagebrenej písať nebudem, otrepy po vstrekoch sa tu už riešili, ale ich umiestnenie a veľkosť ma aj tak prekvapili. Dvojkolia na foto v poradí: staré, nové, zničené:). Tam je vidieť osadenie kolies na osku, aj výsledok, ako to dopadne pri pokuse o demontáž z osky. Riešenie na osadenie je aj dôvod, prečo kolá hádžu na niektorých loko, takto technicky vyriešené osadenie na osku je veľmi náročné pre absolútnu presnosť bez možnosti nápravy po zistení chyby. Na druhej strane mi celkom nejde do hlavy, ak tu niekto píše, že je potrebné upraviť vzdialenosť kolies na náprave v prípade vykoľajovania. Z obrázku je jasne vidieť, aká je táto požiadavka blbosť. Kolá sa nedajú posunúť. Na oske je ešte patrný aj mnohohran ( skôr drážkovanie ) na vylúčenie možnosti pretáčania náprav voči oske.

Re: Motorová lokomotiva T466.2/742 v TT od Tillig

PříspěvekNapsal: ned 24 lis, 2019 9:36 pm
od TTmili
Většina dvojkolí od Tilliga je takto vytvořena, a je to zejména pro jednoduchost při výrobě. Mají lis určený jen na dvojkolí, kde se do přípravku upnou obruče, osička a vstříkne plast. Jednoduché, rychlé, levné. Jen pokud se přípravek hne, celá várka koleček je na vyhození, a to jen pokud si toho někdo všimne včas. Nicméně ona série na T435 před léty byla snad první po mnoha letech co takto dvojkolí dělají.