Tohle téma je tedy docela výživné. Jeden se zeptá, jestli má cenu staré kolejivo používat popř. jestli se vyplatí ho nově pokovit. Většina tvrdí, že nemá smysl, se tím zabývat(včetně mně), tak už přestaňte mlátit prázdnou slámu a radši jděte něco smysluplného dělat. Pokud si tazatel myslí, že něco ušetří, tak nechť si to nechá třeba pozlatit. Stejně to bude starý krám poplatný době před 50-ti lety, ale je to jeho volba. Třeba se pak dočkáme příspěvku, kde bude cenové a časové srovnání, třeba čas rozborky starého a čas sborky, co se všechno ulámalo, kolik stálo niklování, kolik se ušetřilo celkem a video, jak perfektně to přes staré kolejivo jezdí a jak při srovnání blbě přes profilové. V tom případě by byly jasně dány plusy/mínusy a vyplynul by nějaký závěr. Toto namísto tazatele mohou udělat i ti, co zoxidovaný plech obhajují. Mohou navštívit i nějakou burzu u našich západních sousedů, aby se přesvědčili, že plecháče už tam ani neleží na stolech prodejců, ale válí se v celých krabicích pod stoly, protože tam už všichni pochopili, že je to k ničemu. Jediné, proč se tam s tím tahají je, že se vždycky najde nějaký hlupák, nejčastěji ze zahraničí(odkudpak asi..???) a koupí to, neboť si myslí, že něco ušetří nebo že na tom vydělá, protože najde dalšího "šetřiče", který to koupí od něj.Popravdě nechápu, o čem se tu stále polemizuje. Radši běžte něco stavět a výsledky tvorby nezapomeňte na DF prezentovat, aby tu 90% příspěvků nebylo jen tlachání o ničem dokola......