Stránka 1 z 5

Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 12:17 pm
od Michal Dalecký
Paráda :) T466.0134 ČSD, Next18, leptané tabulky....

IMG_2831.jpg


IMG_2830.jpg


IMG_2830.jpg


IMG_2833.jpg


IMG_2834.jpg

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 3:27 pm
od Jiřik
I přes chyby, které zdědil ze 714 si myslím, že si pořídím první model od MTB. Pielsticka v tom vidím. Nic mě vyloženě nebije do očí. Rozhodnu se, ale až ho uvidím naživo a vyzkouším jak jezdí a jak svítí. Jen doufám, že ta kastle na fotce je jen nedocvaknutá. Až upravím zabradlí a pluhy, provozně ho zašpiním, tak ostudu dělat rozhodně nebude.
Z mého pohledu je to zatím to nejlepší co MTB udělalo.
Jiřik.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 3:43 pm
od greenery
mě to tahá za oči .... jestli bude v H0, snad dopadne poměr tl. rámu a výšky kapoty představků líp
T466.jpg
T466.jpg (136.81 KiB) Zobrazeno 16400 krát

Ochoz je vysoko (asi daň za unifikaci), madlo zábradlí na ochozu není vykloněné ven (typické pro lokomotivu)

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 5:10 pm
od rawen
Jacku (a ostatní),
jak to vypadá se zvukem?

Radek

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 5:33 pm
od Davca
Zdravím,
tak zvuky by mohly vypadat dobře. Zmínka o řadě 735 se před časem již objevila ... http://www.jacek-modely.cz/zvukove-ukaz ... okomotivy/
8)
David

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 6:17 pm
od Jacek
rawen píše:Jacku (a ostatní),
jak to vypadá se zvukem?

Radek

No jak, správného zvukaře nesmí nikdy nic zaskočit :D , ukázky dvou verzí jsou na stránkách už pěkně dlouho, nějaký článek bude až se mi model dostane do ruky. Pak doladím detaily na míru.
http://www.jacek-modely.cz/zvukove-ukaz ... okomotivy/

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 9:52 pm
od Radek Strnad
Já kromě zábradlí a vysokého rámu a tedy nižší kapotě,vidím užší budku a jiný úhel zkosení výfuků. Jinak se mi mašinka líbí. Nevím, jak to vypadá šířkově v porovnání s předlohou při pohledu shora, ale na vršku kapot je na modelu snad vše, co tam má být. Myslím, že spoustě lidí udělá tato lokomotiva radost, vzhledem ke své univerzálnosti. Ideál na posun, náklady, manipuláky, osobáky a občas tahala, většinou ve dvojici, i docela těžké rychlíky, takže uplatnění najde snad všude.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: sob 03 pro, 2016 4:36 am
od George V.
Jiřik píše:Z mého pohledu je to zatím to nejlepší co MTB udělalo.
Jiřik.


....tak z mého pohledu teda ne. Za mne vítězí jednoznačně kocour, a to speciálně 743. A na druhém místě jedničková bobina. U pielesticka je těch chyb dost a bohužel velmi viditelných. Vysoký rám, a tím pádem nízké kapoty. U 714 se to dalo ještě tolerovat, ale pielesticka ty nízké kapoty vysloveně hyzdí, vypadá jak nějaká T444. Proč nemohly být tak o 1 - 2 mm vyšší, proč nejsou aspoň dotažené až k oknům? Že by byla vyšší mašina? No bože, zkousli jsme i jiné "rozměrové" chyby od MTB.... Ona i ta mašina byla ve skutečnosti vysoká (v oblasti kabiny).

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: sob 03 pro, 2016 10:28 am
od viky
Ten rám opravdu bije do očí.
Otázkou je zda rám je silnější kvůli kinematice krátkého spřáhla?
Uvidíme jestli tato chyba se bude časem opakovat také v HO.
Připadá mi, že boční okna na kabině jsou ve špatném poměru.
Pravé okno je širší a sloupek mezi okny je jinde než by měl být.
Škoda že jsme si toho nevšimli dříve na mustru a neupozornili MTB dříve než vyrobí drahou formu.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: sob 03 pro, 2016 2:33 pm
od Ferys
Model má svoje chyby. Některé se dají napravit, ostatní jsem schopen tolerovat. Navíc není v budoucnu předpoklad, že by se do pielsticka v TT pustil jiný výrobce. Po barčách to bude můj druhý model od MTB, z kterého mám radost, moc se mi líbí. Takže - mám objednáno a v pondělí hurá do obchodu.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: úte 06 pro, 2016 10:22 am
od peter.sid8
dnes som videl model na vlastne oci........
- ram je posadeny vysoko
- medzera medzi podvozkom a samotnym ramom je viditelne velka (dovolim si povedat ze tam uleteli az 2mm)
- ram je minimalne o 1mm hrubsi, vidiet to od druheho schodu
- potom zakonite cela kabina a obidne kapoty su neumerne kratsie, ako by mali byt, podla mna je tam az 2mm rozdiel
- povrchova uprava ako v roku 1985, ked som dostal na Vianoce prvu lokomotivu od BTTB
- nadrz je divna, akasi pretiahnuta


- porovnaval som to s fotkami, co som mal v tablete na stranke prototypy.cz
- je to otrasne, otrasne, proporsne tam nesedi NIC!!

- za toto chcu 145 eur?


Vypada to ako masinka Tomas..........s jedneho metra je to paradna lokomotiva
..........skoda..............dalsia "parodia" na lokomotivu

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: úte 06 pro, 2016 10:27 pm
od Ferys
Tak od včerejšího dne mám model doma. Neměl jsem moc příležitostí jej porovnávat s předlohou, ale jak jsem souhlasně psal - evidentní rozdíl je ve výšce rámu. Méně nápadné je chybějící vyklonění zábradlí. To je však řešitelné. Stupačky na pluhu jsou bílé, což je patrné z fotek v úvodu tohoto tématu. Model je oproti předloze o cca 1,2 mm vyšší. Povrchová úprava je bezchybná. Detaily vč. průduchů v horní partii kapoty jsou provedeny precizně, více a zaslouženě vyniknou až po lehké provozní patinaci. Součástí dolepovacích doplňků jsou řadové a výrobní tabulky, klasické logo ČSD i stadion, logo Turčianských strojární - alpaka. Houkačky a hadice jsou velmi jemné.
Jízdní vlastnosti hodnotit nemohu, jel na zkoušku jen kousek, a navíc v analogu. Při postavení na kolejiště model působí velmi realisticky a proporčně s ostatními modely je OK. O pořízení se určitě každý rozhodne sám dle svého uvážení. Mohu jen dle subjektivního dojmu napsat, že se mi model T 466.0 MTB líbí. Z leptu bych ho lépe neudělal a i kdyby, finančně vyjde rukodělný model téměř na stejné peníze.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: stř 07 pro, 2016 9:02 am
od rawen
V reakci na předchozí příspěvek prosím zejména ty, kteří měli lokomotivu v ruce:
Můžete prosím napsat, co všechno musím z lokomotivy sundat při přečíslování? A co naopak je dosazovací, takže snadno zaměnitelné?

Díky, Radek

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: stř 07 pro, 2016 9:06 am
od Jeff Hopper
Tak jsem si model nafotil - http://jefftt.rajce.idnes.cz/735_-_T_466/ osobně si počkám jak bude vypadat verze ČD s 60 cm pruhem. Rozměrové a další nedostatky nechám na posouzení zdejších odborníků. Co jsem si všiml , tak potisk má drobné nedostatky(nevim jestli u všech mašin) - z 50 cm to není poznat, ale jsou tam - chtělo by to opravdu ohlídat při výstupní kontrole(jestli teda nějaká v poslední době je).

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

PříspěvekNapsal: stř 07 pro, 2016 9:34 am
od Michal Dalecký
rawen píše:V reakci na předchozí příspěvek prosím zejména ty, kteří měli lokomotivu v ruce:
Můžete prosím napsat, co všechno musím z lokomotivy sundat při přečíslování? A co naopak je dosazovací, takže snadno zaměnitelné?

Díky, Radek
Pokud to bude nové číslo v ČSD tak jen inventární tabulka na boku kabiny. K modelu jsou přiloženy leptané tabulky (inventární, ČSD, výrobní, stadiony ČSD). Takže pokud budou dosazeny jiné leptané tak není třeba odstraňovat nic. Ta leptaná překryje číslo na kabině.