Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Michal Dalecký » pát 02 pro, 2016 12:17 pm

Paráda :) T466.0134 ČSD, Next18, leptané tabulky....

IMG_2831.jpg


IMG_2830.jpg


IMG_2830.jpg


IMG_2833.jpg


IMG_2834.jpg
Přílohy
IMG_2832.jpg
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1823
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Jiřik » pát 02 pro, 2016 3:27 pm

I přes chyby, které zdědil ze 714 si myslím, že si pořídím první model od MTB. Pielsticka v tom vidím. Nic mě vyloženě nebije do očí. Rozhodnu se, ale až ho uvidím naživo a vyzkouším jak jezdí a jak svítí. Jen doufám, že ta kastle na fotce je jen nedocvaknutá. Až upravím zabradlí a pluhy, provozně ho zašpiním, tak ostudu dělat rozhodně nebude.
Z mého pohledu je to zatím to nejlepší co MTB udělalo.
Jiřik.
http://jirik581.rajce.idnes.cz/
TT jako koníček pro zábavu...
Jiřik
 
Příspěvky: 255
Registrován: ned 26 srp, 2012 7:05 pm
Bydliště: kousek od Hořic

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod greenery » pát 02 pro, 2016 3:43 pm

mě to tahá za oči .... jestli bude v H0, snad dopadne poměr tl. rámu a výšky kapoty představků líp
T466.jpg
T466.jpg (136.81 KiB) Zobrazeno 16370 krát

Ochoz je vysoko (asi daň za unifikaci), madlo zábradlí na ochozu není vykloněné ven (typické pro lokomotivu)
Naposledy upravil greenery dne pát 02 pro, 2016 5:43 pm, celkově upraveno 2
greenery
 
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod rawen » pát 02 pro, 2016 5:10 pm

Jacku (a ostatní),
jak to vypadá se zvukem?

Radek
rawen
 
Příspěvky: 1700
Registrován: stř 08 dub, 2009 10:42 am
Bydliště: Prostějov

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Davca » pát 02 pro, 2016 5:33 pm

Zdravím,
tak zvuky by mohly vypadat dobře. Zmínka o řadě 735 se před časem již objevila ... http://www.jacek-modely.cz/zvukove-ukaz ... okomotivy/
8)
David
Davca
 
Příspěvky: 269
Registrován: sob 22 bře, 2014 8:28 pm
Bydliště: Bohumín

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Jacek » pát 02 pro, 2016 6:17 pm

rawen píše:Jacku (a ostatní),
jak to vypadá se zvukem?

Radek

No jak, správného zvukaře nesmí nikdy nic zaskočit :D , ukázky dvou verzí jsou na stránkách už pěkně dlouho, nějaký článek bude až se mi model dostane do ruky. Pak doladím detaily na míru.
http://www.jacek-modely.cz/zvukove-ukaz ... okomotivy/
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 888
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Radek Strnad » pát 02 pro, 2016 9:52 pm

Já kromě zábradlí a vysokého rámu a tedy nižší kapotě,vidím užší budku a jiný úhel zkosení výfuků. Jinak se mi mašinka líbí. Nevím, jak to vypadá šířkově v porovnání s předlohou při pohledu shora, ale na vršku kapot je na modelu snad vše, co tam má být. Myslím, že spoustě lidí udělá tato lokomotiva radost, vzhledem ke své univerzálnosti. Ideál na posun, náklady, manipuláky, osobáky a občas tahala, většinou ve dvojici, i docela těžké rychlíky, takže uplatnění najde snad všude.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod George V. » sob 03 pro, 2016 4:36 am

Jiřik píše:Z mého pohledu je to zatím to nejlepší co MTB udělalo.
Jiřik.


....tak z mého pohledu teda ne. Za mne vítězí jednoznačně kocour, a to speciálně 743. A na druhém místě jedničková bobina. U pielesticka je těch chyb dost a bohužel velmi viditelných. Vysoký rám, a tím pádem nízké kapoty. U 714 se to dalo ještě tolerovat, ale pielesticka ty nízké kapoty vysloveně hyzdí, vypadá jak nějaká T444. Proč nemohly být tak o 1 - 2 mm vyšší, proč nejsou aspoň dotažené až k oknům? Že by byla vyšší mašina? No bože, zkousli jsme i jiné "rozměrové" chyby od MTB.... Ona i ta mašina byla ve skutečnosti vysoká (v oblasti kabiny).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod viky » sob 03 pro, 2016 10:28 am

Ten rám opravdu bije do očí.
Otázkou je zda rám je silnější kvůli kinematice krátkého spřáhla?
Uvidíme jestli tato chyba se bude časem opakovat také v HO.
Připadá mi, že boční okna na kabině jsou ve špatném poměru.
Pravé okno je širší a sloupek mezi okny je jinde než by měl být.
Škoda že jsme si toho nevšimli dříve na mustru a neupozornili MTB dříve než vyrobí drahou formu.
viky
 
Příspěvky: 203
Registrován: sob 20 říj, 2012 2:06 pm

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Ferys » sob 03 pro, 2016 2:33 pm

Model má svoje chyby. Některé se dají napravit, ostatní jsem schopen tolerovat. Navíc není v budoucnu předpoklad, že by se do pielsticka v TT pustil jiný výrobce. Po barčách to bude můj druhý model od MTB, z kterého mám radost, moc se mi líbí. Takže - mám objednáno a v pondělí hurá do obchodu.
TT Ep. III/IV, DCC TC
Ferys
 
Příspěvky: 293
Registrován: pon 01 říj, 2012 11:02 am

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod peter.sid8 » úte 06 pro, 2016 10:22 am

dnes som videl model na vlastne oci........
- ram je posadeny vysoko
- medzera medzi podvozkom a samotnym ramom je viditelne velka (dovolim si povedat ze tam uleteli az 2mm)
- ram je minimalne o 1mm hrubsi, vidiet to od druheho schodu
- potom zakonite cela kabina a obidne kapoty su neumerne kratsie, ako by mali byt, podla mna je tam az 2mm rozdiel
- povrchova uprava ako v roku 1985, ked som dostal na Vianoce prvu lokomotivu od BTTB
- nadrz je divna, akasi pretiahnuta


- porovnaval som to s fotkami, co som mal v tablete na stranke prototypy.cz
- je to otrasne, otrasne, proporsne tam nesedi NIC!!

- za toto chcu 145 eur?


Vypada to ako masinka Tomas..........s jedneho metra je to paradna lokomotiva
..........skoda..............dalsia "parodia" na lokomotivu
peter.sid8
 
Příspěvky: 76
Registrován: sob 24 srp, 2013 10:45 am

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Ferys » úte 06 pro, 2016 10:27 pm

Tak od včerejšího dne mám model doma. Neměl jsem moc příležitostí jej porovnávat s předlohou, ale jak jsem souhlasně psal - evidentní rozdíl je ve výšce rámu. Méně nápadné je chybějící vyklonění zábradlí. To je však řešitelné. Stupačky na pluhu jsou bílé, což je patrné z fotek v úvodu tohoto tématu. Model je oproti předloze o cca 1,2 mm vyšší. Povrchová úprava je bezchybná. Detaily vč. průduchů v horní partii kapoty jsou provedeny precizně, více a zaslouženě vyniknou až po lehké provozní patinaci. Součástí dolepovacích doplňků jsou řadové a výrobní tabulky, klasické logo ČSD i stadion, logo Turčianských strojární - alpaka. Houkačky a hadice jsou velmi jemné.
Jízdní vlastnosti hodnotit nemohu, jel na zkoušku jen kousek, a navíc v analogu. Při postavení na kolejiště model působí velmi realisticky a proporčně s ostatními modely je OK. O pořízení se určitě každý rozhodne sám dle svého uvážení. Mohu jen dle subjektivního dojmu napsat, že se mi model T 466.0 MTB líbí. Z leptu bych ho lépe neudělal a i kdyby, finančně vyjde rukodělný model téměř na stejné peníze.
TT Ep. III/IV, DCC TC
Ferys
 
Příspěvky: 293
Registrován: pon 01 říj, 2012 11:02 am

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod rawen » stř 07 pro, 2016 9:02 am

V reakci na předchozí příspěvek prosím zejména ty, kteří měli lokomotivu v ruce:
Můžete prosím napsat, co všechno musím z lokomotivy sundat při přečíslování? A co naopak je dosazovací, takže snadno zaměnitelné?

Díky, Radek
rawen
 
Příspěvky: 1700
Registrován: stř 08 dub, 2009 10:42 am
Bydliště: Prostějov

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Jeff Hopper » stř 07 pro, 2016 9:06 am

Tak jsem si model nafotil - http://jefftt.rajce.idnes.cz/735_-_T_466/ osobně si počkám jak bude vypadat verze ČD s 60 cm pruhem. Rozměrové a další nedostatky nechám na posouzení zdejších odborníků. Co jsem si všiml , tak potisk má drobné nedostatky(nevim jestli u všech mašin) - z 50 cm to není poznat, ale jsou tam - chtělo by to opravdu ohlídat při výstupní kontrole(jestli teda nějaká v poslední době je).
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Michal Dalecký » stř 07 pro, 2016 9:34 am

rawen píše:V reakci na předchozí příspěvek prosím zejména ty, kteří měli lokomotivu v ruce:
Můžete prosím napsat, co všechno musím z lokomotivy sundat při přečíslování? A co naopak je dosazovací, takže snadno zaměnitelné?

Díky, Radek
Pokud to bude nové číslo v ČSD tak jen inventární tabulka na boku kabiny. K modelu jsou přiloženy leptané tabulky (inventární, ČSD, výrobní, stadiony ČSD). Takže pokud budou dosazeny jiné leptané tak není třeba odstraňovat nic. Ta leptaná překryje číslo na kabině.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1823
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Další

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků