Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Ferys » pon 04 dub, 2022 7:43 am

Děkuji, proměřím kontakty. Fakt je, že u jednoho čmeláka mi patice odpadla úplně. V reklamaci neuznáno, musel jsem koupit novou DPS. Dolaďování "modelů" MTB už je takový folklór, ale to je na diskusi jinde.
TT Ep. III/IV, DCC TC
Ferys
 
Příspěvky: 291
Registrován: pon 01 říj, 2012 11:02 am

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod jardaaa » pon 04 dub, 2022 1:54 pm

Přesně to samý se mi taky stalo, Čelák MTB, postupně začal zlobit/vynechávat funkce a pak najednou lup dekodér včetně patice odpadlej krásně čistě jakoby byl nalepenej cukrovou vodou a ne připájenej.. Ale mě reklamaci uznali bez problémů.
jardaaa
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 07 dub, 2020 5:28 am
Bydliště: Hradec Králové

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod mvck » pát 17 čer, 2022 9:05 am

Tušíte někdo, proč je v návodu uvedena poznámka o max. 3 min. provozu v kuse kvůli možnému přehřátí motorku? V jiných modelech mají jiný typ motoru, že to tam neuvádějí? Jako těžko si představím, že budu po 3 minutách provozu mašinu vypínat a čekat, až vychladne...
mvck
 
Příspěvky: 77
Registrován: sob 02 zář, 2017 7:21 pm

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod RadekH0 » pát 17 čer, 2022 1:09 pm

Není to jen Klička k neuznání reklamace? :oops:
Měřítko TT, epocha: V./VI.
DCC
RadekH0
 
Příspěvky: 510
Registrován: ned 03 bře, 2013 11:37 am
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Radek Strnad » pát 17 čer, 2022 4:18 pm

mvck:To tam fakt je napsáno???? To se mi snad ani nechce věřit. 3 minuty???? Hmmmmm, to není mnoho. A jak to odhadnout? To by součástí balení měli ještě být stopky nebo něco jako kuchyňská minutka. Uplynou 3 minuty - zacinká- zastavíš mašinku a čekáš....Jak dlouho čekat, nepíšou?
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1186
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod JendaTT » pát 17 čer, 2022 5:06 pm

Jasně, že to tam je - stejně jako třeba u 714 a dalších...
JendaTT
 
Příspěvky: 500
Registrován: pát 06 bře, 2015 2:56 pm

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod patla » pát 17 čer, 2022 9:22 pm

Je tam i daleko vtipnější věta:
"Záruka se nevztahuje na funkčnost LED osvětlení, které je pouze nadstandadním vybavením , nikoliv základní součástí výrobku ovlivňující kvalitu jízdy."

Z toho mi plyne, že nesvítící lokomotiva jedoucí nepřerušovaně max 3 min. je bezvadný výrobek a obávám se, aby se tam brzy neobjevil třeba text výluky nekorektního průjezdu výhybkami.....
patla
 
Příspěvky: 37
Registrován: úte 12 bře, 2019 1:57 pm

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod radula63 » sob 18 čer, 2022 5:29 am

mvck píše:Tušíte někdo, proč je v návodu uvedena poznámka o max. 3 min. provozu v kuse kvůli možnému přehřátí motorku? V jiných modelech mají jiný typ motoru, že to tam neuvádějí? Jako těžko si představím, že budu po 3 minutách provozu mašinu vypínat a čekat, až vychladne...

Ano, v jiných modelech je jiný typ a velikost motorku, detaily níže.
JendaTT píše:Jasně, že to tam je - stejně jako třeba u 714 a dalších...

patla píše:Je tam i daleko vtipnější věta:
"Záruka se nevztahuje na funkčnost LED osvětlení, které je pouze nadstandadním vybavením , nikoliv základní součástí výrobku ovlivňující kvalitu jízdy."

Z toho mi plyne, že nesvítící lokomotiva jedoucí nepřerušovaně max 3 min. je bezvadný výrobek a obávám se, aby se tam brzy neobjevil třeba text výluky nekorektního průjezdu výhybkami.....


JendaTT a patla. Koukáte do návodu k jiné lokomotivě - řada 714.

K řadě 735 nic o osvětlení není. https://mtb-model.com/files/kategorie/navodCZ_TT735.pdf
Co se týče motorku. Prvně byl v modelech řady 714 a 735 motorek kulatý, stejný byl i v modelech N 751,753 . Ten se dost přehříval a měl pak mezizávitové zkraty na vinutí motorku. Od doby výměny typu motorku na plochý od jiného dodavatele se tento problém u 714 + 735 v TT a 751 + 753 v N nevyskytuje. Výměna typu motorku proběhla už před několika lety, avšak návody pro 714 a 735 už nikdo neupravil. V eNku návody upraveny jsou.

Moje loko 714 a 735 v TT mají naježděno už desítky kilometrů doma i na výstavních provozech a stále se stejným (plochým) motorkem.

Co se týče osvětlení u 714 (řešilo se před lety v jiném tématu zdejšího fóra, tak to vezmu jen zkratkovitě) , zde jsou poziční lucerny vyřešeny ne úplně šťastně - tedy elektrické spojení lucerny s DPS tenkými flex pásky, které se při manipulaci s dekodérem uvnitř loko velmi rády ulomí. Což však logicky (naštípnutý vodič na flex pásku) není nárokem na reklamaci, když si to poškodí zákazník sám. Detaily si najděte v příslušném vlákně o řadě 714.
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
KŽM cH0TTěboř
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1305
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Zlámalík » sob 18 čer, 2022 9:31 pm

radula63 píše:...zde jsou poziční lucerny vyřešeny ne úplně šťastně ... tenkými flex pásky, které se při manipulaci s dekodérem uvnitř loko velmi rády ulomí.
Což však logicky (naštípnutý vodič na flex pásku) není nárokem na reklamaci, když si to poškodí zákazník sám.

Kolego promiňte, ale tohle u mne vyhrává jako nejvtipnější komentář měsíce a dál se radši nebudu vyjadřovat.
TT/současnost: Zlámalíkovy mašinky
Uživatelský avatar
Zlámalík
 
Příspěvky: 1781
Registrován: pát 14 led, 2011 10:39 pm
Bydliště: Košíkov

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod mvck » ned 19 čer, 2022 6:23 am

Radula63: Děkuji za vysvětlení, jak je to s těmi motorky u řady 735. Člověk u MTB nikdy neví, jaké překvapení ho čeká v krabičce... a někdy i uvnitř lokomotivy. :lol:
mvck
 
Příspěvky: 77
Registrován: sob 02 zář, 2017 7:21 pm

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod radula63 » pon 20 čer, 2022 11:15 am

Zlámalík píše:
radula63 píše:...zde jsou poziční lucerny vyřešeny ne úplně šťastně ... tenkými flex pásky, které se při manipulaci s dekodérem uvnitř loko velmi rády ulomí.
Což však logicky (naštípnutý vodič na flex pásku) není nárokem na reklamaci, když si to poškodí zákazník sám.

Kolego promiňte, ale tohle u mne vyhrává jako nejvtipnější komentář měsíce a dál se radši nebudu vyjadřovat.

Jasný. Chápu.
Mne se však stalo, že jsem si ty flexpásky poškodil sám. Požádal jsem výrobce a byly mi zaslány nové lucerničky. Flexpásek je součástí lucerničky a nelze jinak vyměnit, než vyměnit celou lucerničku pozičních světel. Lucernička je na ochozu přilepena vteřinovým lepidlem. Proto jsem psal, že jsou řešeny NE ÚPLNĚ ŠŤASTNĚ.
To jsme teď už však dost odbočili od tématu.
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
KŽM cH0TTěboř
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1305
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod radula63 » pon 20 čer, 2022 11:21 am

mvck píše:Člověk u MTB nikdy neví, jaké překvapení ho čeká v krabičce... a někdy i uvnitř lokomotivy. :lol:

Souhlasím. :lol:
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
KŽM cH0TTěboř
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1305
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod HonzaR68 » pon 10 říj, 2022 11:38 am

Zdravím přátelé modeláři!
Nevíte prosím vás, zda je možné někde sehnat kastli T466.0134 ČSD (červená + šedá v TT od MTB)? Případně zda se dá sehnat "albín" této MTB kastle?
Díky za info!
TT, 2000x950, IV. ČSD, přechod na DCC -> DR5000, Rocrail
Uživatelský avatar
HonzaR68
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned 15 lis, 2020 10:42 am
Bydliště: Zlínsko

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod Ivan » pon 10 říj, 2022 3:42 pm

HonzaR68 píše:Zdravím přátelé modeláři!
Nevíte prosím vás, zda je možné někde sehnat kastli T466.0134 ČSD (červená + šedá v TT od MTB)? Případně zda se dá sehnat "albín" této MTB kastle?
Díky za info!


Co jsem se před pár lety ptal přímo MTB, bylo mi zodpovězeno, že se nepočítá s prodejem samostatně. Zajímal mne pojezd.
TTmini Jizerka III/IV ep. (1.3m2, DR5000, Z21 a MM) ... hlavně že mne to baví!
Uživatelský avatar
Ivan
 
Příspěvky: 1687
Registrován: ned 06 říj, 2013 8:06 am
Bydliště: Praha

Re: Motorová lokomotiva T466.0 v TT od MTB Model

Příspěvekod radula63 » úte 11 říj, 2022 3:28 am

HonzaR68 píše:Zdravím přátelé modeláři!
Nevíte prosím vás, zda je možné někde sehnat kastli T466.0134 ČSD (červená + šedá v TT od MTB)? Případně zda se dá sehnat "albín" této MTB kastle?
Díky za info!

Nedá.
MTB nenabizi samostatné karoserie.
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
KŽM cH0TTěboř
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1305
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků