Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Takhle jsem to nemyslel.Kajinek11 píše:Dekodéry D&H tedy nedoporučujete, proč?
Ano, to je princip norem - můžeš kombinovat jaké dekodéry chceš na jednom kolejišti.Kajinek11 píše:Jaou kompatibilní se ZIMO a půjdou provozovat společně s nimi na kolejišti?
To že je kapacita závislá na napětí většina slušných výrobců popisuje grafem. Náhodně ukáži dva datasheety:Kajinek11 píše:Když je kapacita kondenzátoru závislá na napětí, tak proč to vadí, když napětí je dané a můžeme si ho nastavit jak potřebujeme?
Za mne mohu konstatovat, že ideální jsou kondenzátory určené pro zálohování energie. Většinou se vyznačují nízkou hodnotou ESR. Úspěšně se nahrazují tantalovými kondenzátory. Třeba ten pack na který ukazuje jamik22 » 20 úno 2017, 21:14 bude o mnoho lepší.Kajinek11 píše:MOHL BY TO NĚKDO SHRNOUT CO JE TEDA IDEÁLNÍ PRO NAŠINCE ABY MU ROSNA JEZDILA CO NEJLEPE A BYLY KOMPATIBILNI S DCC ROCO.
Rudolf píše:Jinak pro zajímavost, dekodéry D&H údajně začala dávat do svých modelů BRAWA.
Ruda
Rudolf píše:Jinak pro zajímavost, dekodéry D&H údajně začala dávat do svých modelů BRAWA.
Ferys píše:Nestálo by za to řádně otestovat zvukové dekodéry D&H? Rád bych ozvučil i své zbývající modely, což u mě znamená úsporu cca 10 tis. oproti nákupu dekodérů Zimo. V podstatě ani nevyužiji plný rozsah zvukových funkcí (houkačka vlakvedoucího, pískování, broušení oblouků atd.), ale to asi není hlavním "problémem" výrobku D&H. Co na to třeba Jacek?
Ferys píše:...Co na to třeba Jacek?
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků